Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
eSky chwali system NDC Lufthansy
Technologia New Distribution Capability (NDC) pozwala liniom lotniczym bezpośrednio dostarczać swoje oferty platformom do organizacji podróży. Dzięki temu rozwiązaniu osoby organizujące podróże samodzielnie korzystają z cen identycznych do tych prezentowanych na stronach przewoźników. Dodatkowo otrzymują bardziej precyzyjną informację o dostępności miejsc na pokładzie czy opłatach za bagaż. Grupa eSky jest pionierem w segmencie traveltech, która jako pierwsza globalnie przeszła na model NDC Lufthansa Group.
Współpraca między Grupą eSky a przewoźnikami zrzeszonymi w Lufthansa Group to kolejny etap zacieśniania relacji partnerskich między firmami. Już w 2020 roku Grupa eSky jako jedna z pierwszych firm na świecie zdecydowała się na uzupełnienie dotychczasowych źródeł pozyskiwania ofert lotniczych o system NDC Lufthansa Group. Efekt? Po jego wdrożeniu potroiła sprzedaż biletów na rejsy realizowane liniami niemieckiego potentata branży lotniczej. Natomiast ich udział w strukturze sprzedaży linii regularnych wzrósł z blisko 5 proc. w 2019 roku do prawie 14 proc. w 2022 r.
Koncentrujemy się na rozwiązaniach przyszłości, które transformują branżę turystyczną i stawiają klienta na pierwszym miejscu. Model dystrybucji NDC jest jednym z elementów tej zmiany, a ścisła współpraca z Lufthansa Group to idealny przykład wspólnych działań na rzecz klientów linii lotniczych i internetowych biur podróży. Pokazujemy innym graczom na rynku, że współpraca na partnerskich zasadach oznacza wymierne korzyści dla wszystkich stron podkreśla Jakub Bajorski, Chief Product Officer w Grupie eSky.
W wyniku bliskiej współpracy technologicznej i produktowej Grupa eSky przeszła na model sprzedaży biletów oferowanych przez Lufthansa Group wyłącznie za pośrednictwem technologii NDC. Dzięki temu klienci zyskują dostęp nie tylko do bezpośrednich cen w kanałach przewoźnika, ale też do wszystkich usług dodatkowych z portfolio takich linii jak Air Dolomiti, Austian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings Discover, Lufthansa i SWISS. Chodzi m.in. o możliwość wykupienia bagażu rejestrowanego, dokładny wybór miejsc w samolocie i posiłków, a także wstęp do saloników biznesowych na lotnisku. Otwiera to też nowe możliwości w zakresie współpracy firm na innych obszarach.
Niezwykle cieszymy się z faktu, że Grupa eSky osiągnęła wyjątkowy poziom adopcji technologii NDC, sprzedając prawie wszystkie oferty linii lotniczych Lufthansa Group poprzez ten kanał. To kolejny kamień milowy w naszej współpracy. Grupa eSky wdrożyła zaawansowaną technologię dystrybucji i staje się pionierem w dostarczaniu klientom szerokiej gamy lotów i produktów dodatkowych linii zrzeszonych w Lufthansa Group podkreśla Johannes Walter, Head of Channel Partners w Lufthansa Group.
Partnerstwo Grupy eSky z Lufthansa Group udowadnia, że technologia NDC jest przyszłością nowoczesnej sprzedaży detalicznej w sektorze lotniczym. W tej chwili eSky dystrybuuje oferty 35 linii lotniczych za pomocą NDC. Natomiast do końca 2023 r. technologia ta będzie odpowiadać za ok. połowę sprzedaży w segmencie regularnych linii lotniczych w serwisach Grupy eSky.
NDC (New Distribution Capability) to nowoczesna technologia, która ma na celu ulepszenie sposobu dystrybucji biletów lotniczych i usług powiązanych. NDC umożliwia liniom lotniczym bezpośredni dostęp z ofertą do agentów z pominięciem Globalnych Systemów Dystrybucji (GDS), co przekłada się na znaczną redukcję kosztów. Ponadto linie mają większą kontrolę nad procesem sprzedaży i bardziej efektywne relacje z biurami podróży. Z kolei biura podróży mają dostęp do bardziej szczegółowych informacji na temat dostępności miejsc, opłat za bagaż, opcji posiłków i innych usług dodatkowych. Mogą dzięki temu łatwiej zarządzać prezentacją oferty i dostosowywać ją lepiej do potrzeb swoich klientów, a także inspirować ich do podróży. Dodatkowo NDC usprawnia przepływ informacji, ułatwia automatyzację procesów sprzedażowych i w efekcie zwiększa szybkość i niezawodność dokonywania transakcji. Dzięki integracji NDC klienci skorzystają także z usprawnionego procesu sprzedaży biletów, co zapewni szybsze odpowiedzi na zapytania dotyczące rezerwacji.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Turcja: Podziemna atrakcja turystyczna zostanie udostępniona do zwiedzania
Zawalił się fragment mostu na Sardynii
B&B Hotels rozszerza współpracę z TrustYou
Enter Air - wzrost przychodów i zysku
KLM zapowiada kolejne połączenie do USA
Koleje Dolnośląskie wprowadzają wagony rowerowe
Właścicielka biura podróży doprowadzona do prokuratury
Moja Hellada - przewodnik po Grecji
Pożar w ośrodku hotelowym nad morzem
IATA: przewoźnicy będą notować straty także w 2021 r.
Polska Rada Turystyki: pomoc pomija wielu przedsiębiorców
Turystyka zarażona koronawirusem. Kto zapłaci za odwołane wyjazdy?
Składy Pendolino powrócą na tory
Świnoujście - mało udany sezon?
Co będzie głównym tematem marketingowym Czech w tym roku?