Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Jakie trendy zdominują branżę w 2019 roku?
Rozwijająca się branża turystyczna z pewnością potrzebuje dynamicznych rozwiązań. Raport przygotowany przez Sabre Corporation we współpracy z firmą Trend Watching zwraca uwagę na cztery najciekawsze trendy na tegorocznym rynku turystycznym.
"Przemysł turystyczny stale przeistacza się i dostosowuje do zmieniających się oczekiwań podróżnych. Transformacja cyfrowa stała się priorytetem dla branży, ze względu na możliwość tworzenia bardziej spersonalizowanych ofert. Zmiany w podejściu podróżnych do technologii przekładają się bezpośrednio na nowe, nieograniczone możliwości. Sabre, jako zaufany partner w tym sektorze, angażuje się w zapewnienie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, przyczyniających się do wzrostu przychodów, a także przewiduje trendy, które wpływać będą na zachowanie konsumentów w przyszłości" - powiedział Clinton Anderson, prezes Sabre Hospitality Solutions.
Wzrost rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję i większa rola rozszerzonej rzeczywistości to dwa główne trendy, które zdominują branżę turystyczną w 2019 roku.
Wirtualny towarzysz podróży
Podczas gdy jedni unikają w podróży kontaktów międzyludzkich, inni szukają towarzystwa, nawet w wirtualnej formie. Podróżni, przyzwyczajeni do cyfrowych asystentów, czy chatbotów, rozglądają się za wirtualnymi towarzyszami, którzy dają możliwość rozrywki, nauki i zdobywania informacji. Jednocześnie wyczekują dalszej ewolucji w zakresie rozwiązań powiązanych ze sztuczną inteligencją.
Media społecznościowe zwiększyły oczekiwania
Tradycyjne biura podróży rozszerzają swoją działalność o dodatkowe usługi, próbując dorównać w tym zakresie biurom sieciowym i jednocześnie dbając o zadowolenie lojalnych klientów. Treści w mediach społecznościowych, przesycone tysiącami doskonałych fotografii z podróży, poskutkowały rosnącymi wymaganiami ze strony konsumentów. Biura będą wykorzystywać tę okazję, rozpoczynając współpracę z partnerami w wyjątkowych lokalizacjach, które pozwolą wyróżnić się z tłumu.
Rozszerzona rzeczywistość jako nowy kanał sprzedaży
Za pomocą urządzeń mobilnych, podróżni coraz częściej wykorzystują możliwości, jakie daje rozszerzona rzeczywistość. To dzięki niej przeglądają dostępne oferty, zanim zdecydują się na którąś z nich. Biura podróży, za pomocą nowoczesnej technologii, gromadzą natomiast informację na temat preferencji klientów, by innowacyjnymi kanałami dotrzeć do nich w odpowiednim miejscu i czasie. W 2018 roku rynek rozszerzonej rzeczywistości był wart 1,1 miliarda dolarów. Do 2023 roku ta wartość wzrośnie aż do 7,9 miliardów dolarów.
Pracownicy wyznaczają trendy
Zmiany w branży turystycznej dyktuje także zapotrzebowanie w zakresie usług na żądanie oraz możliwości zdalnej współpracy. Z roku na rok rośnie grupa specjalistów, która uczyniła podróżowanie jednym ze swoich priorytetów. Przyczynił się do tego również wzrost liczby platform dla freelancerów, dzięki któremu użytkownicy częściej decydują się na alternatywny styl życia, który nie wiąże ich z konkretną firmą, lokalizacją czy codziennym harmonogramem.
W branży turystycznej co roku dochodzi do istotnych zmian, a biura podróży, walcząc o klienta, wychodzą poza standardowe usługi i tak też będzie w 2019 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Długie weekendy listopadowe również
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
WTTC: W przyszłym roku wydatki na podróże służbowe osiągną 2/3 poziomu sprzed pandemii
SAS wprowadza nowe połączenia do Polski
Poluzowane ograniczenia w części Włoch
Best Western mianował nowego przewodniczącego zarządu
PKP Intercity i POT zapraszają na spacery z przewodnikami
Negocjacje w sprawie przejęcia zarządzania nad hotelami Orbisu
Enter Air uruchamia obsługę techniczną
Podpisz petycję z apelem o pomoc dla branży turystycznej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi Helskiemu
Tegoroczny czerwiec jeszcze słabszy niż w 2019 roku
Opłata za wjazd do Wenecji nie tak szybko
Protestujący zablokowali Centralną Magistralę Kolejową
Madera stawia na promocję zrównoważenia
Enter Air uruchamia symulator Boeinga w Polsce
Komisja Europejska zgodziła się na pomoc dla KLM
W Warszawie powstały trzy EKOmurale Itaki
Linie lotnicze świętują Dzień Kobiet
Rusza zimowa siatka połączeń w Kraków Airport
Sądowy finał nieudanego wyjazdu
Marina Skorpions & Corfu na MAJORCE-CZY KTOŚ BYŁ?