Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Nadzór nad zachowaniem gości stanie się standardem?
Hałas generowany w budynkach mieszkalnych przez gości korzystających z najmu krótkoterminowego są jedną z przyczyn dla których w wielu miejscach uregulowano lub planuje się regulacja najmu krótkoterminowego. Wobec takiego problemy Airbnb podjęło rękawice i zaproponowało techniczny środek w postaci monitorowania poziomu hałasu w najmowanych lokalach.
Takie rozwiązanie wydaje się być rozsądne, bo o ile normalny monitoring z uwagi na prywatność nie jest dozwolony, to profesjonalnie przygotowany pomiar hałasu (nie pozwalający na podsłuchiwanie lub inne naruszenie prywatności), wielu gości zaakceptuje. To rozwiązanie byłoby też akceptowalne w hotelach i innych obiektach noclegowych, w których zdarzają się problemy z nieodpowiednim zachowaniem gości.
Airbnb i firma Minut, specjalizująca się w technologiach wspomagających zarządzanie nieruchomościami, zdecydowały się na współpracę, by zaoferować gospodarzom w ponad 60 krajach i regionach darmowy czujnik hałasu. Właściciele lokali w ramach trzymiesięcznej subskrypcji będą mieli dostęp do usługi monitorowania hałasu, a ostrzeżenia o hałasie Minut będą zintegrowane z narzędziem do przesyłania wiadomości Airbnb.
Wprawdzie trudności podczas wynajmowania lokali za pośrednictwem Airbnb zdarzają się rzadko, to takie środki jak czujniki mogą pomóc gościom być świadomymi hałasu, a gospodarzom wykrywać i zapobiegać potencjalnym problemom - wszystko to przy poszanowaniu prywatności gości, ponieważ urządzenia sygnalizują jedynie przekroczenie określonego poziomu decybeli i nie nagrywają ani nie transmitują dźwięków i rozmów. Choć technologia ta chroni prywatność, Airbnb wymaga od gospodarzy, by poinformowali o obecności tych urządzeń na stronie, gdzie zamieszczane są oferty, a także wyklucza możliwość instalowania czujników w takich miejscach jak sypialne.
Rozwiązywanie potencjalnych problemów związanych z hałasem wykrytych przez czujnik Minut może być teraz szybsze i łatwiejsze dla gospodarzy i gości dzięki integracji alertów o hałasie Minut z narzędziem do obsługi wiadomości Airbnb. Oznacza to, że jeśli czujnik wykryje, że hałas w wynajmowanym mieszkaniu przekracza poziom decybeli ustalony przez gospodarza, to Minut może wysłać automatyczne powiadomienie poprzez narzędzie do obsługi wiadomości Airbnb, by poinformować gospodarza i gościa o tym zdarzeniu. Niedawno przeprowadzony projekt pilotażowy w Pradze pozwolił gospodarzom Airbnb wypróbować czujniki hałasu Minut. Okazało się, że przypomnienie o przestrzeganiu zasad może być wszystkim, co potrzebne, by szybko rozwiązać potencjalny problem z hałasem. Gospodarze i goście byli w stanie rozwiązać 100% takich problemów w ciągu 20 minut od wykrycia takiego zdarzenia.
Catherine Powell, Dyrektor Globalny ds. Wynajmu w Airbnb, powiedziała: Każdej nocy dzięki Airbnb podróżujący korzystają z noclegów na całym świecie, przy czym zdecydowana większość z nich odbywa się z szacunkiem dla gospodarzy i ich otoczenia, zapewniając lokalnym społecznościom wiele korzyści wynikających z turystyki. Współpraca z Minut to potwierdzenie naszego silnego zaangażowania w zapewnianie bezpiecznego i odpowiedzialnego podróżowania. Dzięki temu Airbnb jeszcze bardziej wzmacnia swoją społeczność gospodarzy, którzy mogą skuteczniej zapobiec imprezom niezgodnym z ogólnie przyjętymi zasadami.
Nils Mattisson, Prezes i Współzałożyciel Minut, powiedział: Naszym celem jest wspieranie gospodarzy w dbaniu o ich domy, gości i lokalne społeczności, a nasze partnerstwo z Airbnb odgrywa ważną rolę w tej misji. Jesteśmy podekscytowani możliwością rozszerzenia jej dzięki naszej nowej ofercie i integracji, które sprawiają, że monitorowanie hałasu jest prostsze dla gospodarzy na całym świecie.
Aby skorzystać z czujnika hałasu i oferty subskrypcji, gospodarze mogą odwiedzić sklep Minut. Więcej informacji o technologii i integracji znajduje się zaś w Centrum Pomocy Minut.
Ile to kosztuje? Niestety czujniki są sprzedawane w modelu SAAS i standardowo koszt na jeden lokal wyniesie rocznie $120 + $50 za czujnik, a w wersji Pro rocznie $180. Szczegóły można poznać na www.minut.com
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów dostępne
IGHP: Hotelarze pozostawieni bez pomocy
Hotelowe restauracje mogą dalej obsługiwać gości
Słowacja zamyka hotele i ośrodki narciarskie
Rzecznik MŚP: Petycja przeciw zmianom w podatku liniowym
Polonus: lepsza sprzedaż online i w aplikacjach mobilnych
Akcja szczepień w ramach Dni Twierdzy Poznań
Neckermann - problem, pilna prośba o poradę
Pociągi nie jadą przez stację Kraków Główny
UNWTO: turystyka straciła 11 razy więcej niż podczas kryzysu w roku 2009
Boeing przyzna się do oszustwa
Rzecznik MŚP widzi szansę na wycofanie się rządu z niekorzystnych dla przedsiębiorców zmian
Rzecznik Finansowy organizuje webinarium poświęcone ubezpieczeniom turystycznym
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze restauracje
Travelist: zbliża się najbardziej oblegany długi weekend w tym roku
Wpływ targów dla biznesu na rynek hotelarski
IATA: szczyt przywódców G7 szansą na przywrócenie swobody podróżowania
Szansa na większą współpracę turystycznych samorządów gospodarczych
Itaka radzi jak się zabezpieczyć przed koronawirusem
KROŚNIEŃSCY RESTAURATORZY i HOTELARZE WŁĄCZAJĄ SIĘ W KARPACKIE KLIMATY.