Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
500 uczestników na warsztatach kulinarnych
W ramach ostatniego cyklu Szef dla Szefów sieć hurtowni Makro Polska zorganizowała sześć wydarzeń, w których udział wzięło 500 przedstawicieli rynku gastronomicznego z całej Polski.
To spotkania branżowe umożliwiające m.in. budowanie sieci kontaktów, nawiązanie dialogu z ekspertami, poszerzanie wiedzy na temat trendów oraz zdobycie nowych umiejętności kulinarnych.W pierwszym półroczu 2018 roku Makro Polska gościło z programem Szef dla Szefów w sześciu polskich miastach: Solcu Kujawskim, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie i Sosnowcu. W wydarzeniach łącznie udział wzięło 500 przedstawicieli regionalnych rynków gastronomicznych - właściciele i menedżerowie lokali, szefowie kuchni, kucharze oraz kelnerzy.
W Szczecinie pokaz gotowania na żywo poprowadził Jarek Walczyk, prezes Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Warsztaty kulinarne we Wrocławiu poprowadził Tobiasz Herman, szef studia kulinarnego Browar Mieszczański, a w Sosnowcu - Paweł Serafin, szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO. W Solcu Kujawskim na uczestników spotkania czekało szkolenie z food-costu, a w Krakowie i Poznaniu - warsztaty poświęcone winom. Wybranym wydarzeniom towarzyszyły również szkolenia dla kelnerów z zaproszonych lokali.
Partnerem wszystkich spotkań branżowych było Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego, które opracowało system certyfikacji wołowiny QMP (Quality Meat Program). Partnerami poszczególnych wydarzeń były firmy: Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" - przetwórca nasion oleistych i producent tłuszczów roślinnych, Viviers Le Petit Pecheur - producent owoców morza, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, Green Factory - producent m.in. warzyw pod marką Fit & Easy, Ogrodnictwo Lawenda - producent kwiatów jadalnych oraz Unilever Food Solutions - producent produktów spożywczych dla gastronomii.
Jesienią br. rozpocznie się kolejna edycja spotkań z cyklu Szef dla Szefów. Do tej pory w ramach programu sieć hurtowni Makro Polska zorganizowała 26 wydarzeń w 13 miastach, w których udział wzięło ponad 2700 uczestników.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Jakie ubezpieczenie na wyjazd w góry?
Na wyspie Uznam nie chcą turystów z Polski?
Machu Picchu ponownie otwarte dla turystów
Wakacje.pl kupiły kolejną markę
Polska Izba Turystyki organizuje Kongres w Egipcie
IGHP: prawie 40 proc. osób zatrudnionych w hotelarstwie straciło pracę
Ceny w biurach nieco wyższe niż przed tygodniem
Jak hotelarze zamierzają poradzić sobie ze skutkami epidemii?
Nowy dyrektor sprzedaży My Travel
Japonia wprowadzi podatek wyjazdowy
Rusza konkurs Teraz Polska Turystyka
Trwa nabór partnerów do Poznania za pół ceny
MSiT ogłosiło wyniki konkursu na dofinansowanie zadań z turystyki
Wykorzystano miliard złotych z Polskiego Bonu Turystycznego
Grecja zaczęła wymagać certyfikatów szczepień, lub testów przy lotach z wysp na kontynent
Travelito - wypożyczalnia nosidełek turystycznych
Sol-Tours z Krakowa: Korsyka, Sardynia, Sycylia