Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Heathrow wprowadza limit pasażerów
Władze lotniska Heathrow postanowiły o ograniczeniu liczby pasażerów, którzy mogą być obsłużeni w ciągu dnia.
Lotnisko będzie mogło odprawić maksymalnie 100 tys. osób dziennie. Jak tłumaczy dyrektor generalny Heathrow, John Holland-Kaye, kiedy liczba pasażerów na lotnisku przekracza ten limit, pojawiły się okresy, w których obsługa pasażerów spada do nieakceptowalnego poziomu. Wynika to z połączenia mniejszej punktualności przylotów (w wyniku opóźnień na innych lotniskach i w europejskiej przestrzeni powietrznej) oraz zwiększonej liczby pasażerów, która zaczyna przekraczać łączne możliwości linii lotniczych, obsługi naziemnej linii lotniczych i lotniska. Nasi koledzy wykraczają poza to, co możliwe, aby jak najwięcej pasażerów odleciało, ale nie możemy narażać ich na ryzyko dla ich własnego bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia. Dokonując tej interwencji teraz, naszym celem jest ochrona lotów dla zdecydowanej większości pasażerów na Heathrow tego lata i dać pewność, że każdy, kto podróżuje przez lotnisko, będzie miał bezpieczną i niezawodną podróż - uważa, cytowany w komunikacie Holland-Kaye.
Dyrektor generalny Heathrow podkreśla, iż rekrutację rozpoczęto w listopadzie ubiegłego roku w oczekiwaniu na zwiększenie przepustowości tego lata. Do końca lipca w ochronie będzie pracowało tyle samo osób, co przed pandemią. 25 linii lotniczych zostało przeniesionych do Terminalu 4, aby zapewnić więcej miejsca dla pasażerów i powiększyliśmy nasz zespół obsługi pasażerów.
Nowi pracownicy szybko się uczą, ale nie są jeszcze w pełni wdrożeni. Istnieją jednak pewne krytyczne funkcje w porcie lotniczym, które nadal są w znacznym stopniu niedofinansowane, w szczególności pracownicy obsługi naziemnej, którzy są zatrudniani przez linie lotnicze w celu zapewnienia personelu odprawy, załadunku i rozładunku bagaży oraz obsługi samolotów. Robią oni wszystko, co w ich mocy, korzystając z dostępnych zasobów, a my udzielamy im jak największego wsparcia, ale jest to znaczne ograniczenie ogólnej przepustowości lotniska. - przekonuje John Holland-Kaye.
Komentarze
Tagi:
Dział aktualności dnia:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Także przewoźnik spoza UE może zapłacić odszkodowanie za opóźniony lot
PLL LOT przedłużają umowę z dostawcą rozwiązań technologicznych
UNWTO potępia decyzję USA o przywróceniu części ograniczeń turystycznych
Ile wytrzyma polska gastronomia?
Prawie pół Polski w czerwonej strefie, MSZ apeluje o rezygnację z podróży
Muzea w Stambule z ambitnym planem
Narodowy Instytut Dziedzictwa: nowa odsłona kampanii przeciwko niszczeniu zabytków
Włochy wydłużą ważność voucherów
Opłata recyklingowa także w gastronomii
PPL wspiera Port Lotniczy Poznań-Ławica
Panika może zaszkodzić bardziej niż sam koronawirus?