Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Ryanair walczy z OTA
Ryanair nie jest zadowolony z pośrednictwa przy sprzedaży swoich biletów czego dawał wyraz w mediach. To z kolei spowodowało reakcję OTA i proces sądowy w Hiszpanii. Linia Ryanair z zadowoleniem przyjęła orzeczenie Sądu Apelacyjnego w Barcelonie dotyczące szkód wyrządzonych Ryanair i klientom przez internetowe biura podróży (Online Travel Agencies - OTA), które nie mają żadnych umów handlowych z Ryanair i nie są upoważnione przez Ryanair do sprzedaży biletów.
Sąd podtrzymał decyzję pierwszej instancji, która odrzuciła skargę karną ACAVE (hiszpańskiego stowarzyszenia biur podróży) przeciwko Ryanair i stwierdził, że oświadczenia Ryanair o szkodliwych praktykach OTA są zasadne i poparte obszernymi dowodami. Sądy stwierdziły w szczególności, że standardową praktyką OTA jest zawyżanie opłat dla klientów poprzez stosowanie "opłat za usługi", a także fakt, że niektóre internetowe biura podróży utrudniają Ryanair bezpośrednią komunikację z klientami i blokują wypłaty zwrotów, nie podając Ryanairowi prawidłowych danych klienta.
Dara Brady z Ryanair powiedział: Z zadowoleniem przyjmujemy orzeczenie sądowe, które zdecydowanie potwierdza prawo Ryanaira do podnoszenia świadomości na temat szkód, jakie OTA wyrządzają Ryanairowi i naszym klientom, zawyżając opłaty, utrudniając tym samym bezpośredni kontakt z konsumentami w sprawie ważnych aktualizacji lotów i blokując zwroty, do których są uprawnieni. Zachęcamy wszystkich klientów do rezerwowania lotów bezpośrednio na stronie internetowej lub w aplikacji Ryanair, aby uzyskać dostęp do najniższych cen i bezpośredniej obsługi klienta. Klienci powinni zwracać uwagę na pieczęć Ryanair Verified Seal, aby upewnić się, że dokonują rezerwacji bezpośrednio w Ryanair i otrzymują najlepszą wartość i obsługę
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair walczy z OTA
[2023-06-16 16:38 83.26.37.*]
Kolejne bzdury Ryanaira nadające się tylko do TVP. Do dziś nie zwrócił pieniędzy za dwa odwołane loty w 1921 roku (zakupione na stronie Ryanair). Kontakt z Ryanairem przypomina (bardzo kosztowną) rozmowę głuchego z niemym i na dodatek bez żadnego śladu/dowodu kontaktu. Za brak zwrotu natomiast można mieć pretensje wyłącznie do niebios. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Drezno szykuje atrakcje dla turystów w ramach kampanii tematycznej
Turecka branża turystyczna: Nie rezygnujcie z przyjazdów
Polska w Top 20 organizatorów spotkań
Kolejni przewoźnicy dołączają do Wspólnego Biletu
Nowa odsłona portalu Zabytek.pl ma być bardziej przyjazna turystom
Skontrolowano jakość wody w gminach turystycznych
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych przelotów
Rzecznik MŚP postuluje o zniesienie ograniczeń dla najmniejszych przewoźników
McDonald`s odchudzi zestawy dla najmłodszych
Niemiecki przewoźnik zbankrutował
Polacy chętniej szukają noclegów na uboczu
Gdańsk Airport podpisał umowę na rozbudowę terminalu
Prognozy IATA dla linii lotniczych coraz gorsze
Gdzie najczęściej wyjeżdżali klienci Rainbow?
W środę rozpoczyna się kongres turystyki religijnej
PKP Intercity wstrzymuje sprzedaż wakacyjnych biletów
Bliżej wyższych odszkodowań dla pasażerów kolei
TUgether: składka na pomoc Ukrainie od każdego zorganizowanego wydarzenia