Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
SITE Poland partnerem Global Industry Meetings
12 kwietnia obchodzono Global Industry Meetings Day 2018. Polska była jednym z krajów celebrujących ten dzień pod ogólnoświatowym hasłem "Namacalne rezultaty, namacalne oddziaływanie na całym świecie" ("Real results, real impact, all around the world").
SITE Poland było partnerem i patronem dwóch wydarzeń odbywających się tego dnia - Student Event Day, organizowanego przez studentów i wykładowców AWF, oraz Global Meetings Industry Day, organizowanego we współpracy z MPI Poland Chapter oraz Kołem Naukowym Turystyki Biznesowej "2B" Grupy Uczelni Vistula.
Studenci specjalizacji ORT (obsługa ruchu turystycznego) Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie już po raz drugi zorganizowali Student Event Day - wydarzenie, na które zaprosili praktyków branży spotkań, by podzielili się z nimi swoją wiedzą i doświadczeniem. Zainspirowani tematyką zajęć, żacy postanowili umożliwić zgłębienie wiedzy innym osobom zainteresowanym planowaniem i realizacją imprez. Student Event Day wyróżniało wdrożenie formuły green and health meeting", będącej odpowiedzią na potrzebę organizacji spotkań z troską o komfort i zdrowie uczestników.
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy mieli okazję zapoznać się z szerokim spektrum tematów, przedstawionych przez cenionych ekspertów branżowych. Na liście gości znaleźli się m.in. Renata Razmuk (SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, Social Connect), Anna Nowakowska (strefamice.pl), Małgorzata Szpigiel (Colors of Design), Victoria Iwanowska (Agencja Vi), Aleksander Turowicz (B.T. Kliwer), Anna Maria Ryll (El Padre), Agnieszka Michlewicz (WTiR AWF), Wioleta Maleszka (FSWO), Maciej Gruczyński (ICP Group) oraz Kajetan Broniewski (Polski Komitet Olimpijski). Konferencję otworzyła Aneta Książek (Poland Convention Bureau POT).
Tego samego dnia, w godzinach wieczornych Zarząd i członkowie SITE Poland - wraz z MPI Poland Chapter oraz Kołem Naukowym Turystyki Biznesowej "2B" Grupy Uczelni Vistula - świętowali GMID w hotelu Sound Garden w Warszawie. Była to okazja do networkingu oraz rozmów na temat nowych trendów w branży spotkań. Swoją prelekcję pt. Wiedza, Trendy, Motywacja, Wpływ - Trendy 2018" wygłosił dr Krzysztof Celuch, podkreślając dużą rolę wzmocnienia zaangażowania uczestnika w wydarzenie, określenie konkretnych i realnych celów spotkania, związek jego doświadczeń z docelowym miejscem podróży i dawanie możliwości poznania danej kultury poprzez wsparcie lokalnych społeczności. Dr Celuch uwypuklił również wielką rolę nowych technologii - zarówno na etapie organizacji różnego typu przedsięwzięć, jak i podczas ich realizacji.
Jednym z partnerów wydarzenia było Muzeum Polskiej Wódki. Kulisy powstania muzeum, jego koncepcji i idei przyświecających jego powstawaniu (muzeum ma być dostępne dla turystów we wrześniu bieżącego roku) przybliżył swoją prezentacją Andrzej Szumowski - Vice President Wyborowa Pernod Ricard. Niewątpliwie będzie to niezwykłe miejsce na mapie Warszawy, które w przyszłości ma się stać chlubą miasta, a liczbą turystów przyciąganych w swoje progi ma zbliżyć się do słynnego irlandzkiego muzeum Guinnessa.
Miłosz Stanisławski, General Manager warszawskiego hotelu Sound Garden - w którym gościli tego wieczoru członkowie SITE Poland i MPI Poland Chapter - przedstawił zgromadzonym gościom możliwości hotelu, skupiając przy tym uwagę na ogromnej wartości dodawanej przez pracowników tego obiektu. W tym roku hotel Sound Garden - posiadający jedną z najbardziej estetycznych przestrzeni konferencyjnych w mieście - będzie obchodził swoje pięciolecie. Partnerami tego wydarzenia byli także: Grupa Uczelni Vistula, Ketti.pl i Sound Garden Hotel.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Lotniska gotowe na przyjęcie pasażerów
Powołano nowy zarząd Związku Regionalnych Portów Lotniczych
Polonus otwiera nowe połączenie
Wstęp do popularnej rzymskiej atrakcji będzie płatny
IGHP włącza się w walkę z wykorzystywaniem seksualnym dzieci
Rekordowa liczba turystów w Portugalii
99 pilotów wycieczek z certyfikatami POT-FROT
Grecja zrzuciła maski, choć nie wszędzie
Wrzesień dobrym miesiącem dla Ryanair?
PILNE!!!Iberotel Aquamarine w Hurghadzie z wylotem z Gdańska
Kwiaty podane do stołu - zbliża się VII Kulinarny Festiwal Kwiatów Jadalnych
Ryanair uruchamia platformę dla studentów
Lotnisko Chopina obsłużyło 1.9 mln pasażerów w pierwszym półroczu
Północna Izba Gospodarcza: Lockdown to czyste szaleństwo
Rosja wprowadzi bezpłatne wizy do Sankt Petersburga
udane wakacje tylko z HolidayCheck