Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- STARSZY SPECJALISTA D/S TURYSTYKI - dział...
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
Saksonia rozpoczyna nową kampanię promocyjną
Saksonia inauguruje międzynarodową kampanię promocyjną w najbardziej popularnych kanałach informacyjnych.
Na początku maja Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen (TMGS), Organizacja Marketingu Turystycznego Sakosnii, zainaugurowała nową kampanię promocyjną , która w dobie ciągle trwającego kryzysu w turystyce, ma zachęcić do przyszłych podróży do Saksonii i zapewnić inspirujące treści w międzynarodowych kanałach komunikacyjnych: na anglojęzycznej stronie internetowej ww.saxonytraveldreams.com, na Facebooku, Instagramie i Twitterze, a także w blogach i biuletynach.
Teraz ważniejsze niż kiedykolwiek jest pozostawanie w kontakcie z rynkami międzynarodowymi i bieżące dostarczanie informacji naszym najważniejszym rynkom źródłowym. Ponieważ naszym zadaniem jest również sprzedawanie Saksonii poza Niemcami, ta anglojęzyczna kampania komunikacyjna wspiera nasze lokalne regiony wakacyjne i dostawców usług turystycznych, dbając o to, aby wspomnienia z Saksonii pozostały żywe w pamięci naszych międzynarodowych gości - mówi Veronika Hiebl, dyrektor zarządzająca TMGS o rozpoczęciu kampanii, która przedstawia marzenia o podróży do Saksonii na arenie międzynarodowej.
Promowanie kampanii obejmującej wiele mediów będzie wspierane przez międzynarodowe biura TMGS i partnerów z Niemieckiej Narodowej Organizacji Turystyki, którzy Są ważnymi ambasadorami turystyki w Saksonii, ponieważ przez lata budowali rozległe kontakty między mediami oraz organizatorami wycieczek i biurami podróży - mówi Veronika Hiebl.
Kampania #SaxonyTravelDreams przedstawi inspirujące informacje i wirtualne treści, zdjęcia miast i krajobrazów, filmy, opowieści o saksońskich tradycjach i rękodziele, sztuce i kulturze a także przedstawia typowe potrawy regionalne.
Nowe centrum online zawiera również aktualne informacje na temat zmian dotyczących COVID-19 w Saksonii oraz linki do kluczowych stron informacyjnych w języku angielskim
#SaxonyTravelDreams ma na celu zaangażowanie potencjalnych gości na głównych rynkach turystyki przyjazdowej do Saksonii: w Polsce, Holandii, Czechach, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Rosji, USA i Chinach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
eSky zawalczy o rynek
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Lot zainaugurował połączenie do Indii
Wyraźne ożywienie w turystyce przyjazdowej
PKP Intercity: Dodatkowe pociągi na wakacje
Niemiecki sąd podjął decyzję w sprawie sprzedaży Condora
Turcja: Podziemna atrakcja turystyczna zostanie udostępniona do zwiedzania
Zawalił się fragment mostu na Sardynii
B&B Hotels rozszerza współpracę z TrustYou
Moja Hellada - przewodnik po Grecji
Lotniska będą potrzebować kilku lat na odbudowanie ruchu pasażerskiego
Lotnisko Chopina zostanie zamknięte
Jak zmieniają się ceny zimowych wyjazdów?
Pożar w ośrodku hotelowym nad morzem
IATA: przewoźnicy będą notować straty także w 2021 r.
Polska Rada Turystyki: pomoc pomija wielu przedsiębiorców