Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej -...
- PRODUCT MANAGER
- STARSZY SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - DZIAŁ...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Rezydent Hotelowy Grecja
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- zatrudnię specjalistę, konsultanta ds. turystyki
- zatrudnimy od zaraz w biurze w Krakowie
- BIURO PODRÓŻY ZATRUDNI KSIĘGOWĄ / SAMODZIELNĄ...
- Pilot Malta - 4-8.04.2025

KLM wprowadza nową usługę dla pasażerów
2018-12-18Linie lotnicze KLM właśnie stworzyły nowe udogodnienie, które wykorzystuje aplikacje społecznościowe.
r e k l a m a
Nowość to Rodzinne Powiadomienia poprzez WhatsApp (KLM Family Updates). Dzięki nowej usłudze, bliscy podróżującej osoby dostają automatyczne powiadomienia od KLM o statusie jej podróży.
Pasażerowie KLM, którzy w procesie rezerwacji przelotów KLM lub Air France na stronie klm.pl, zamówili odbiór swojej karty pokładowej poprzez komunikator WhatsApp, otrzymują teraz zaproszenie do skorzystania z nowej, bezpłatnej usługi "KLM Family Updates". Zaproszenie jest wysyłane w postaci pytania od KLM na WhatsApp - "Czy chcesz, aby KLM informował na bieżąco Twoich znajomych i rodzinę o statusie Twojego lotu?".
Dodatkowo klient otrzymuje link do aktywacji grupy WhatsApp. Po kliknięciu w link KLM automatycznie tworzy grupę, a klient dodaje do niej członków swojej rodziny lub znajomych - w zależności od tego, kogo chce informować o swojej podróży.
Członkowie stworzonej przez pasażera grupy rodzinnej (lub grupy przyjaciół itp.) na WhatsApp będą otrzymywać od KLM automatyczne powiadomienia o statusie podróży. Oznacza to, że bliscy otrzymają pierwszą wiadomość, gdy tylko nasz samolot wystartuje, kolejną - natychmiast po wylądowaniu - jeszcze zanim jeszcze podróżni sami będą mogli skorzystać z telefonu. Członkowie grupy rodzinnej zostaną poinformowani również w przypadku ewentualnego opóźniania.
Oprócz automatycznych powiadomień ze strony KLM, każdy z członków grupy rodzinnej może zapytać linię o status lotu np. @KLM, gdzie jest samolot? Albo @KLM, gdzie jest Ania? Aby odpowiedzieć na pytania, KLM używa sztucznej inteligencji, dlatego należy je zadawać w języku angielskim, poprzedzając każde pytanie "@KLM".
Korzystając z nowej usługi KLM, klienci zachowują pełną prywatność. Przewoźnik nie może odczytać żadnych wiadomości, które członkowie grupy rodzinnej wysyłają między sobą. Po wysłaniu ostatniego powiadomienia, że pasażer dotarł do miejsca docelowego, KLM opuszcza grupę na WhatsApp. Grupa pozostaje aktywna i jej członkowie mogą nadal z niej korzystać. Wszystkie wiadomości są chronione przez pełne szyfrowanie WhatsApp.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
KLM poda status lotu na Whatsappie
[2018-12-19 10:04 89.250.198.*]
Nawet ciekawe rozwiązanie, o ile jest bezpłatne. odpowiedz »
r e k l a m a
Dział dla turystów:
Ryanair zwiększa siatkę z
Grecja przyciąga turystów również po wysokim
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Będzie łatwiej o wizy do Algierii?
eSky chwali się tańszymi ofertami
USA wprowadza zakaz wnoszenia urządzeń elektrycznych na pokład samolotu
Ten rok będzie lepszy niż przed pandemią
Jakie trendy zdominują branżę w 2019 roku?
Polacy chętnie odwiedzali Słowację
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi Helskiemu
Marina Skorpions & Corfu na MAJORCE-CZY KTOŚ BYŁ?
Powstaje wielka grupa serwisów turystycznych
Jak pandemia zmieni niemiecką turystykę?
Sun&Snow: Turyści wracają do miast
WTTC: W przyszłym roku wydatki na podróże służbowe osiągną 2/3 poziomu sprzed pandemii
Enter Air uruchamia symulator Boeinga w Polsce
Komisja Europejska zgodziła się na pomoc dla KLM
Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska pozwolą restauracjom zwrócić niesprzedane kegi
Warszawski Courtyard najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott w Polsce
Węgry zaostrzają kryteria wjazdu
Hotele sieci Best Western wyróżnione TripAdvisor Certificate of Excellence
Podpisz petycję z apelem o pomoc dla branży turystycznej
SAS wprowadza nowe połączenia do Polski
SOL-TOURS KRAKÓW OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!