Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Jesienno-zimowa oferta lotów Air France KLM
Oferta lotów Grupy Air France KLM z/do Polski wzbogaciła się o nowe trasy. Grupa Air France KLM ogłosiła swoje rozkłady lotów na sezon zima 2018/2019 - 44 nowe trasy, inwestycje we flotę i produkt pokładowy.
Oferta lotów Grupy Air France KLM z/do Polski wzbogaciła się o kolejne dwie trasy: Wrocław-Paryż (1 lot dziennie Air France) oraz Kraków-Eindhoven (4 loty tygodniowo Transavia).
Pozostałe trasy z/do Polski w sezonie zimowym to:
- Warszawa-Paryż (do 21 lotów tygodniowo Air France)**
- Warszawa-Amsterdam (21 lotów tygodniowo KLM)
- Kraków-Amsterdam (21 lotów tygodniowo KLM, w tym jeden rejs dziennie większym samolotem)
- Gdańsk-Amsterdam (14 lotów tygodniowo KLM)
- Katowice-Amsterdam (3 razy tygodniowo Transavia)
Wraz z końcem października zaczyna obowiązywać zimowy rozkład lotów, który trwa w tym sezonie od 28.10.2018 do 30.03.2019. Grupa Air France KLM kontynuuje inwestycje w siatkę połączeń. W porównaniu z ubiegłorocznym sezonem zimowym - linie zaoferują 44 nowe trasy, a całkowita liczba oferowanych miejsc wzrośnie o 2,5%. Grupa Air France KLM nadal prężnie działa w Polsce.
Klienci mogą korzystać z uruchomionego wiosną (26 maja) tego roku nowego połączenia Air France między Wrocławiem a Paryżem, od 9 października b.r. linie Transavia oferują loty między Krakowem, a Eindhoven, natomiast KLM zwiększa liczbę miejsc na trasie Kraków Amsterdam, zamieniając samolot na większy. W nadchodzącym sezonie linie Air France KLM będą kontynuować modernizację swojej floty, inwestując w nowe kabiny, a także pokładowe WIFI, co znacznie wpłynie na standard podróży. Liczba tras, na których będzie można podróżować "Dreamlinerami" Boeing 787 wzrośnie aż do 29.
Dzięki bardziej efektywnemu wykorzystaniu floty, w nadchodzącym sezonie, możliwości transportowe Grupy zwiększą się o 2,5% w porównaniu z sezonem zimowym 2017/2018. Wzrośnie liczba oferowanych miejsc zarówno na trasach dalekiego zasięgu, jak też w Europie.
6 nowych tras międzykontynentalnych
Na jesienno-zimowe wyjazdy linie KLM i Air France wspólnie ze swoją nową marką JOON zaoferują podróżnym 6 nowych tras, które są kontynuacją połączeń zainaugurowanych wiosną i latem 2018. Trzy z nich to loty Air France przez paryskie lotnisko CDG: Seattle (USA), Tajpej (Tajwan) i Nairobi (Kenia), dwa loty JOON również przez Paryż: Fortaleza (Brazylia) i Mahé (Seszele) oraz jeden nowy lot KLM przez Amsterdam: Fortaleza (Brazylia).
Zmiany w ofercie lotów długodystansowych
Ameryka Północna:
- W sezonie zimowym będą kontynuowane loty Air France z Paryża do Seattle (3 razy w tygodniu) - połączenie zainauguorowane 25.03.2018;
- Air France zwiększy częstotliwość lotów w tygodniu do Detroit (do 7 rejsów tygodniowo) i Nowego Jorku (do 28 lotów tygodniowo), a KLM zaoferuje dodatkowe loty do Minneapolis (wzrost do 4 tygodniowo);
- Grupa zwiększy o 10% liczbę miejsc z Europy do Kanady, dotyczy to lotów do Montrealu (13 tygodniowo), Toronto (9 tygodniowo) i Calgary (7 tygodniowo);
- Wybrane trasy międzykontynentalne zostały przekazane przez Air France linii-córce JOON. Są to: Kapsztad (RPA), Bombaj (Indie) oraz Kair (Egipt);
- Na pokładach "Dreamlinerów" - Boeing 787 polecimy na trasach z Paryża do Bostonu i Detroit (Air France) oraz z Amsterdamu do Toronto, Calgary, Minneapolis, Nowego Jorku, Waszyngtonu, Atlanty, Houston i San Francisco (KLM)
Ameryka Południowa i Karaiby:
- Wzrośnie oferta do Kostaryki : z 3 do 4 lotów tygodniowo z Paryża liniami Air France oraz 3 loty w tygodniu przez Amsterdam liniami KLM na pokładzie Dreamlinera - Boeing 787;
