Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Enter Air uruchamia symulator Boeinga w Polsce
Enter Air, największa polska prywatna linia lotnicza, wspólnie z AFG, jednym z niezależnych liderów szkolenia lotniczego na świecie, uruchamia w Warszawie najnowocześniejszy symulator lotniczy w Polsce. Urządzenie zostało certyfikowane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego i będzie wykorzystywane do szkolenia pilotów Enter Air i innych linii lotniczych.
Uruchomienie symulatora oznacza otwarcie nowego rozdziału w historii polskiego lotnictwa, będzie to pierwsze tej klasy urządzenie w Polsce. Projekt realizujemy z renomowanym partnerem firma AFG z USA, jedną z największych na świecie niezależnych firm zajmujących się prowadzeniem ośrodków szkolenia symulatorowego - mówi Marcin Kubrak, członek zarządu i dyrektor operacji lotniczych Enter Air. Własny symulator pozwoli nam na istotne zredukowanie kosztów szkolenia oraz na ogromną oszczędność dostępnego czasu pracy pilotów. Dotychczas nasi piloci musieli odbywać szkolenia w zagranicznych ośrodkach, które wraz z dojazdami zajmowało dostępny czas pracy załóg lotniczych. Z drugiej strony centrum szkoleniowe będzie otwarte na pilotów innych linii lotniczych, więc zapewni nam również dodatkowe przychody - dodaje.
Centrum szkoleniowe z symulatorem jest wspólną inwestycją Enter Air (45%) i AFG (55%), amerykańskiej spółki specjalizującej się w prowadzeniu centrów szkoleń symulatorowych i będącej jednym z niezależnych liderów tej branży na świecie.
Zainstalowany symulator CAE model 7000 XR to urządzenie klasy D (czyli najbardziej zaawansowane dostępne na rynku) wyprodukowane przez renomowana kanadyjską firmę CAE. Symulator pozwala na szkolenia pilotów Boeingów 737 w zakresie uzyskiwania uprawnień na typ B737 300-900 oraz wymaganych operacyjnie szkoleń bieżących.
Pomimo trudnej sytuacji branży spowodowanej pandemią realizujemy nasze strategiczne plany. Jestem przekonany, że jako jedna z linii o najniższych kosztach w Europie z obecnego kryzysu wyjdziemy wzmocnieni i zwiększymy nasz udział w europejskim rynku przewozów turystycznych - mówi Marcin Kubrak.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
SAS wprowadza nowe połączenia do Polski
Poluzowane ograniczenia w części Włoch
Best Western mianował nowego przewodniczącego zarządu
PKP Intercity i POT zapraszają na spacery z przewodnikami
Negocjacje w sprawie przejęcia zarządzania nad hotelami Orbisu
Enter Air uruchamia obsługę techniczną
Ilu turystów odwiedzi Kraków w tym roku?
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi Helskiemu
Tegoroczny czerwiec jeszcze słabszy niż w 2019 roku
Opłata za wjazd do Wenecji nie tak szybko
Protestujący zablokowali Centralną Magistralę Kolejową
Madera stawia na promocję zrównoważenia
Komisja Europejska zgodziła się na pomoc dla KLM
W Warszawie powstały trzy EKOmurale Itaki
Linie lotnicze świętują Dzień Kobiet
Rusza zimowa siatka połączeń w Kraków Airport
Sądowy finał nieudanego wyjazdu
Włochy zapłacą za pomoc hotelarzom
Marina Skorpions & Corfu na MAJORCE-CZY KTOŚ BYŁ?