TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny bran¿y turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




89 hoteli do³±czy³o do IGHP w 2021 roku

W 2021 roku do grona cz³onków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego do³±czy³o 89 hoteli.


Obecnie do Izby nale¿y 568 hoteli tj. oko³o 22% skategoryzowanych w Polsce obiektów z 47 838 pokojami (ok. 34% pokoi hotelowych na rynku), a tak¿e 49 dostawców produktów i us³ug dla hotelarstwa, 1 instytut, 1 fundacja oraz 5 szkó³, w tym 3 ¶rednie i 2 wy¿sze.

W¶ród hoteli, które do³±czy³y do IGHP w 2021 roku, znalaz³a siê silna reprezentacja obiektów sieciowych 4- i 5-gwiazdkowych, a tak¿e wiele indywidualnych hoteli z ca³ego kraju. Nowi cz³onkowie to m.in. Leonardo Royal Hotel Warsaw, NYX Hotel Warsaw, Raffles Europejski Warsaw, Hilton Warsaw City, Marriott Warsaw Hotel, Nadwi¶lañska Agencja Turystyczna z 10 hotelami, Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, Sheraton Poznañ Hotel, Double Tree by Hilton Wroc³aw, Hotel Wyspiañski, Hotel Szafir, Hotel Kolegiacki, Hotel Matejko, Pensjonat Halny, Hotel Knieja, Park Hotel Rzeszów, Hotel1231, Jab³oñ Lake Resort, Hotel Srebrny Dzwon, Evita Hotel&Spa, Szumy Park Hotel, Dworzysko, Ostoja Chobienice, Tremonti Ski&Bike Resort, Hotel Kristoff, Merci Boutique Hotel, Hotel Zawisza, Hotel Dobre z Lasu, Zamek Moszna.

­W pe³nym wyzwañ czasie pandemii nasza organizacja nabra³a jeszcze wiêkszej dynamiki. Cieszy nas ogromnie du¿a liczba nowych hoteli przystêpuj±cych do Izby. To dla nas wszystkich jest niezwykle buduj±ce. Im wiêcej hotelarzy tworzy spo³eczno¶æ IGHP, tym nasze dzia³ania s± bardziej reprezentatywne. Dziêkujê wszystkim cz³onkom za zaanga¿owanie w dzia³ania Izby - mówi Ireneusz Wêg³owski, prezes IGHP.

IGHP zrzesza podmioty bran¿y hotelarskiej w Polsce - hotele, obiekty hotelarskie, szko³y, a tak¿e dostawców produktów i us³ug dla bran¿y. Lobbuje na rzecz rozwoju hotelarstwa, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich cz³onków, opracowuje opinie bran¿owe w interesie cz³onków Izby i bran¿y, a tak¿e promuje spo³eczn± odpowiedzialno¶æ biznesu. Izba rozwija tak¿e dzia³alno¶æ edukacyjn±, organizuj±c specjalistyczne kampanie i programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnieñ (np. dotycz±ce RODO, sprzeda¿y i marketingu czy revenue management).




Komentarze

(kiedy jest to mo¿liwe, sugerujemy podpisanie siê)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
izba gospodarcza hotelarstwa polskiego Leonardo Royal Hotel Warsaw NYX Hotel Warsaw hotel




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz u¿ywa COOKIES. Szczegó³y przetwarzania danych osobowych s± opisane w polityce prywatno¶ci. Korzystaj±c z tej strony wyra¿asz zgodê na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przegl±darki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegó³y w regulaminie, polityce prywatno¶ci oraz polityce cookies.
  Akceptujê