Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
UIA wprowadza zmiany w strukturze swoich taryf
Ukraińskie Linie Lotnicze (UIA) poinformowały o zaktualizowaniu swoich struktur taryf w klasie ekonomicznej i biznes.
Do taryf w klasie biznes dodano Business Saver i Business Flex. Z kolei w klasie ekonomicznej pojawiły się taryfy takie jak: Economy Light, Economy Standard i Economy Premium.
Taryfa Business Saver zapewnia wszystkie podstawowe usługi świadczone przez UIA w klasie biznesowej. Obejmują one zwiększenie limitu bagażu podręcznego i bagażu rejestrowanego do 2 sztuk, bezpłatny posiłek serwowany podczas lotu oraz wcześniejszy wybór fotela.
Pasażer, który wybierze Business Saver ma możliwość skorzystania z saloniku biznesowego, odprawę przy oddzielnym stanowisku recepcyjnym, bezpłatne wystawianie kart pokładowych i pierwszeństwo wejścia na pokład. Ta najniższa taryfa w rodzinie biznes nie daje możliwości zwrotu biletu, natomiast dokonanie zmian przed rozpoczęciem podróży jest możliwe po wniesieniu opłaty w wysokości 75 dolarów.
Bilety w taryfie Business Flex UIA są droższe, ale taryfa umożliwia zwrot i wymianę bez żadnych ograniczeń, oferując tym samym wszelkie udogodnienia oferowane pasażerom korzystającym z produktu biznesowego.
Z kolei nowa struktura taryf klasy ekonomicznej daje pasażerom możliwość swobodnego wyboru produktu dopasowując do niego cenę. UIA oferuje bilety w trzech taryfach: Economy Light, Economy Standard i Economy Premium.
Taryfa Economy Light, na połączeniach krajowych i międzynarodowych średniego zasięgu, łączy w sobie cechy taryf "low cost" i oferty "tylko z bagażem podręcznym". Bilety zakupione w tej taryfie umożliwiają przewóz jedynie bagażu podręcznego (jednej sztuki o wadze do 7 kg) a ich zwrot lub wymiana są niedozwolone.
Kolejna taryfą jest Economy Standard, która na rejsach średniego zasięgu obejmuje przewóz dwóch sztuk bagażu podręcznego o wadze odpowiednio do 7 kg i 5 kg, jednej sztuki bagażu rejestrowanego o wadze do 23 kg oraz możliwość zwrotu lub wymiany biletu za dopłatą.
Z kolei Economy Premium na trasach krajowych i średniodystansowych umożliwia wymianę lub zwrot biletu bez dodatkowych opłat, zapewnia przewóz 2 sztuk bagażu podręcznego, jak w taryfie Economy Standard, 2 sztuk bagażu rejestrowanego o wadze do 23 kg każdy. Podczas lotu pasażerowi oferowany jest bezpłatny posiłek, który może wybrać jeszcze przed odlotem oraz bezpłatny wybór miejsca w samolocie w momencie rezerwacji. Taryfa Economy Premium oferuje bezpłatny wydruk karty pokładowej na lotnisku, odprawę przy oddzielnym stanowisku, a także pierwszeństwo wejścia na pokład.
W przypadku lotów długodystansowych UIA wszystkie taryfy w klasie ekonomicznej obejmują 2 sztuki bagażu do 23 kg każda oraz bezpłatne posiłki w trakcie lotu. Główne różnice dotyczą wymiany, zwrotu i limitu bagażu.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
UNWTO potępia decyzję USA o przywróceniu części ograniczeń turystycznych
Ile wytrzyma polska gastronomia?
Prawie pół Polski w czerwonej strefie, MSZ apeluje o rezygnację z podróży
Prezes znanego przewoźnika zmienia branżę
Kraków gospodarzem kongresu Międzynarodowej Unii Nauk Radiowych
Rekordowa edycja akcji Weekend za pół ceny
wycieczka objazdowa do Grecji z OK Services
Opłata recyklingowa także w gastronomii
PPL wspiera Port Lotniczy Poznań-Ławica
Panika może zaszkodzić bardziej niż sam koronawirus?
Wypadek podczas imprezy w hotelu - zapadł pierwszy wyrok
Czy kryteria zakazu lotów są sensowne?
Rego-Bis umożliwi turystom kibicowanie na Euro 2020
Boeing zakończył testy modelu 737 MAX
Rzecznik MŚP: o lockdownie nie powinni decydować sami lekarze, głos ekonomistów też jest ważny
Podwodne zagrożenie grozi turystyce na wybrzeżu?