Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Ryanair zniechęca do OTA
Ryanair przygotowała informację i rekomendację dla pasażerów, aby zawsze dokonywali rezerwacji bezpośrednio z liniami lotniczymi.
Zdaniem przedstawicieli irlandzkiego przewoźnika, wiele internetowych biur podróży dostarcza liniom lotniczym niedokładne dane pasażerów, co może utrudnić pasażerom zarządzanie rezerwacjami i składanie niezbędnych deklaracji bezpieczeństwa wymaganych podczas podróży, a także uniemożliwiać otrzymywanie ważnych informacji o podróży od linii lotniczych, w tym potencjalnych zmian czasu odlotu, opóźnień i aktualizacji dotyczących anulowania.
Ryanair podkreśla, że nie utrzymuje żadnych relacji handlowych z internetowymi biurami podróży i nie są upoważnione przez przewoźnika do sprzedaży jego lotów.
Internetowe biura podróży nadal wprowadzają pasażerów w błąd, aby uwierzyli, że otrzymują najtańszą dostępną cenę, fałszywie reklamując niższe taryfy niż same linie lotnicze. Jednak te "obniżone taryfy" są często niczym innym jak tylko przynętą na kliknięcia, która ma zwabić klientów, a następnie uderzyć w nich ukrytymi marżami sięgającymi w niektórych przypadkach nawet 200%. OTA nie tylko pobierają od klientów opłaty wyższe niż rzeczywista taryfa Ryanair, ale wiele z nich podaje również Ryanair nieprawidłowe adresy e-mail pasażerów, co oznacza, że nie możemy bezpośrednio komunikować się z pasażerami w celu udostępniania istotnych informacji o locie i aktualizacji, w tym potencjalnych zmian czasu odlotu. Wiele internetowych biur podróży ukrywa również szczegóły rezerwacji przed pasażerami, co blokuje im dostęp do ich rezerwacji i samodzielne zarządzanie nimi, chociażby w celu potwierdzenia, że bagaż, który chcą zabrać, jest zgodny z przepisami bezpieczeństwa lotu. Przekonaliśmy się o tym w zeszłym tygodniu, gdy klienci OTA podróżujący do/z Rodos podczas pożarów lasów nie mogli uzyskać dostępu do swoich rezerwacji, aby skorzystać z bezpłatnej opcji zmiany lotu Ryanair. Nigdzie nie było widać internetowych biur podróży. Na szczęście pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem OTA, skorzystali z naszego procesu weryfikacji klienta, a nasz zespół obsługi klienta był w stanie udzielić im wsparcia i zmienić ich loty. Ryanair od dawna prowadzi kampanię mającą na celu ochronę klientów przed nieuczciwymi praktykami OTA, w tym wprowadzenie kilku środków wspierających klientów, takich jak Ryanair Verified i weryfikacja klienta, aby umożliwić pasażerom zarządzanie rezerwacją, gdy internetowe biura podróży przekazują Ryanair nieprawidłowe dane pasażerów. Ryanair będzie nadal zwiększał świadomość i chronił klientów przed antykonsumenckimi praktykami OTA i wzywamy klientów, aby zawsze zwracali uwagę na pieczęć Ryanair Verified i dokonywali rezerwacji bezpośrednio na naszej stronie internetowej lub w aplikacji, aby uzyskać najniższe ceny i bezpośrednią obsługę klienta - powiedział Dara Brady, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i technologii cyfrowych w Ryanair.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Hotelarze złożą pozwy przeciw Skarbowi Państwa?
Itaka zaprezentowała Airbusa A330
Turcja wpuści zaszczepionych turystów bez testów
IGHP: wakacje udane, poziom rezerwacji na październik i listopad niepokojący
Ruszyły prace nad unijnym certyfikatem szczepień
Airbnb zawiesił działalność w Rosji i na Białorusi
do ludzi z branży- na kogo upadek stawiacie?
Travelist.pl podsumowuje rezerwacje w pierwszym kwartale
Małopolska Organizacja Turystyczna zostanie dofinansowana
Arabia Saudyjska wprowadzi wizy dla turystów
Dobre prognozy dla polskiego rynku lotniczego
Czechy otworzą granice i łagodzą obostrzenia
Ryanair likwiduje 250 etatów pracowników biurowych
30 lat w podróży - jubileusz Jordan Group
Kraków gospodarzem 41. sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa
Korporacja medialna partnerem kampanii Restart Tourism
Kawa na ogródku dziesięciokrotnie droższa?
Kontrole na granicy ze Słowacją przedłużone
Chargeback za zakup na stronie.