Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Nowe narzędzie reklamy dla branży turystycznej?
Platforma Facebook wychodzi z nowym funkcją, która może przydać się podmiotom turystycznym, w tym hotelarzom czy biurom podróży. Kolejne narzędzie reklamowe pomoże dotrzeć do potencjalnych klientów.
Trip Consideration jest rozszerzoną wersją reklam dynamicznych, z których mogą korzystać osoby zainteresowane promowaniem swoich produktów, czy usług w social mediach. Korzystanie z Trip Consideration będzie możliwe tylko w przypadku aktywacji tego modelu wyświetlania reklam. Nowy algorytm pozwala na wyłapanie osób, które są na wczesnym etapie planowania i podejmowania decyzji w sprawie wyjazdu.
Narzędzie pozwala zidentyfikować potencjalnego podróżnego na podstawie jego zachowań na Facebooku, czy Instagramie. Funkcja pozwala na wyświetlanie informacji np. o cenach hoteli i wolnych terminach. To może tłumaczyć ostatnie zachowania platformy. W ostatnim czasie Facebook zmniejszył zasięgi postów niesponsorowanych, być może po ty by zachęcić do korzystania z Trip Consideration.
Warto tu zauważyć rolę internetowych statystyk i monitorowania zachowania internautów przez "trzecie strony". W skrócie mówiąc, jeśli na naszej stronie sprzedażowej umieszczamy kody śledzące dla internautów (pixel z FB, kod śledzący z AdWords itp.) to jednocześnie możemy informować "strony trzecie", że ktoś szuka takich usług jak u nas. I to niestety także te, które trafiły tam z naszych linków lub bezpośrednio, a nie z mediów społecznościowych czy z wyszukiwarki. Nie wdając się w spór, czy takie udostępnienie danych jest możliwe (w sensie, czy reklamodawca na podstawie odwiedzenia naszej strony skieruje reklamy naszych konkurentów do danego użytkownika), to jednak zebrana informacja może być z pewnością wykorzystana pośrednio - prawnicy znajdą na to sposób. Dlatego też w przypadku akcji offline lub różnych programów, czy promocji bez wsparcia ze strony reklam on-line/społecznościowych, warto rozważyć odłączenie modułów śledzących "stron trzecich". Inaczej pomagamy znaleźć i zidentyfikować naszych klientów w sieciach reklamowych, co może poskutkować wyświetlaniem reklam konkurencji.
Dodatkowo, jak podaje portal Money.pl Facebook zarabia pół miliarda rocznie na polskich przedsiębiorcach. A jak podkreśla minister Jadwiga Emilewicz, spółka nie oddała nawet złotówki na podatek dochodowy. Cyfrowi giganci od lat korzystają z prostej sztuczki "na Irlandię". Proszę zapytać Marka Zuckerberga, dlaczego Facebook w Polsce w ubiegłym roku nie zapłacił ani złotówki podatku - rzuciła w Brukseli minister przedsiębiorczości i technologii Jadwiga Emilewicz. I zwróciła uwagę na poważny problem: cyfrowi giganci wymykają się polskiemu fiskusowi. Zarabiają na polskim rynku miliony, a podatki do skarbówki odprowadzają tam, gdzie jest im wygodnie.
Być może stąd są też problemy z uznawaniem reklamy w Facebook i Google jako koszty w firmach, gdyż polski fiskus w wieli kontrolach żąda papierowych certyfikatów rezydencji podatkowej (przynajmniej takie doniesienia są w mediach podatki.gazetaprawna.pl że jest problem z certyfikatem, jak i fakturą od Facebooka)
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Dział hotele, pensjonaty:
Listopad trochę rozczarował, a grudzień nie wygląda
Mobilne paczkomaty dla
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
SETE z nową strategią dla greckiej turystyki
Ciekawostki o hotelach z całego świata
GiS wydaje zalecenia dot. pielgrzymek
ZEA: poważne konsekwencje poprawiania natury
Kraków wśród kierunków objętych porozumieniem code-share dubajskich przewoźników
Lepsze połączenie z Katowice Airport
Rada UE podjęła decyzję w sprawie ułatwień wizowych dla Białorusinów
Ryanair w sierpniu przywrócił 60 proc. siatki połączeń
Katastrofa lotnicza pod Moskwą
Barometr UNWTO wskazuje na wzrost tempa odbudowy turystyki
HRS zorganizuje noclegi dla Siemensa
Czego obawiają pasażerowie samolotów?
Jakie wybrać ubezpieczenie na narty?
Skupimy sprzęt gastronomiczny, sklepowy, barowy itp
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej turystyki
Wizz Air zostawia na lotnisku ponad kilkudziesięciu pasażerów
Śmiertelne ofiary wypadku kolejowego w Danii
Otwarcie hoteli to krok do przodu, ale hotelarze liczą na więcej
Co wspólnego mają turystyka i marketing internetowy? Wspólnie wyznaczają ścieżki!
czy zaglądają tu dziewczyny gotowe???