
Cypr hitem sprzedażowym w Ecco Holiday
2022-08-18Gala Miss International Summer, konkurs dla agentów i wzrosty sprzedażowe. To punkty łączące karierę Cypru w Ecco Holiday w tym sezonie.
r e k l a m a
Coraz częściej pojawiają się sygnały mówiące o tym, iż bieżące wyniki biur zbliżają się do tych, osiąganych w dobrych latach przed pandemią. W przypadku Ecco Holiday takim kierunkiem niewątpliwie jest Cypr. W porównaniu do 2019 roku, niezwykle pomyślnego dla polskiej turystyki, obecna sprzedaż wzrosła ponad piętnastokrotnie (1563%). Jak się okazuje (nie po raz pierwszy), burzliwe czasy przynoszą nie tylko zmiany, ale też szanse.
Sukces to zawsze efekt kilku czynników, występujących w tym samym czasie i umiejętność ich wykorzystania. Pandemia zmieniła w sposób oczywisty zachowania klientów, którzy stali się bardziej samodzielni, zarówno w procesie zakupowym jak i w korzystaniu z produktu. Te zmiany doskonale wpisały się w nasz sposób zarządzania pakietowaniem dynamicznym i model obsługi. Jakość i proste rozwiązania to coraz bardziej poszukiwany towar. - mówi Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday.
Jak podkreślają przedstawiciele Ecco Holiday, ogromna podaż produktów turystycznych, w różnych formatach, wymusza na organizatorach stałą optymalizację. Przy czym nie może ona oznaczać pod żadnym pozorem rezygnowania z jakości. Touroperatorzy nie konkurują wyłącznie ze sobą. Cała masa podróżniczych influencerów, platformy hotelowe z kompleksową ofertą czy w końcu niezwykle prosty dostęp do biletów lotniczych sprawiają, że klient ma na wyciągniecie ręki cały zestaw inspiracji, wskazówek oraz narzędzi do samodzielnej realizacji swoich planów podróżniczych.
Jak dodaje prezes Ecco Holiday, taki stan wymusza bardzo selektywne podejście do budowania oferty i ścisłą współpracę z lokalnymi kontrahentami. Pakietowanie dynamiczne teoretycznie daje dostęp do niemal nieskończonej ilości ofert, jednak kluczowa jest tu samodyscyplina i doświadczenie. Widać to nie tylko na przykładzie Cypru, ale też innych kierunków, których wzrosty sprzedażowe (pamiętajmy, przy obecnej inflacji i wysokich kursach walut) sięgają poziomu ok. 1000%. Do takich kierunków należą m. in. niektóre z greckich wysp, Turcja czy Wyspy Kanaryjskie.
Wspomniany Cypr wyróżnia się dalszym, olbrzymim potencjałem wzrostowym. To kierunek w zasadzie całoroczny. Według opinii klientów, zapewnia doskonałe warunki do wypoczynku na plaży jak i bardziej aktywnych form spędzania czasu, także poza letnimi miesiącami. Ecco Holiday będzie wykorzystywało te atuty wyspy w swoich działaniach w dalszych miesiącach roku. W ramach tej strategii poznański touroperator wystąpił na gali Miss International Summer jako sponsor jednej z nagród dla zwyciężczyni, fundując wyjazd na wyspę Afrodyty.
W połowie sierpnia ruszył także konkurs sprzedażowy dla agentów Ecco Holiday, w którym sprzedawcy mogą wygrać tygodniowy pobyt na Cyprze.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Cypr z 15-krotnie lepszą sprzedażą w Ecco Holiday
[2022-08-18 18:54 5.184.74.*]
Co to za firma... odpowiedz »
r e k l a m a
Dział biura turystyczne:
MSiT rozpoczęło prace nad uporządkowaniem systemu szlaków
Unia wspiera turystykę dobrymi
Dział dla turystów:
Połączenie będzie utrzymane również na
Katowice Airport na ścieżce
Starsze aktualności:
Grecja próbuje odzyskać marmury z
Duży touroperator
Światowe Forum Ekonomiczne o rozwoju sektora
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Hotel Gołębiewski nie ruszy w
Turystyka dużo lepiej oceniana przez
Czy lato w Grecji będzie
Polacy jadą chętnie na kolejny długi
Niewielkie spadki cen
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle
NIK skontrolowała linię kolejową do Kraków Airport
Znaczny wzrost zainteresowania podróżami do USA
Warszawska Organizacja Turystyczna z nowym prezesem
Czechy zniosły ograniczenia covidowe
Pierwszy wyrok za zamieszczanie fałszywych recenzji w sieci
Lotnisko w Radomiu: Przetarg został rozstrzygnięty
Djerba - agenci śladami Odyseusza
Oświadczenie Neckermanna w związku z upadłością Thomasa Cooka
Sfinks rozszerza zasięg dostaw
Nowe połączenia Wizz Air z polskich lotnisk
Marka Campanile wejdzie do Wietnamu