TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Itaka zmienia proces autoryzacji dokumentów

Zawieranie umów bez podpisu Klienta, mniej wydruków, wygoda dla Klientów i uproszczony proces obsługi. Od 17.07 br. Itaka zmienia proces autoryzacji dokumentów przez klienta dla salonów firmowych oraz sprzedaży przez internet i aplikację mobilną.


Proces obsługi klienta w salonach firmowych Itaki zostanie uproszczony przez zmniejszenie liczby wydruków, wymaganych od Klienta podpisów i potwierdzeń. Wyeliminowano też konieczność podpisywania i odsyłania dokumentów przez Klienta obsługiwanego zdalnie przez internet i aplikację mobilną Itaki. Teraz klient szybko autoryzuje wymagane prawnie zgody i dokumenty związane z rezerwacją w aplikacji mobilnej lub autoryzuje je dokonując wpłaty przelewem tradycyjnym bądź online.

Nowa funkcjonalność ma oszczędzić czas klienta i sprzedawcy, zmniejszyć zużycie papieru, koszty wydruku i archiwizacji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
itaka aplikacja mobilna salon firmowy sprzedaż




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję