TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






KLM wprowadza nową usługę dla pasażerów

Linie lotnicze KLM właśnie stworzyły nowe udogodnienie, które wykorzystuje aplikacje społecznościowe.


Nowość to Rodzinne Powiadomienia poprzez WhatsApp (KLM Family Updates). Dzięki nowej usłudze, bliscy podróżującej osoby dostają automatyczne powiadomienia od KLM o statusie jej podróży.

Pasażerowie KLM, którzy w procesie rezerwacji przelotów KLM lub Air France na stronie klm.pl, zamówili odbiór swojej karty pokładowej poprzez komunikator WhatsApp, otrzymują teraz zaproszenie do skorzystania z nowej, bezpłatnej usługi "KLM Family Updates". Zaproszenie jest wysyłane w postaci pytania od KLM na WhatsApp - "Czy chcesz, aby KLM informował na bieżąco Twoich znajomych i rodzinę o statusie Twojego lotu?".

Dodatkowo klient otrzymuje link do aktywacji grupy WhatsApp. Po kliknięciu w link KLM automatycznie tworzy grupę, a klient dodaje do niej członków swojej rodziny lub znajomych - w zależności od tego, kogo chce informować o swojej podróży.

Członkowie stworzonej przez pasażera grupy rodzinnej (lub grupy przyjaciół itp.) na WhatsApp będą otrzymywać od KLM automatyczne powiadomienia o statusie podróży. Oznacza to, że bliscy otrzymają pierwszą wiadomość, gdy tylko nasz samolot wystartuje, kolejną - natychmiast po wylądowaniu - jeszcze zanim jeszcze podróżni sami będą mogli skorzystać z telefonu. Członkowie grupy rodzinnej zostaną poinformowani również w przypadku ewentualnego opóźniania.

Oprócz automatycznych powiadomień ze strony KLM, każdy z członków grupy rodzinnej może zapytać linię o status lotu np. @KLM, gdzie jest samolot? Albo @KLM, gdzie jest Ania? Aby odpowiedzieć na pytania, KLM używa sztucznej inteligencji, dlatego należy je zadawać w języku angielskim, poprzedzając każde pytanie "@KLM".

Korzystając z nowej usługi KLM, klienci zachowują pełną prywatność. Przewoźnik nie może odczytać żadnych wiadomości, które członkowie grupy rodzinnej wysyłają między sobą. Po wysłaniu ostatniego powiadomienia, że pasażer dotarł do miejsca docelowego, KLM opuszcza grupę na WhatsApp. Grupa pozostaje aktywna i jej członkowie mogą nadal z niej korzystać. Wszystkie wiadomości są chronione przez pełne szyfrowanie WhatsApp.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
linie lotnicze klm przewoźnik lotniczy aplikacja whatsapp lot


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję