Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Wzrasta wkład turystyki do brytyjskiej gospodarki
Turystyka ma coraz większy wpływ na gospodarkę Wielkiej Brytanii.
Najnowszy raport Stowarzyszenia Brytyjskich Biur Podróży ABTA "Driving Growth - The economic value of outbound travel" ujawnia, że łączny wkład brytyjskiej branży turystycznej do gospodarki Wielkiej Brytanii wynosi 37,1 mld GBP, co stanowi wzrost o 36% od 2014 roku.
Wzrost ten nastąpił w dość trudnym okresie dla światowej turystyki - słaby funt, widmo Brexitu, zagrożenie terroryzmem oraz ciągła niepewność polityczna i ekonomiczna. Według ABTA, świadczy to o odporności branży turystycznej.
Nasza branża jest również generuje wiele miejsc pracy - bezpośrednio zatrudniając 221 000 miejsc pracy i wspierając 526 000 miejsc pracy w całej gospodarce. To więcej miejsc pracy niż w brytyjskim przemyśle hutniczym, stalowym i elektrycznym, nie mówiąc już o rybołówstwie - przekonuje prezes ABTA, Mark Tanzer.
ABTA przedstawi te dowody parlamentarzystom i urzędnikom w nadchodzących miesiącach, aby pomóc im zrozumieć prawdziwą wartość branży turystycznej. Zwrócimy również uwagę, że dzięki odpowiedniej polityce i ramom podatkowym, podróże i turystyka mogą być katalizatorem dalszego wzrostu i tworzenia miejsc pracy w całej Wielkiej Brytanii - uważa Tanzer.
Raport został przedstawiony na konferencji ABTA "Brexit and the Future of the UK Travel", która odbyła się w Londynie. Goście wydarzenia usłyszeli o konsekwencjach Brexitu dla branży turystycznej, jak również o możliwych scenariuszach politycznych, które mogą jeszcze zostać zrealizowane. Kluczowe tematy poruszane w trakcie całego wydarzenia obejmowały m.in. siłę oraz odporność brytyjskich turystów, gotowość biznesową i potencjalny wpływ zakłóceń, które nastąpiłyby w przypadku wyjścia Wielkiej Brytanii z UE bez osiągnięcia porozumienia, pod koniec marca, a także znaczenie informowania klientów o faktach, w obliczu zaostrzonej retoryki medialnej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział badania rynku i analizy:
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Itaka zmienia proces autoryzacji dokumentów
Szybciej z Wrocławia do Poznania
Szybciej z Warszawy do Krakowa?
Poznań pokazuje wzrosty obłożenia
Oficjalnie: Grecja znosi kwarantannę dla zaszczepionych turystów z UE
Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa- 09-10.05 Poznań
Tunezja: kwarantanna dla niezaszczepionych
Właściciel Fru.pl wchodzi na kolejny rynek
Sąd zastanawiał się, czy przy imprezie turystycznej też należy się odszkodowanie za opóźnienie lotu
Harmony Polish Hotels świętuje
Sprawdź dlaczego warto sprawdzać poziom angielskiego!
TUgether: sytuacja branży spotkań przypomina pełzający lockdown
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską Margaritę