Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwana specjalistka d/s turystyki...
- REZYDENT HOTELOWY - KRETA / GRECJA
- specjalista ds. turystyki - TOMASZÓW MAZOWIECKI
- REZYDENT TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów - Gdańsk
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
Korporacja medialna partnerem kampanii Restart Tourism
Po nawiązaniu w maju współpracy przy kampanii, w ramach której poproszono świat o cierpliwość, odpowiedzialność i "podróżowanie jutro", Światowa Organizacja Turystyczna i CNN International Commercial (CNNIC) ponownie połączyły siły, aby świętować uwolnienie siły transformacyjnej w miarę jak rozpoczyna się ponowny rozwój turystyki.
45-sekundowy spot będzie nadawany wyłącznie przez CNN International do stycznia 2021 r. i dotrze do milionów gospodarstw domowych. Ma on podkreślić zdolność turystyki do adaptacji i innowacji oraz generowania możliwości zrównoważonego rozwoju.
Ponowne uruchomienie turystyki przynosi nową nadzieję i nowe możliwości dla milionów ludzi na całym świecie. Jesteśmy dumni, że ponownie współpracujemy z CNN, aby wysłać tak pozytywne i inspirujące przesłanie. Turystyka ma moc zbliżania nas do siebie, dając nam niezapomniane doświadczenia, jednocześnie wspierając miejsca pracy, pomagając przedsiębiorstwom oraz chroniąc kulturę i nasze dziedzictwo naturalne - powiedział sekretarz generalny UNWTO Zurab Pololikaszwili.
W ramach wieloletniej współpracy z UNWTO, CNN jest dumny z tego, że może przekazać to przesłanie o ponownym uruchomieniu turystyki do ponad 300 milionów gospodarstw domowych na całym świecie. Chociaż w 2020 r. podróżowanie i turystyka ucierpiały z powodu pandemii, stoimy z naszymi partnerami, służąc im radą i wspierając ich wysiłki, ponieważ planują oni powitać podróżnych w 2021 r. z poczuciem nadziei, wzrostu i odbudowy sektora - powiedział Rani Raad, prezes CNN Worldwide Commercial.
Rozpoczęty spot #RestartTourism będzie regularnie nadawany do 10 stycznia 2021 r., przekazując to przesłanie ponad 310 milionom gospodarstw domowych w całej Azji, Azji Południowej i EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Przesłanie to będzie również wzmacniane przez własne kanały medialne UNWTO.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
CNN wesprze turystykę
[2020-12-18 11:40 89.73.10.*]
Gówniany spot ze stockowych materiałów. Zajmuje się tym profesjonalnie więc wiem co mówię. Jak będziemy mieli nadal takie kampanie to dziękuje bardzo... odpowiedz »
Dział gastronomia:
Długie weekendy listopadowe również
Sierpień będzie lepszy od
Dział centra informacji i promocji:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Ruszyły prace nad unijnym certyfikatem szczepień
Airbnb zawiesił działalność w Rosji i na Białorusi
Accor sprzedaje udziały w Orbisie
Łódź gospodarzem wiosennego posiedzenia ECTAA
Biura podróży kuszą swoimi ofertami
FlixBus przywraca kolejne połączenia
Mam dwa bilety na sylwestrowy koncert o 20.00 w Operze Nova Bydgoszcz.
Dobre prognozy dla polskiego rynku lotniczego
Czechy otworzą granice i łagodzą obostrzenia
Ryanair likwiduje 250 etatów pracowników biurowych
Czarnogóra zaczęła wymagać szczepień lub testów przy wjeździe
Grupa Sfinks z niższymi przychodami i zyskami
Neckermann ułatwi zmiany w rezerwacjach
Turcja z nowym ministrem turystyki
Kawa na ogródku dziesięciokrotnie droższa?
Kontrole na granicy ze Słowacją przedłużone
Nowa ustawa winiarska budzi nadzieje
Co przyniesie 2019 rok dla branży lotniczej?
Polacy coraz częściej składają skargi do ECK
Wojskowe badania potwierdzają niskie ryzyko transmisji COVID-19 w samolotach