Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


POT wzmacnia pion odpowiedzialny za promocję w internecie
Polska Organizacja Turystyczna, zgodnie z zapowiedziami prezesa Roberta Andrzejczyka, stawia na sieć. Właśnie został wzmocniony pion, zajmujący się promocją Polski w internecie.
Departament e-Informacji Polskiej Organizacji Turystycznej został powiększony o dwóch pracowników. Arkadiusz Osipiuk będzie pełnił funkcję wicedyrektora, natomiast Magdalena Żelazowska zajmie się m.in. zarządzaniem mediami społecznościowymi pełniąc obowiązki starszego specjalisty - poinformowała Polska Organizacja Turystyczna.
Arkadiusz Osipiuk, nowy wicedyrektor Departamentu e-Informacji, to menadżer z doświadczeniem w marketingu internetowym. Przed przyjściem do POT przez wiele lat był związany z Orange Polska SA, gdzie ostatnio kierował projektem, który miał na celu wprowadzenie i optymalne wykorzystanie Google Analytics 360. Wcześniej kierował komórką analityczną wspierającą kampanie sprzedażowe. Arkadiusz Osipiuk w Polskiej Organizacji Turystycznej będzie się zajmował nadzorowaniem działań związanych z pozycjonowaniem i analityką, kampaniami internetowymi i systemem zarządzania relacjami z klientami POT.
W Departamencie e-Informacji pracę rozpoczęła także Magdalena Żelazowska, która w przeszłości zajmowała się marketingiem oraz public relations. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. m.in. w Bauer Media Group i Grupie Interia.pl. Ostatnio zarządzała działem marketingu w wydawnictwie HyperCollins Polska sp. z o.o. Magdalena Żelazowska jest również blogerem podróżniczym. W Polskiej Organizacji Turystycznej będzie odpowiedzialna za zarządzanie mediami społecznościowymi, przeprowadzanie kampanii internetowych, a także projekty z blogerami i vlogerami.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
POT rozwinie promocję w internecie
[2018-01-06 09:46 89.72.121.*]
Porażająca zapowiedź odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
PLL LOT przedłużają umowę z dostawcą rozwiązań technologicznych
UNWTO potępia decyzję USA o przywróceniu części ograniczeń turystycznych
Ile wytrzyma polska gastronomia?
Prawie pół Polski w czerwonej strefie, MSZ apeluje o rezygnację z podróży
Prezes znanego przewoźnika zmienia branżę
Narodowy Instytut Dziedzictwa: nowa odsłona kampanii przeciwko niszczeniu zabytków
Włochy wydłużą ważność voucherów
Opłata recyklingowa także w gastronomii
PPL wspiera Port Lotniczy Poznań-Ławica
Panika może zaszkodzić bardziej niż sam koronawirus?
Wypadek podczas imprezy w hotelu - zapadł pierwszy wyrok
wycieczka objazdowa do Grecji z OK Services
Poznań po raz 16 gospodarzem Festiwalu Dobrego Smaku
UIA wprowadza zmiany w strukturze swoich taryf
Czy kryteria zakazu lotów są sensowne?
Rego-Bis umożliwi turystom kibicowanie na Euro 2020
Boeing zakończył testy modelu 737 MAX
Rzecznik MŚP: o lockdownie nie powinni decydować sami lekarze, głos ekonomistów też jest ważny