Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Amazon,Booking, TripAdvisor i Expedia łączą siły przeciw nieprawdziwym opiniom
Amazon, Booking.com, Expedia Group, Glassdoor, Tripadvisor i Trustpilot łączą siły, tworząc pierwszą globalną Koalicję na rzecz zaufanych recenzji
Ta międzybranżowa współpraca ma na celu ochronę konsumentów przez zapewnienie im dostępu do wiarygodnych recenzji konsumenckich na całym świecie. Członkowie koalicji wspólnie zdefiniują najlepsze praktyki w zakresie hostingu recenzji online i udostępniania metod wykrywania fałszywych recenzji, mając na celu powstrzymanie ich u źródła.
Inicjatywa zapowiada się ciekawie, pod warunkiem, że będzie faktycznie służyła wyeliminowaniu nieprawdziwych opinii, a nie tylko tych niewygodnych dla kogoś.
Firmy tworzące Koalicję, spotkały się w październiku 2022 r. w San Francisco na pierwszej w historii konferencji poświęconej fałszywym recenzjom, zorganizowanej przez Tripadvisor. Uczestnicy wysłuchali ekspertów z rządu, środowiska akademickiego i branżowych specjalistów, którzy podkreślali wagę wspólnych wyzwań i potencjalnych podejść do łagodzenia skutków związanych z fałszywymi recenzjami produktów w Internecie. Zaowocowało to utworzeniem formalnej koalicji, której współpraca zakłada przede wszystkim edukację konsumentów i ciągłą wymianę informacji między członkami w celu zmniejszenia liczby oszustw związanych z recenzjami produktów.
Zawiązana Koalicja branżowa wskazała kilka kluczowych zagadnień, które mogą pomóc w ochronie konsumentów i kontrahentów przed fałszywymi recenzjami, zabezpieczających jednocześnie opinię publiczną przed wprowadzaniem w błąd w wyniku publikacji fałszywych opinii. Obszary wymagające działań, to:
- Profesjonalizacja branżowa. Opracowanie wspólnych standardów i definicji branżowych, w tym w odniesieniu do tego, co stanowi fałszywą recenzję oraz w zakresie pomiarów moderacji treści.
- Wymiana najlepszych praktyk. Zdefiniowanie najlepszych praktyk w zakresie hostingu recenzji online oraz udostępnianie informacji na temat zaktualizowanego procesu moderacji treści i metod wykrywania fałszywych recenzji.
- Wymiana informacji. Dzielenie się informacjami dotyczącymi sposobu działania nieuczciwych podmiotów, jak np. firmy sprzedające fałszywe recenzje firmom, które chcą w nieuczciwy i niewłaściwy sposób poprawić swoją reputację.
- Rzecznictwo. Współpraca z przedstawicielami środowisk akademickich i liderami opinii publicznej w celu promowania korzyści dla konsumentów wynikających z treści recenzji i wspierania wysiłków branży na rzecz zwalczania publikowania fałszywych recenzji.
Koalicja dąży do utrzymania najwyższych standardów uczciwości, przejrzystości i odpowiedzialności. Poprzez wspólne inicjatywy zmierza do ustanowienia nowych standardów w zakresie zachowania autentyczności recenzji, wzbudzając zaufanie konsumentów na całym świecie.
Członkowie Koalicji spotkają się w Brukseli w dniach 5-6 grudnia 2023 r. na drugiej konferencji poświęconej wątkowi fałszywych recenzji produktów w Internecie, organizowanej przez Amazon.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Dziennikarz ujawnił nieprawidłowości na lotnisku
Zysk Emirates w górę, przychody w dół
ITD rozpoczęła akcję Bezpieczny Autokar
Jakie predyspozycje powinien mieć pilot?
Restauratorzy: pozwólcie nam pracować
Szansa dla mniejszych portów lotniczych i morskich?
Wizz Air podpisał umowę na nowe siedzenia do samolotów
Opracowanie programu zwiedzania może być dziełem?
PIT: zapaść na wschodzie i powrót bonu turystycznego w większej kwocie?
Dawid Lasek odwołany ze stanowiska
Małopolski przewoźnik dołącza do platformy PolskiBus.com
ITAKA Wielką Perłą Polskiej Gospodarki
Malta aktualizuje zasady wjazdu
Bobby Burger i Wegeguru - teraz crowdfunding, w przyszłości giełda?
NIK skontrolowała szlak Green Velo
Przez epidemię liczba turystów w Turcji spadła o połowę
Aneta Książek honorowym członkiem SITE Poland
Zmiany w zasadach wjazdu do Czech i Słowacji