Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Doradca Turystyczny
- Szukam pilota na wyjazd w terminie 07-09.03
- Wakacje.pl CH Dąbrówka Carrefour Katowice
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds turystyki Mysłowice
- ITAKA BEŁCHATÓW - Prezenter oferty turystycznej
- PRACA W TURCJI
- Specjalista d/s/turystyki ŁÓDŹ
- Poszukujemy pilotów wycieczek z całej Polski
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki

Saksonia rozpoczyna nową kampanię promocyjną
Saksonia inauguruje międzynarodową kampanię promocyjną w najbardziej popularnych kanałach informacyjnych.
Na początku maja Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen (TMGS), Organizacja Marketingu Turystycznego Sakosnii, zainaugurowała nową kampanię promocyjną , która w dobie ciągle trwającego kryzysu w turystyce, ma zachęcić do przyszłych podróży do Saksonii i zapewnić inspirujące treści w międzynarodowych kanałach komunikacyjnych: na anglojęzycznej stronie internetowej ww.saxonytraveldreams.com, na Facebooku, Instagramie i Twitterze, a także w blogach i biuletynach.
Teraz ważniejsze niż kiedykolwiek jest pozostawanie w kontakcie z rynkami międzynarodowymi i bieżące dostarczanie informacji naszym najważniejszym rynkom źródłowym. Ponieważ naszym zadaniem jest również sprzedawanie Saksonii poza Niemcami, ta anglojęzyczna kampania komunikacyjna wspiera nasze lokalne regiony wakacyjne i dostawców usług turystycznych, dbając o to, aby wspomnienia z Saksonii pozostały żywe w pamięci naszych międzynarodowych gości - mówi Veronika Hiebl, dyrektor zarządzająca TMGS o rozpoczęciu kampanii, która przedstawia marzenia o podróży do Saksonii na arenie międzynarodowej.
Promowanie kampanii obejmującej wiele mediów będzie wspierane przez międzynarodowe biura TMGS i partnerów z Niemieckiej Narodowej Organizacji Turystyki, którzy Są ważnymi ambasadorami turystyki w Saksonii, ponieważ przez lata budowali rozległe kontakty między mediami oraz organizatorami wycieczek i biurami podróży - mówi Veronika Hiebl.
Kampania #SaxonyTravelDreams przedstawi inspirujące informacje i wirtualne treści, zdjęcia miast i krajobrazów, filmy, opowieści o saksońskich tradycjach i rękodziele, sztuce i kulturze a także przedstawia typowe potrawy regionalne.
Nowe centrum online zawiera również aktualne informacje na temat zmian dotyczących COVID-19 w Saksonii oraz linki do kluczowych stron informacyjnych w języku angielskim
#SaxonyTravelDreams ma na celu zaangażowanie potencjalnych gości na głównych rynkach turystyki przyjazdowej do Saksonii: w Polsce, Holandii, Czechach, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Rosji, USA i Chinach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Rosną przychody greckich
ECTAA: Projekt reformy dyrektywy turystycznej oderwany od
Dział centra informacji i promocji:
Jak Kraków przepalał
Bon turystyczny powróci, ale dla
Lot zainaugurował połączenie do Indii
Wyraźne ożywienie w turystyce przyjazdowej
PKP Intercity: Dodatkowe pociągi na wakacje
Niemiecki sąd podjął decyzję w sprawie sprzedaży Condora
Turcja: Podziemna atrakcja turystyczna zostanie udostępniona do zwiedzania
Zawalił się fragment mostu na Sardynii
B&B Hotels rozszerza współpracę z TrustYou
Moja Hellada - przewodnik po Grecji
Lotniska będą potrzebować kilku lat na odbudowanie ruchu pasażerskiego
Lotnisko Chopina zostanie zamknięte
Jak zmieniają się ceny zimowych wyjazdów?
Pożar w ośrodku hotelowym nad morzem
IATA: przewoźnicy będą notować straty także w 2021 r.
Polska Rada Turystyki: pomoc pomija wielu przedsiębiorców