Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Kto wygrał Turystyczne Mistrzostwa Blogerów?
Druga edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną dobiegła końca.
Zwycięzcami zostali Anita i Paweł Skowerowie prowadzący bloga "101countriesbefore50". Małżeństwo podróżników z Pińczowa najlepiej zrealizowało także dodatkowe zdanie przygotowane przez oficjalnego partnera konkursu - PKP Intercity. Łączna pula nagród w konkursie wyniosła ponad 120 tys. zł. Zwycięzcy otrzymali nagrody za ponad 30 tys. zł.
Celem Turystycznych Mistrzostw Blogerów było stworzenie materiałów promocyjnych, które zainspirują indywidualnych turystów oraz osoby korzystające z mediów społecznościowych i Internetu. Mistrzostwa oparte były na rywalizacji pomiędzy blogerami i wspierającymi je regionalnymi organizacjami turystycznymi.
Temat tegorocznych obchodów Światowego Dnia Turystyki to "Turystyka i miejsca pracy - lepsza przyszłość dla wszystkich". Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna swoimi działaniami nie tylko zajmują się promocją polskiej turystyki, ale także wsparciem przedsiębiorców, którzy właśnie w tę branżę postanowili zainwestować. Mistrzostwa Polski Blogerów to natomiast projekt, który ma inspirować Polaków do tego, by w wolnym czasie poznawali nieodkryte zakątki naszej ojczyzny mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka.
Do rywalizacji stanęło prawie 60 blogerów z całej Polski. W pierwszym etapie jury konkursu wybrało najlepszą 16-kę, która stała się ambasadorami poszczególnych regionów. Następnie influencerzy wspólnie z regionalnymi organizacjami turystycznymi stworzyli scenariusze wycieczek i rozpoczęli wyprawy po najbardziej atrakcyjnych miejscach naszego kraju. Każdy z nich musiał przygotować minimum trzy wpisy na bloga, stworzyć dwa materiały wideo i zamieścić po 9 postów na platformach społecznościowych - Facebook i Instagram, które ukazywały atrakcyjne, ale wciąż nieodkryte miejsca znajdujące się w reprezentowanym przez danego blogera regionie. Finałowa 16-tka blogerów otrzymała od POT wynagrodzenie w wysokości 4,5 tys. zł netto. O tym, kto zwyciężył zdecydowały trzy czynniki: wyniki głosowania internautów, zasięgi wygenerowane przez blogerów oraz opinia kapituły. Łączna suma nagród za zajęcie pierwszego miejsca wyniosła 14,5 tys. zł netto. Bloger, który zajął drugie miejsce otrzymał łączną nagrodę w wysokości 10,5 tysięcy zł netto, a suma nagród za trzecie miejsce wyniosła 9 tys. zł netto.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów tego projektu. Jakość materiałów promocyjnych stworzonych przez blogerów w drugiej edycji konkursu była bardzo wysoka. Podczas rywalizacji powstały setki zdjęć i wpisów, których łączny zasięg przekroczył 3 mln odbiorców. Gratuluję zwycięzcom i dziękuję za zaangażowanie w projekt spółce PKP Intercity, która po raz kolejny wspiera nasze działania mające na celu zwiększenie liczbę podróży krajowych powiedział prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Oficjalnym partnerem II edycji konkursu zostało PKP Intercity. Nasz narodowy przewoźnik kolejowy przygotował dla blogerów specjalne zadanie, które polegało na przedstawieniu w ciekawy i kreatywny sposób zalet podróżowania pociągiem oraz pokazaniu Polski z okna pociągu. Spośród uczestników mistrzostw, którzy podjęli się zadania dodatkowego, kapituła powołana przez przewoźnika wybrała trzech laureatów. Nagrodami specjalnymi dla zwycięzców są karty na podróże pociągami PKP Intercity: roczna złota o wartości brutto 15 800 złotych, półroczna srebrna o wartości brutto 8 400 złotych i trzymiesięczna niebieska o wartości brutto 4 500 złotych.
Bardzo się cieszymy, że poprzez wsparcie Turystycznych Mistrzostw Blogerów, mogliśmy się zaangażować w promocję nieoczywistych miejsc na turystycznej mapie Polski. Dostrzegam, że w naszym kraju jest wciąż bardzo wiele obszarów mających ogromny potencjał turystyczny. Do większości z nich można z łatwością dotrzeć naszymi pociągami, które stają się coraz bardziej popularnym środkiem transportu w naszym kraju. Zachęcam wszystkich by w ten sposób promować także ekoturystykę - dodał prezes PKP Intercity Marek Chraniuk.
Zwycięzcami zarówno Turystycznych Mistrzostw Blogerów, jak i dodatkowego zadania przygotowanego przez PKP Intercity, zostali Anita i Paweł Skowerowie prowadzący bloga "101countriesbefore50". Łączna pula nagród zdobytych przez podróżników reprezentujących województwo świętokrzyskie wyniosła ponad 30 tys. zł.
I MIEJSCE:
Anita i Paweł Skowierowie, województwo świętokrzyskie
101countriesbefore50
II MIEJSCE:
Magdalena i Jacek Zbierajowie, województwo lubuskie
zbierajsie.pl
III MIEJSCE:
Patrycja Jaskot, województwo mazowieckie
travelover.pl
WYRÓŻNIENIA:
Patrycja Kornas, województwo śląskie
powroty.do
Katarzyna Łaskawiec i Tomasz Sawirski, województwo małopolskie
polskapogodzinach.pl
Lista laureatów dodatkowej kategorii konkursowej "Polska z okien pociągu PKP Intercity":
I MIEJSCE:
Anita i Paweł Skowierowie, województwo świętokrzyskie
101countriesbefore50
II MIEJSCE:
Anita Demianowicz, województwo pomorskie
banita.travel.pl
III MIEJSCE
Katarzyna Łaskawiec i Tomasz Sawirski, województwo małopolskie
polskapogodzinach.pl
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair popiera politykę zerowej
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział hotele, pensjonaty:
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Powstaje wielka grupa serwisów
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Nastroje konsumenckie nie wspierają turystyki wyjazdowej
Lot zainaugurował połączenie do Indii
Wyraźne ożywienie w turystyce przyjazdowej
PKP Intercity: Dodatkowe pociągi na wakacje
Niemiecki sąd podjął decyzję w sprawie sprzedaży Condora
Turcja: Podziemna atrakcja turystyczna zostanie udostępniona do zwiedzania
Zawalił się fragment mostu na Sardynii
Moja Hellada - przewodnik po Grecji
Rzecznik MŚP zgłasza senatorom postulaty branży turystycznej
Lotniska będą potrzebować kilku lat na odbudowanie ruchu pasażerskiego
Lotnisko Chopina zostanie zamknięte
Jak zmieniają się ceny zimowych wyjazdów?
Pożar w ośrodku hotelowym nad morzem
IATA: przewoźnicy będą notować straty także w 2021 r.