W środę rozpoczynają się targi ITB
2018-03-06W dniach 7-11 marca w Berlinie odbędzie się 52 edycja targów ITB
r e k l a m a
Oficjalnym partnerem wydarzenia jest Meklemburgia - Pomorze Przednie. W Messe Berlin, na powierzchni 160.000 metrów kwadratowych, reprezentowanych będzie około 10.000 firm turystycznych z 186 krajów i regionów. Ponad 80 procent wystawców pochodzi z zagranicy. Po raz kolejny organizatorzy spodziewają się ponad 100.000 odwiedzających.
Motywami przewodnimi tegorocznej edycji ITB mają być takie zagadnienia jak rewolucyjne formy podróżowania, zjawisko nadmiernej turystyki, cyfryzacja i rozwój technologii ułatwiających podróżowanie, turystyka luksusowa, rozwój turystyki medycznej, ekonomia współdzielenia, czy big data w turystyce.
W tym roku na polskim stoisku narodowym o łącznej powierzchni 752 metrów kwadratowych zaprezentuje się 49 polskich wystawców, w tym podmioty regionalne (ROT, LOT) i branżowe. Motywem przewodnim polskiej obecności na targach ITB w Berlinie będzie turystyka aktywna - wodna. Turyści i przedstawiciele branży odwiedzający polskie stoisko, będą mogli dostrzec jego elementy m.in. na stoiskach województw zachodniopomorskiego, warmińsko-mazurskiego i dolnośląskiego, Wrocławia oraz na zdjęciach rozsianych po polskim pawilonie. Obecne będą Żywe Muzeum Piernika w Toruniu, laureat prestiżowego Złotego Certyfikatu POT, ze swoją magiczną ofertą oraz wspaniałymi wypiekami, Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu czy Warszawa ze swoimi atrakcjami.
Spacer po hali 15.1, wypełnionej przez polskich wystawców to swoista podróż po całej Polsce. Odwiedzający nasze imponujące stoisko będą mogli zobaczyć atrakcje z wielu regionów Polski, ukazujące potencjał i różnorodność naszej krajowej oferty. W tym roku szczególnie bogate będzie również stoisko z ofertami turystyki prozdrowotnej - mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Podczas targów ITB w Berlinie, do promocji Polski i jej atrakcji turystycznych wykorzystane zostaną także nowe technologie m.in. filmy w nowoczesnej technologii wirtualnej rzeczywistości. Wśród nich POT przygotowała historię sympatycznej rodziny zwiedzającej polskie zamki i pałace, sentymentalną podróż pary seniorów powracających do ukochanych przez siebie zabytków z listy światowego dziedzictwa UNESCO, dwójki przyjaciół spędzających wspólne chwile w parkach narodowych Polski oraz młodych twórców prototypu łazika marsjańskiego w nowoczesnej Polsce.
W ramach polskiego stoiska narodowego, po raz pierwszy na targach ITB w Berlinie, zorganizowane zostało stoisko promujące polską turystykę prozdrowotną. Stanowi ono kolejny etap realizacji przez POT branżowego programu promocji polskich kluczowych branż eksportowych. Goście polskiego pawilonu znajdą tam również trzech wystawców z tego sektora, którzy biorą udział w ITB, w ramach realizowania indywidualnych projektów "Go to Brand"- Olandię, Hotel Pestkownica i Pałac na Wodzie Staniszew.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział targi, konferencje, workshop:
Uhonorowano nowych Ambasadorów Kongresów
Druga edycja Responsible Incentive Travel
ECTAA dyskutowała o wyzwaniach w zakresie ochrony
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
Starsze aktualności:
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Nowe kierunki w ofercie EXIM
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Grecja próbuje odzyskać marmury z
Duży touroperator
Światowe Forum Ekonomiczne o rozwoju sektora
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Znana piosenkarka promuje Polskę
Wypadek polskiego busa niedaleko Lipska
Branża gastronomiczna zaprotestuje w obronie miejsc pracy
Nowe zasady w procesie boardingu
Dlaczego Macedonia powinna być Twoim następnym celem podróży?
Co wybierają młodzi miłośnicy kawy?
Bułgaria coraz popularniejsza w Merlinie X
Enter Air wypłaca coraz wyższą dywidendę
Lato w środku zimy droższe niż przed rokiem
Od środy nowy zakaz lotów - mniej krajów na liście