Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

Ruszył nabór partnerów do siódmej edycji akcji Polska zobacz więcej
2019-09-25Polska Organizacja Turystyczna zaprasza przedsiębiorców do VII edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny".
r e k l a m a
Ruszyły zapisy do siódmej edycji akcji organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Jesienna edycja odbędzie się w weekend 22-24 listopada.
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza m.in. przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w siódmej edycji ogólnopolskiej akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny". Celem akcji jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce. Co ważne w tej edycji po raz pierwszy POT zaprosi do udziału w akcji turystów z Niemiec, Czech, Słowacji, Ukrainy, Rosji, Norwegii i Szwecji. Poprzez zaoferowanie usług w cenach obniżonych o 50 proc. chcemy zachęcić Polaków oraz mieszkańców krajów ościennych do zwiedzania naszego kraju poza wakacjami i feriami zimowymi. Jest to działalność wychodząca naprzeciw oczekiwaniom branży turystycznej.
Głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. Wspólnie działając przedsiębiorcy mają większe szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem. Dla partnerów naszej akcji, to także doskonała okazja do darmowej reklamy. Tym bardziej, że najbliższa edycja akcji po raz pierwszy będzie promowana także na siedmiu rynkach zagranicznych mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mass mediach i środkach transportu (kampania reklamowa w Internecie, w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji Polska Organizacja Turystyczna planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach regionalnych i społecznościowych.
Rejestracja partnerów trwa do 13 października. Sprzedaż ofert ruszy 30 października, a finał akcji zaplanowano na weekend od 22 do 24 listopada.
Akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" dynamicznie się rozwija. W wiosennej edycji wzięło udział 894 partnerów, którzy zaoferowali swoje usługi w obniżonych cenach blisko 200 tysiącom turystów. Zapraszam wszystkie podmioty, by już dziś przystąpiły do akcji, która stała się wydarzeniem szeroko promowanym przez media dodał prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Polska Organizacja Turystyczna ułatwiła proces rejestracji dla partnerów siódmej edycji. Stworzono panel administracyjny, do którego, dzięki funkcji rejestracji i logowania, zarejestrowane podmioty będą miały stały dostęp - również na poczet przyszłych edycji akcji. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Dołączenie do akcji zajmuje jedynie kilka minut. Tam też znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Nabór partnerów do siódmej edycji akcji POT
[2019-09-25 10:07 95.216.15.*]
czyli teraz pis-owska polska dla polaków plus ???? odpowiedz »
r e k l a m a
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział hotele, pensjonaty:
Influencerzy mają promować atrakcje
Accor chwali swój program
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
OTI Holding otwiera nowy hotel w Egipcie
Niemiecki urząd antymonopolowy wydał decyzję w sprawie przejęcia Condora
Znamy zwycięzców I edycji konkursu kulinarnego Spotkanie z SelfCookingCenter
Komisja Europejska przedstawiła wytyczne dotyczących znoszenia ograniczeń podróżowania
Wkrótce będzie można szybciej dojechać do Zakopanego?
System bezpieczeństwa w Pompejach zostanie wzmocniony
Korea Północna zaprasza rosyjskich turystów
Finnair otworzy nowe połączenie
Władze Rzymu zapowiadają walkę z wandalami
OLX zachęca do turystycznej pomocy powodzianom
Rząd przyjął przepisy tarczy antykryzysowej
Powstał pierwszy wegański apartament
Tegoroczna edycja Merigo Meeting Tour zakończona
Branża piwowarska przeciwna podniesieniu akcyzy aż o 10 proc.
Tańsze kierunki w ofensywie - zagraniczne wakacje Polaków 2018
Czechy: do hotelu i restauracji bez certyfikatu covidowego
Ukraińska Narodowa Organizacja Turystyczna apeluje o bojkot gospodarczy Rosji
Wypadek polskiego autobusu na Węgrzech