Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska pozwolą restauracjom zwrócić niesprzedane kegi
Grupa Żywiec umożliwi lokalom gastronomicznym zwrot nieotwartych kegów z piwem.
W normalnych warunkach cały zespół sprzedaży robił wszystko, żeby barmani i kelnerzy mogli zaoferować jak najświeższe i najlepsze piwo swoim gościom. Dziś, kiedy nie mogą tego zrobić, chcemy stanąć po ich stronie i pozwolić im oddać piwo, którego nie będą mogli sprzedać z uwagi na krótki, zaledwie trzymiesięczny termin przydatności do spożycia - mówi Tadeusz Puchała, dyrektor ds. gastronomii w Grupie Żywiec.
Grupa piwowarska zwróci właścicielom lokali poniesione w związku z tym koszty. Szacuje się, że producent odbierze ok. 25 tys. kegów, o wartości przeszło 5 mln zł.
Również Kompania Piwowarska, w związku z pandemią koronawirusa, wesprze niemal 9 tysięcy lokali gastronomicznych, odbierając na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe o wartości nie mniejszej niż 5.6 mln złotych oraz wydłużając terminy płatności. Producent nieprzerwanie prowadzi też bezpłatny, profesjonalny serwis instalacji do piwa beczkowego by przygotować je do ponownego uruchomienia w dniu otwarcia lokali.
Kompania Piwowarska zdecydowała, że wszystkie beczki z piwem, które były w użyciu w czasie ogłaszania zamknięcia lokali, a także wszystkie zawierające piwo, którego termin do spożycia już mija lub minie w czerwcu, zostaną odebrane przez producenta w momencie powtórnego otwarcia placówek gastronomicznych. Odbiór niespożytego piwa dotyczy także lokali tankowych. W trakcie odbioru zrealizowana zostanie również dostawa świeżego trunku, gotowego do serwowania. Firma szacuje, że wartość przekazanego przez producenta piwa świeżego wyniesie nie mniej niż 5.6 mln złotych. Dodatkowo firma wprowadziła wydłużony termin płatności dla swoich partnerów, którzy na tej podstawie wydłużają terminy obsługiwanym gastronomów, co korzystnie wpłynie na ich płynność finansową.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
eSky chwali się tańszymi ofertami
USA wprowadza zakaz wnoszenia urządzeń elektrycznych na pokład samolotu
Ten rok będzie lepszy niż przed pandemią
Jakie trendy zdominują branżę w 2019 roku?
Enter Air uruchamia symulator Boeinga w Polsce
Komisja Europejska zgodziła się na pomoc dla KLM
W Warszawie powstały trzy EKOmurale Itaki
Marina Skorpions & Corfu na MAJORCE-CZY KTOŚ BYŁ?
Jak pandemia zmieni niemiecką turystykę?
Sun&Snow: Turyści wracają do miast
WTTC: W przyszłym roku wydatki na podróże służbowe osiągną 2/3 poziomu sprzed pandemii
SAS wprowadza nowe połączenia do Polski
Poluzowane ograniczenia w części Włoch
Best Western mianował nowego przewodniczącego zarządu
Warszawski Courtyard najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott w Polsce
Węgry zaostrzają kryteria wjazdu
Hotele sieci Best Western wyróżnione TripAdvisor Certificate of Excellence
Podpisz petycję z apelem o pomoc dla branży turystycznej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi Helskiemu
Tegoroczny czerwiec jeszcze słabszy niż w 2019 roku
SOL-TOURS KRAKÓW OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!