- Wzrośnie oferta do Brazylii : nowy kierunek - Fortaleza uruchomiony przez KLM i JOON 03.05.2018 oraz 30% więcej miejsc (wzrost z 7 do 10 lotów Air France tygodniowo) do Rio de Janeiro;
- Większa liczba lotów KLM do Buenos Aires (7 lotów tygodniowo);
- KLM będzie kontynuował połączenie do Cartageny (przez Bogotę) oferując 4 loty tygodniowo przez cały sezon, a okresie sezonowego szczytu - od grudnia do lutego będzie pięć lotów. Zarówno KLM z Amsterdamu, jak i Air France z Paryża do Bogoty (i Cartageny) pasażerowie podróżują na pokładzie Dreamlierów - Boeing 787;
- Inne trasy Air France KLM w Ameryce Południowej obsługiwane przez Dreamlinery to Rio de Janeiro (KLM z Amsterdamu) oraz Panama (Air France z Paryża);
- W rejonie Karaibów Grupa zaoferuje trzy razy więcej miejsc pomiędzy Europą a wyspą St. Martin - 5 lotów tygodniowo Air France z Paryża oraz dodatkowy lot St. Martin - Curaçao wykonywany przez KLM trzy razy w tygodniu
Azja i Bliski Wschód:
- Nowa trasa Air France Paryż - Tajpej (Tajwan) zainaugurowana latem 2018 pozostanie również w zimowej ofercie (3 loty tygodniowo);
- JOON będzie kontynuował loty na nowej trasie z Paryża do Bombaju (1 lot dziennie), a KLM zwiększy liczbę lotów do tego miasta z Amsterdamu (do 4 lotów tygodniowo);
- Air France i KLM zaoferują więcej lotów do Japonii, zwiększając pulę miejsc o 8%. Obie linie zwiększa częstotliwość lotów do Osaki (5 i 7 tygodniowo). Natomiast do 12 lotów tygodniowo wzrośnie liczba połączeń Air France pomiędzy Paryżem a Tokio (lotnisko Haneda);
- KLM zaoferuje 2 loty tygodniowo do stolicy Sri Lanki - Colombo;
- Air France zwiększy liczbę lotów do 4 tygodniowo między Paryżem a Sajgonem w okresie świąteczno-noworocznym;
- Grupa będzie oferowała łącznie do 19 lotów tygodniowo z Europy do Dubaju;
- Na pokładach Dreamlinerów - Boeing 787 polecimy na trasach z Paryża do Guangzhou (Chiny) i Osaki (Japonia) oraz z Amsterdamu do Colombo (Sri Lanka), Bombaju (Indie), Chengdu, Pekinu, Szanghaju, Hangzhou, Xiamen (Chiny) oraz do Osaki (Japonia)
Afryka i wyspy Oceanu Indyjskiego:
- Nowe połączenie na trasie Air France z Paryża do Nairobi (Kenia) zainaugurowane latem 2018 zostanie utrzymane w okresie zimowym (3 loty tygodniowo Dreamlinerem). Łącznie oferta Grupy Air France KLM do stolicy Kenii będzie liczyła teraz 10 lotów;
- Na trasie z Paryża do Kapsztadu (RPA - 5 razy w tygodniu) oraz Mahe (Seszele - 3 razy w tygodniu) polecimy na pokładach JOON;
- Air France zwiększy liczbę lotów do 3 tygodniowo do Male stolicy Malediwów. Lot odbywa się samolotem Boeing 787 Dreamliner;
- Obie linie będą kontynuowały połączenie na wyspę Mauritius - Air France przez Paryż i KLM przez Amsterdam (Dreamlinerem);
- JOON będzie kontynuował nowe połączenie z Paryża do Kairu (1 lot dziennie) zainaugurowane w sezonie letnim, które wcześniej było oferowane przez Air France
Nowości w Europie
Również w Europie siatka lotów Grupy Air France KLM powiększa się o kolejne nowe kierunki. Dla polskiego rynku najważniejszą zmianą było uruchomienie w tym roku (maj 2018) nowego połączenia Air France z Wrocławia do Paryża, dokąd linia oferuje 1 lot dziennie. Dodatkowo Transavia rozpoczęła loty z Krakowa do Eindhoven, a KLM wraz z początkiem sezonu zimowego zwiększa liczbę miejsc na trasie Kraków-Amsterdam, podstawiając większą maszynę: Boeing 737-700. Łącznie ze wspomnianymi nowymi trasami z Polski, francusko-holenderski przewoźnik oddaje w tym roku do dyspozycji klientów 20 nowych połączeń w Europie.
