TUgether: składka na pomoc Ukrainie od każdego zorganizowanego wydarzenia
Od kwietnia br. trwa ogólnopolska akcja pod hasłem #SpotykamysieByPomagac, #strefaPOMOCY, #HELPzone.
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether cały czas zachęca do udziału w akcji i apeluje o realizacje zaplanowanych wydarzeń, spotkań i wyjazdów, które w obliczu wojny na Ukrainie mogą spełniać teraz dodatkowo ważne cele pomocowe.
Członkowie TUgether i wszystkie firmy, które przyłączą się do zintegrowanej akcji pomocowej, deklarują przekazanie "cegiełek" od każdego uczestnika lub metra kwadratowego powierzchni organizowanych spotkań i wydarzeń. Zebrane w ten sposób środki zasilą konto Polskiej Akcji Humanitarnej i będą przeznaczone na cele związane z pomocą dzieciom z Ukrainy w ramach programu wsparcia żywnościowego. Przystąpienie do programu zapewniającego ciepłe posiłki ukraińskim dzieciom uczącym się w szkołach, zapewni im również pomoc psychospołeczną.
Celem akcji jest ponadto uświadomienie klientom biznesowym i uczestnikom wydarzeń, że realizacja spotkań firmowych, wyjazdów, konferencji, targów, czy udział w wydarzeniach sportowych i kulturalno-rozrywkowych mogą odgrywać wielką rolę w łańcuchu pomocowym dla uchodźców
z Ukrainy i w tym trudnym czasie nie można z nich rezygnować. Obecna sytuacja za wschodnimi granicami Polski nie powinna dodatkowo obciążać kondycji sektora spotkań i wydarzeń, a realizacja spotkań firmowych, wyjazdów, konferencji, targów, czy udział w wydarzeniach sportowych
i kulturalno-rozrywkowych mogą być wykorzystane do pomocy uchodźcom z Ukrainy.
Przemysł spotkań i wydarzeń, ze względu na swoje kompetencje naturalnie zaangażował się w pomoc humanitarną od początku wojny w Ukrainie. W TUgether czujemy, że powinniśmy teraz skupić się na pomocy humanitarnej dla naszych sąsiadów w sposób długofalowy i systemowy. Potrzeby nadal będą wysokie. Niestety wspaniały zryw społeczny nie będzie trwał w nieskończoność. Odpowiedzią na zagrożenie ze wschodu i zmieniające się otoczenie gospodarcze powinno być także prowadzenie jak najskuteczniejszej polityki gospodarczej, czemu przecież służy organizowanie spotkań. Chcemy aby nasi klienci wiedzieli, że organizując wydarzenia przyczyniają się do wsparcia ukraińskich dzieci. Dlatego przyjęliśmy formę "samoopodatkowania się" organizatorów od każdego zrealizowanego wydarzenia - mówi Łukasz Adamowicz, prezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether.
Termin trwania akcji pomocowej #SPOTYKAMYSIĘBYPOMAGAĆ: od kwietnia do końca grudnia 2022 r.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Skontrolowano jakość wody w gminach turystycznych
PZOT podsumowuje rok sprzedażowy
Ceny wyjazdów do Hiszpanii niższe niż przed tygodniem
SETE z nową strategią dla greckiej turystyki
Ciekawostki o hotelach z całego świata
GiS wydaje zalecenia dot. pielgrzymek
ZEA: poważne konsekwencje poprawiania natury
Kreta Atali Village - uważajcie !!!
Gdańsk Airport podpisał umowę na rozbudowę terminalu
Podejście rządu wykończy turystykę młodzieżową?
W restauracjach Sfinksa złocisty napój tylko jednego producenta
Ryanair w sierpniu przywrócił 60 proc. siatki połączeń
Katastrofa lotnicza pod Moskwą
Barometr UNWTO wskazuje na wzrost tempa odbudowy turystyki
HRS zorganizuje noclegi dla Siemensa
TSUE: strajk może być okolicznością nadzwyczajną
Nowe narzędzie reklamy dla branży turystycznej?
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej turystyki
Wizz Air zostawia na lotnisku ponad kilkudziesięciu pasażerów
Śmiertelne ofiary wypadku kolejowego w Danii