Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - Salon firmowy Coral...
- Pilot wycieczki do Trójmiasta 16 - 18.06.2025
- Pilot do Saksonii 19-22.06.2025
- Biuro podróży zatrudni do salonu sprzedaży...
- Specjalista ds. turystyki przyjazdowej
- Pilotaż Ryga, Tallin, Sztokholm, Helsinki,
- Praca w salonie Podróży Travelplanet
- TUI Wrocław Specjalista ds. turystyki
- Praca w InstaTravel.pl
- Pracownik biura podróży

Włoski przewoźnik lotniczy kończy działalność
Włoski przewoźnik lotniczy ogłosił wycofanie się z rynku.
Zgromadzenie akcjonariuszy drugiego, co do wielkości włoskiego przewoźnika lotniczego - Air Italy (Alisarda i Qatar Airways poprzez AQA Holding spa), zdecydowało o likwidacji "in bonis", co oznacza, iż nie jest ona spowodowana niewypłacalnością spółki. Władze przewoźnika zapewniają, dołożenie starań aby zminimalizować skutki zamknięcia przedsiębiorstwa.
Wszystkie zaplanowane loty (tam i z powrotem) do dnia 25 lutego 2020 r. włącznie (włącznie z pierwszymi odlotami w dniu 26 lutego 2020 r. na trasach krajowych do Malpensa oraz z portów lotniczych Male i Dakar) będą wykonywane przez innych przewoźników, regularnie, bez zmian w stosunku do pierwotnych planowanych dat i godzin oraz na tych samych warunkach. Pasażerowie będą mogli latać z wykorzystaniem swojego biletu. Alternatywnie, pasażerowie mogą zawsze zdecydować się na pełny zwrot kosztów biletu, wysyłając e-mail na adres refunds@airitaly.com (lub kontaktując się ze swoim biurem podróży) przed odlotem.
W przypadku wszystkich biletów zaplanowanych do odlotu do 25 lutego 2020 r. i powrotu po 25 lutego 2020 r. Podróż w obie strony będzie odbywała się regularnie, bez zmian w stosunku do pierwotnych planowanych dat i godzin oraz na tych samych warunkach. W odniesieniu do lotu powrotnego pasażerowie będą mieli możliwość odbycia podróży pierwszym dostępnym rejsem innego przewoźnika, którego szczegóły zostaną podane od 18 lutego 2020 r. Alternatywnie, pasażerowie mogą ubiegać się o zwrot pieniędzy za niewykorzystane odcinki lotu, wysyłając e-mail na następujący adres refunds@airitaly.com (lub kontaktując się z biurem podróży, jeśli bilet został zakupiony za jego pośrednictwem) przed godziną odlotu.
Pieniądze za bilety na loty powrotne po 25 lutego 2020 r. zostaną zwrócone. W przypadku zakupu bezpośrednio na stronie internetowej (portal Air Italy) lub w centrum kontaktowym Air Italy, bilety zostaną zwrócone w całości w sposób, który zostanie podany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na żądanie na adres refunds@airitaly.com. W przypadku zakupu w kasie biletowej Air Italy, zostaną one w pełni zwrócone w dowolnej kasie biletowej Air Italy. W przypadku zakupu za pośrednictwem biura podróży konieczne będzie złożenie wniosku o zwrot lub zmianę podróży poprzez kontakt z biurem.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Koniec włoskiego przewoźnika
[2020-02-13 11:03 192.95.12.*]
ciekawe, czy tą linię lotniczą też wykupi nasz nie-LOT? odpowiedz »
Koniec włoskiego przewoźnika
[2020-02-14 15:20 217.153.32.*]
tę linię odpowiedz »
Słownik języka polskiego
[2020-02-15 09:10 94.172.220.*]
W bierniku 'tą' jest dopuszczalne w języku potocznym.
Pozdrawiam - polonista odpowiedz »
Koniec włoskiego przewoźnika
[2020-02-15 13:29 83.17.160.*]
Ciekawe, żeby nie było jak z AirBerlinem i gwarancją Pani Angeli Merkel, a potem klienci zostali na lodzie w Islandii bo kilka dni przed oficjalnym terminem zaprzestania działalności nagle przestali latać. I na nic się dały gwarancje i obietnice rządu niemieckiego i maile przesyłane, że wszystko jest ok. odpowiedz »
Dział aktualności dnia:
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na
Jak sobie ułatwić komunikację z
Dział dla turystów:
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na
Rekordowy luty na rzeszowskim
Starsze aktualności:
Odczuwalny wzrost cen na
Igrzyska stworzą dodatkowy rynek najmu
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Majówka rozpoczęta - czy sprawdzą się
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
50 lecie marki ważnej dla światowego
Czeskie uzdrowiska starają się o wpis na listę UNESCO
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w hotelarstwie?
Tydzień wzrostów w biurach podróży
Wyniki konkursu Perfect SPA Awards 2018
Ruszyła szkoła zbudowana przy wsparciu Itaki
Polregio uruchamia nowy system sprzedaży i aplikację mobilną
SOIT rozpoczyna kampanię #OneVoice
Turyści pomogą poszkodowanym w nawałnicach
Zakaz lotów z południowej części Afryki przedłużony
Stewardessy oburzone decyzją przewoźnika
Grecja: reaktywacja turystyki powinna opierać się na trzech fundamentach
Ryanair uruchamia nowe trasy z Polski na Ukrainę
Itaka wzmacnia ofertę lotów w zimie
Uważajcie na BIURO PODRÓŻY ITAKA
Chińskie TUI wznawia działalność
Jak Polacy wybierają cel wyjazdów?
Ryanair zadowolony z orzeczenia sądu w sprawie rekompensat dla pasażerów
Włochy: zawalił się fragment mostu na autostradzie w Genui
Osłabienie marż organizatorów prawdopodobnie już minęło
Sfinks podpisał umowę na objęcie akcji spółki