Najważniejsze zmiany w ofercie Grupy w Europie to:
- Kontynuacja połączeń Air France przez Paryż, rozpoczętych wcześniej w tym roku: Bari (Włochy), Katania (Włochy), Cork (Irlandia), Lorient (Francja), Toulon (Francja);
- Kontynuacja lotów do Växjö (Szwecja) - połączenie KLM przez Amsterdam, uruchomione latem 2018;
- Trasy, które w tym sezonie będą wykonywane przez JOON (część z nich została przejęta od Air France) przez Paryż : Budapeszt, Bergen (Norwegia), Rzym, Neapol, Oslo i Stambuł;
- Transavia planuje wzrost oferowania o 11,5%. Przewoźnik rozszerzy siatkę połączeń o 18 nowych tras w Europie z wylotem ze swoich portów bazowych na terenie Francji i Holandii. Nowe kierunki to: Kraków (loty z Eindhoven), Nador w Markoko i Lanzarote w Hiszpanii (loty z Roterdamu), Bejrut w Libanie i Ovda w Izraelu (loty z Amsterdamu), Teneryfa (loty z Groningen), Ateny, Palermo, Rabat w Maroko i Teneryfa (loty z Paryża, lotnisko Orly), Dżerba i Monastir w Tunezji, Casablanca w Markoko, Sewilla, Teneryfa, Tel Aviv i Rzym (loty z Nantes) oraz Dżerba w Tunezju (loty z Lyonu);
- Dodatkowo Air France wzbogaci swoją ofertę regionalną na terenie Francji o nowe połączenia
Modernizacja floty i produktu na pokładzie
Linie Air France KLM kontynuują inwestycje, aby zapewnić pasażerom komfort podróży nowoczesnymi samolotami, w wygodnych, zmodernizowanych kabinach. W sezonie zimowym 2018/2019, najnowszymi samolotami Boeing 787 "Dreamliner" polecimy aż na 29 trasach. Będą to:
- Air France przez Paryż (CDG): Boston i Detroit, Bogota, Panama, Guangzhou (Chiny), Osaka, Bamako (Senegal), Abidżan (Wybrzeże Kości Słoniowej), Nairobi, Malé (Malediwy);
- KLM przez Amsterdam (Schiphol): Toronto i Calgary, Minneapolis, Nowy Jork, Waszyngton, Atlanta, Houston i San Francisco, San Jose (Kostaryka), Bogota - Cartagena (Kolumbia), Rio de Janeiro, Mauritius, Colombo (Sri Lanka), Bombaj, Chengdu, Pekin, Szanghaj, Hangzhou, Xiamen (Chiny) oraz Osaka.
- Natomiast trasy, na których będą latały Airbusy A380 należące do Air France to: Nowy Jork, Los Angeles i Miami, Miasto Meksyk, Abidżan (Wybrzeże Kości Słoniowej), Johannesburg oraz Szanghaj
W styczniu 2019 Air France rozpoczyna modernizację kabin Klasy Ekonomicznej i Ekonomicznej Premium w 15 Airbusach A330. Docelowo wymiana foteli i rewitalizacja wnętrz i produktu pokładowego warta 150 mln euro obejmie całą długodystansową flotę francuskiego przewoźnika i zostanie ukończona do roku 2020. Jednocześnie w Air France trwa instalacja pokładowego WIFI. Instalacją są objęte w pierwszej kolejności m.in. samoloty Airbus A330 i Boeing 777. Do końca tego roku internet będzie dostępny już na 30 trasach Air France, a montaż zakończy się w 2020 roku, obejmując całą flotę.
Linia KLM w styczniu 2019 zakończy wymianę foteli w Klasie Biznes, co oznacza, że od nowego roku wszystkie samoloty na lotach dalekiego zasięgu zostaną wyposażone w idealnie płaskie fotele-łóżka. Natomiast zmodernizowane kabiny Klasy Ekonomicznej będą posiadały samoloty Boeing 777, Boeing 787 i Airbus A330 - latające na większości tras międzykontynentalnych.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Nowy zawód w polskiej gastronomii
Pasażerowie muszą ujawniać hasła do komputerów?
OSAT i PZOT o procedurach rezygnacji z umowy o imprezę turystyczną
Renesans gastronomii na Pomorzu Zachodnim
McDonalds zakończy działalność w Rosji
Kurtka przeciwdeszczowa, która sprawdzi się w trudnych warunkach. Sprawdź nasze rady!
Ukraina zamknie granice dla cudzoziemców
Strzelanina na jarmarku bożonarodzeniowym w Strasburgu
Google wdroży zmiany w eSky.pl
Hotelowy pokój przyszłości AccorHotels
Klient restauracji zapłaci za negatywny komentarz?
W listopadzie ceny wyjazdów zimowych na najważniejszych kierunkach wzrosły
Air Astana odbiera kolejnego Embraera
Nowe technologie zmieniają branżę hotelarską
Gwiazda styczniowego newslettera Ecco