Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Grupa AmRest ma za sobą dobry III kwartał 2018
AmRest opublikował wstępne dane o sprzedaży w trzecim kwartale w 2018 roku. Wstępne wyniki sprzedaży Grupy AmRest wyniosły w trzecim kwartale 2018 roku 392 mln EUR i były o 23,2% wyższe niż przed rokiem.
Jak podano na oficjalnej stronie AmRest, w tym samym okresie sprzedaż Grupy w walutach lokalnych wzrosła o 25,2%. Na dynamikę sprzedaży Grupy w Q3 2018 pozytywnie wpłynęła konsolidacja wyników sieci Pizza Hut w Niemczech przejętej 31 lipca 2017 roku, 22 restauracji KFC nabytych 2 października 2017 na rynku rosyjskim, 40 restauracji KFC we Francji z których większość Spółka przejęła w czwartym kwartale 2017 roku, spółki Restaurant Partner Polska Sp. z o.o. w której AmRest objął udziały 31 sierpnia 2017 roku, 40 restauracji Pizza Hut w Rosji, 2 w Armenii i 2 w Azerbejdżanie przejętych 1 czerwca 2018 r., 6 restauracji Bacoa przejętych 31 lipca 2018 w Hiszpanii oraz 8 restauracji KFC przejętych we Francji we wrześniu 2018 roku (łącznie 37,5 mln EUR przychodów w Q3 2018). Z wyłączeniem sprzedaży wymienionych biznesów przychody Grupy w Q3 2018 wzrosły o 11,4%.
Sprzedaż wygenerowana na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wyniosła w Q3 2018 186 mln EUR, co stanowi wzrost o 15,6% w porównaniu do Q3 2017. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 16,9%.
Przychody dywizji rosyjskiej w Q3 2018 wyniosły 43 mln EUR i były o 29,1% wyższe niż przed rokiem. W walucie lokalnej sprzedaż tej dywizji w porównaniu do Q3 2017 wzrosła o 41,9%.
Sprzedaż dywizji Europa Zachodnia w Q3 2018 kształtowała się na poziomie 140 mln EUR i była o 33,3% wyższa, niż przed rokiem. Przychody rynku hiszpańskiego, które zostały ujęte w wynikach dywizji Europa Zachodnia, wyniosły w Q3 2018 64 mln EUR i były o 11,0% wyższe, niż przed rokiem.
Przychody na rynku chińskim w Q3 2018 osiągnęły poziom 19 mln EUR i były o 21,7% wyższe w stosunku do analogicznego okresu w 2017 roku (wzrost o 23,1% w walucie lokalnej).
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Nowa dyrektor generalna hotelu InterContinental Warszawa
Jeśli Bibione to w Aparthotel Pineda
SITE Poland partnerem Global Industry Meetings
Kwiaty podane do stołu - zbliża się VII Kulinarny Festiwal Kwiatów Jadalnych
Ryanair uruchamia platformę dla studentów
Lotnisko Chopina obsłużyło 1.9 mln pasażerów w pierwszym półroczu
Północna Izba Gospodarcza: Lockdown to czyste szaleństwo
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Czarna Hańcza - weekendowy spływ kajakowy, wyjazd z Warszawy
Rozpoczął się nabór do konkursu na Najlepsze Wioski Turystyczne
4 trendy w podróżowaniu w 2023
Lotniska gotowe na przyjęcie pasażerów
Powołano nowy zarząd Związku Regionalnych Portów Lotniczych