Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Znana piosenkarka promuje Polskę
Znana piosenkarka jest twarzą nowej kampanii promocyjnej zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną.
Ewa Farna promuje polskie miasta na rynku czeskim. Akcja "Polsko očima Ewy Farné" ruszyła już w weekend w mediach społecznościowych. Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z piosenkarką przygotowała internetową kampanię przeznaczoną na rynek czeski. Artystka zaprezentuje wybrane polskie miasta, m.in. Warszawę, Kraków i Wrocław - ich zabytki, historię czy gastronomię, bazując na własnych przeżyciach i doświadczeniach. Hasło przewodnie kampanii to: "Polsko očima Ewy Farné", które w zależności od promowanego miejsca przyjmować będzie dopasowane tematycznie wersje, np. Varšava očima Ewy Farné, Krakov očima Ewy Farné, Vratislav očima Ewy Farné.
Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi. Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w prowadzonych przez siebie kanałach w mediach społecznościowych oraz Internecie. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj - mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Realizowana we współpracy z Farną kampania jest kolejnym elementem wdrażanej w 2018 roku strategii promocyjnej opartej na innowacyjnych projektach internetowych. Swoimi doświadczeniami i emocjami piosenkarka dzieli się już na swoich profilach w mediach społecznościowych, m.in. Instagramie czy Facebooku. Pierwsze wpisy pojawiły się w niedzielę. Napisze również relacje z odwiedzanych przez siebie miejsc.
W Warszawie żyłam ponad rok; w ciągu ostatnich 10 lat często tu bywałam zawodowo: widzę w jakim tempie Warszawa się rozwija, mam tu swoje ulubione i warte polecenia miejsca, którymi chętnie się z Czechami podzielę. Kraków dla mnie to taka mniejsza architektoniczne Praga. Od dziecka uwielbiałam to miasto o artystycznej duszy i magicznej atmosferze. Do Wrocławia mam olbrzymi sentyment i uwielbiam te krasnale, które zaskakują na każdym kroku. Cieszę się, że mogę być częścią akcji promocyjnej, która ma na celu zachęcenie Czechów do poznania Polski moimi oczami. Polski, która jest na dodatek tak blisko Czech - mówi Ewa Farna.
Towarzysząca promocji w mediach społecznościowych kampania bannerowa, wystartuje 20 lipca na popularnych czeskich portalach internetowych: cestovani.idnes.cz, aktualne.cz, novinky.cz. Bannery będą kierowały do strony internetowej polsko.travel, gdzie znajdzie się lista TOP 10 ulubionych miejsc artystki z każdego polskiego miasta wytypowanego do kampanii.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Bułgaria coraz popularniejsza w Merlinie X
Egipt otworzył się na rosyjskich turystów
USA z zakazem podróży do Korei Północnej?
Rynek pracy w turystyce - najciekawsze wnioski
POT i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego razem dla rozwoju talentów rynku turystycznego
Targi Germany Travel Mart po raz pierwszy od dwóch lat odbędą się stacjonarnie
Wypadek polskiego busa niedaleko Lipska
Branża gastronomiczna zaprotestuje w obronie miejsc pracy
Nowe zasady w procesie boardingu
Dlaczego Macedonia powinna być Twoim następnym celem podróży?
Co wybierają młodzi miłośnicy kawy?
POT przeszkoli pilotów z obsługi krajowych wycieczek
Dlaczego wiele osób w majówkę planuje dłuższy urlop?