Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska pozwolą restauracjom zwrócić niesprzedane kegi
Grupa Żywiec umożliwi lokalom gastronomicznym zwrot nieotwartych kegów z piwem.
W normalnych warunkach cały zespół sprzedaży robił wszystko, żeby barmani i kelnerzy mogli zaoferować jak najświeższe i najlepsze piwo swoim gościom. Dziś, kiedy nie mogą tego zrobić, chcemy stanąć po ich stronie i pozwolić im oddać piwo, którego nie będą mogli sprzedać z uwagi na krótki, zaledwie trzymiesięczny termin przydatności do spożycia - mówi Tadeusz Puchała, dyrektor ds. gastronomii w Grupie Żywiec.
Grupa piwowarska zwróci właścicielom lokali poniesione w związku z tym koszty. Szacuje się, że producent odbierze ok. 25 tys. kegów, o wartości przeszło 5 mln zł.
Również Kompania Piwowarska, w związku z pandemią koronawirusa, wesprze niemal 9 tysięcy lokali gastronomicznych, odbierając na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe o wartości nie mniejszej niż 5.6 mln złotych oraz wydłużając terminy płatności. Producent nieprzerwanie prowadzi też bezpłatny, profesjonalny serwis instalacji do piwa beczkowego by przygotować je do ponownego uruchomienia w dniu otwarcia lokali.
Kompania Piwowarska zdecydowała, że wszystkie beczki z piwem, które były w użyciu w czasie ogłaszania zamknięcia lokali, a także wszystkie zawierające piwo, którego termin do spożycia już mija lub minie w czerwcu, zostaną odebrane przez producenta w momencie powtórnego otwarcia placówek gastronomicznych. Odbiór niespożytego piwa dotyczy także lokali tankowych. W trakcie odbioru zrealizowana zostanie również dostawa świeżego trunku, gotowego do serwowania. Firma szacuje, że wartość przekazanego przez producenta piwa świeżego wyniesie nie mniej niż 5.6 mln złotych. Dodatkowo firma wprowadziła wydłużony termin płatności dla swoich partnerów, którzy na tej podstawie wydłużają terminy obsługiwanym gastronomów, co korzystnie wpłynie na ich płynność finansową.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
eSky chwali się tańszymi ofertami
USA wprowadza zakaz wnoszenia urządzeń elektrycznych na pokład samolotu
Ten rok będzie lepszy niż przed pandemią
Jakie trendy zdominują branżę w 2019 roku?
Enter Air uruchamia symulator Boeinga w Polsce
Komisja Europejska zgodziła się na pomoc dla KLM
W Warszawie powstały trzy EKOmurale Itaki
Marina Skorpions & Corfu na MAJORCE-CZY KTOŚ BYŁ?
Jak pandemia zmieni niemiecką turystykę?
Sun&Snow: Turyści wracają do miast
WTTC: W przyszłym roku wydatki na podróże służbowe osiągną 2/3 poziomu sprzed pandemii
SAS wprowadza nowe połączenia do Polski
Poluzowane ograniczenia w części Włoch
Best Western mianował nowego przewodniczącego zarządu
Warszawski Courtyard najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott w Polsce
Węgry zaostrzają kryteria wjazdu
Hotele sieci Best Western wyróżnione TripAdvisor Certificate of Excellence
Podpisz petycję z apelem o pomoc dla branży turystycznej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi Helskiemu
Tegoroczny czerwiec jeszcze słabszy niż w 2019 roku