Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Rekordowa edycja akcji Weekend za pół ceny
W wiosennej, czwartej już edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" wzięło udział ponad 132 000 turystów, którzy skorzystali z ofert 661 partnerów. Akcja odbyła się w weekend 9 - 11 marca. Kolejny weekend obniżonych cen już w październiku.
Akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" to w Polsce nowa, turystyczna tradycja. Zainteresowanie zarówno wśród przedsiębiorców jak i turystów rośnie z edycji na edycję. Ostatnia okazała się rekordowa, z czego niezwykle się cieszymy. Coraz bardziej doceniamy turystyczne walory Polski i to właśnie Polskę wybieramy na miejsce odpoczynku. Chcemy, aby Polacy korzystali z oferty turystycznej nie tylko w czasie wakacji czy ferii, stąd właśnie weekend za pół ceny organizujemy poza tradycyjnym sezonem turystycznym. Zainteresowanie akcją utwierdza nas w przekonaniu, że to projekt, który warto kontynuować - mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka
"Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" to wspólna akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, organizowana dwa razy do roku - wiosną i jesienią. Kolejna, czwarta edycja ponownie okazała się rekordowa i przyciągnęła uwagę 661 podmiotów, które zaoferowały swoje produkty oraz usługi w obniżonych o 50% cenach. Skorzystało z nich 132 000 turystów. Zarówno liczba partnerów, jak i turystów biorących udział w akcji wzrosła o niemal 20%.
Sukces przedsięwzięcia widoczny jest również w deklaracjach partnerów i przedsiębiorców oferujących swoje usługi podczas akcji.
Z przeprowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną badania wynika, że aż 9 na 10 biorących udział w badaniu usługodawców potwierdza chęć wzięcia udziału w kolejnych edycjach akcji Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny, a zdecydowana większość (8 na 10) chce polecić udział w akcji innym podmiotom.
Organizowana wspólnie z MSiT akcja Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny tworzy pozytywne skutki zarówno dla turystów, którzy mogą skorzystać z atrakcji turystycznych w obniżonej o 50 proc. cenie, jak i dla branży, która może liczyć nie tylko na wpływy finansowe, ale także na możliwość dodatkowej promocji. Występując wspólnie przedsiębiorcy mogą zyskać wyraźnie więcej, aniżeli indywidualnie rywalizując o klientów. Dlatego zachęcam kolejnych usługodawców do włączenia się do jesiennej edycji, która odbędzie się od 5 do 7 października 2018r. Wszystkim zaś 661 partnerom, którzy wzięli udział w czwartej edycji akcji serdecznie dziękuję - podkreśla prezes POT Robert Andrzejczyk.
Aż 96% ankietowanych partnerów widzi korzyści płynące z akcji. Za najważniejsze uznano: promocję swojej działalności (81%), dotarcie do nowych klientów (79%) oraz wzrost liczby gości (46%). Usługodawcy chwalą również współpracę z Polską Organizacją Turystyczną - zadowolenie z kooperacji wyraziło 96% biorących udział w badaniu przedsiębiorców.
Następna edycja akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ - WEEKEND ZA PÓŁ CENY już jesienią, w weekend od 5 do 7 października.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Za zamówienie w Pyszne.pl będzie można zapłacić kartą Sodexo
Nowa funkcja na stronie PKP Intercity
Coraz więcej turystów w Niemczech
Kto wygrał Turystyczne Mistrzostwa Blogerów?
Saksonia rozpoczyna nową kampanię promocyjną
Fru.pl bije swoje sprzedażowe rekordy
ETC: powrót do wyników sprzed pandemii najwcześniej w 2024 r.
Turyści poszkodowani w wyniku erupcji wulkanu
Długie weekendy listopadowe również popularne
Bilety POLREGIO dostępne poprzez platformę KOLEO
Nastroje konsumenckie nie wspierają turystyki wyjazdowej
Lot zainaugurował połączenie do Indii
30 lat Rego-Bis: będziemy świętowali wraz z naszymi klientami i partnerami
Polak zwycięzcą prestiżowego konkursu kulinarnego
Poznaliśmy datę przyszłorocznego Tour Salonu
Nielegalny organizator wyjazdów stanie przed sądem
Rzecznik MŚP zgłasza senatorom postulaty branży turystycznej
Lotniska będą potrzebować kilku lat na odbudowanie ruchu pasażerskiego