Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent w EXIMTOURS
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Chcą ściągnąć młodych Niemców do Polski
Biuro POT w Berlinie dołącza do kampanii "Poland. More than you expected". W kampanię realizowaną od listopada z udziałem polskich gwiazd sportu, włącza się berlińska placówka POT. Jej celem będzie pokazanie młody Niemcom Polski jako kraju pełnego inspirujących atrakcji i autentycznych przeżyć.
W ramach kampanii Zagraniczny Ośrodek POT w Berlinie będzie promować Polskę jako nowoczesne, pulsujące życiem i autentycznymi doznaniami miejsce, które ma do zaoferowania wiele ekscytujących atrakcji. Komunikacja skupi się na emocjach, jakie można przeżyć podczas podróży do naszego kraju - od radości i zachwytu, po poczucie wolności i autentycznego doświadczania. Kampania ma też za zadanie pokazać, że Polska to o wiele więcej niż popularne, typowo turystyczne atrakcje.
Polska to kraj, który oferuje o wiele więcej, niż mogą się spodziewać młodzi Niemcy. To dynamiczna przestrzeń pełna możliwości, w której każda chwila budzi ciekawość i niezapomniane przeżycia mówi Marcin Płachno. Wśród miejsc, które mogą zachwycić naszych sąsiadów z zachodu, dyrektor ZOPOT w Berlinie wylicza klimatyczne kawiarnie i bary tematyczne, takich jak Dziórawy Kocioł w Krakowie czy Bunny Cafe w Warszawie, czy energetyczne festiwale muzyczne jak Open'er w Gdyni czy Audioriver w Płocku.
Kampania ma także na celu pokazanie Polski jako kraju dynamicznego, nowoczesnego i idącego z duchem czasu. Choć historia jest ważnym elementem naszej tożsamości, jest ona pokazywana w kontekście ważnych wydarzeń czy wątków dotyczących miejsc upamiętniających przeszłość, np. muzeów. To daje szansę na stworzenie zupełnie nowego obrazu Polski, odmiennego od stereotypów, funkcjonujących wśród Niemców lata temu.
Chcemy pokazać, że Polska to idealne miejsce na spełnienie marzeń o autentycznych doznaniach podróżnych dodaje Płachno. Ważnym elementem kampanii są wizyty znanych niemieckich influencerów, którzy odwiedzają polskie miasta i regiony, dzieląc się swoimi wrażeniami z tysiącami obserwujących. To oni mają "przetrzeć szlaki" dla kolejnych podróżnych i zachęcić ich do pojawienia się w Polsce.
W październiku 2024 roku Kraków odwiedziła Anja Beckmann, autorka bloga Travelontoast.de. Podziwiała klasyczne atrakcje, takie jak Wawel czy Rynek Główny, ale odkryła także mniej oczywiste miejsca - księgarniokawiarnię Massolit, vintage'owe butiki i wegańskie restauracje, w tym No Bones. Kraków to miasto, które zaskakuje na każdym kroku - wspomina na Instagramie.
www.travelontoast.de
W tym samym czasie Poznań zachwyciła Janett Schindler, specjalizującą się w krótkich podróżach lokalnych. Zwiedzanie Ostrowa Tumskiego, wypiekanie rogali świętomarcińskich w Rogalowym Muzeum oraz odkrywanie Arboretum w Kórniku to tylko część jej programu. Jak sama pisze: Poznań łączy tradycję z nowoczesnością w unikalny sposób.
teilzeitreisender.de
Listopad to czas na wizytę we Wrocławiu Christophera Winklera, twórcy konta Co.nfused śledzonego przez ponad 400 tys. osób. Relacje etatowego "jesieniarza" ze spaceru po Mostku Pokutnic, odkrywania barokowej Auli Leopoldina i podziwiania Ostrowa Tumskiego z latarnikiem zapalającym gazowe lampy zachwyciły jego odbiorców.
www.instagram.com
Grudzień należy do Uwy Scholz, instagramowej fotografki z Berlina. Jej wędrówki obejmą nowe symbole stolicy, takie jak Muzeum Sztuki Nowoczesnej, a także klasyczne punkty, jak Stare Miasto czy Łazienki Królewskie. Influencerka zwiedzi też fińskie domki na Jazdowie czy okolice Placu Zbawiciela, a także spróbuje rozgrzewającego żurku w bistro Syrena Irena. "Warszawa to miasto, które łączy historię z nowoczesnością i nigdy nie przestaje inspirować" - zapowiada swoje relacje Uwa.
www.people-abroad.de
Kampania "Poland. More than you expected" jest od listopada wspierana przez dwójkę znanych sportowców - koszykarza NBA Jeremiego Sochana i zwyciężczynię kobiecego Tour de France Katarzynę Niewiadomą ma na celu promocję Polski na arenie międzynarodowej. Oboje, znani na całym świecie, zachęcają Europejczyków do odkrywania wyjątkowej oferty naszego kraju. Poza Niemcami, jest ona kierowana także do mieszkańców Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Czech, Austrii, Szwecji i Węgier. Kampania jest realizowana na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział centra informacji i promocji:
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Najlepsze prace magisterskie
Starsze aktualności:
Bułgaria i Rumunia wchodzą do strefy
Lotnisko w Białymstoku utknęło w
Mobilne paczkomaty dla
Najlepsze prace magisterskie
Sylwester i Święta last minute - gdzie są wolne
Kolejny przewoźnik pod lupą
Warszawski Novotel po
Drugi hotel sieci B&B HOTELS w Warszawie
Sylwester w Zakopanem
PHH szkoli zespoły sprzedażowe
Kayak startuje z nową aplikacją
Dokąd latało najwięcej czarterów z Katowice Airport?
Przewodnicy: sytuacja jest zła, potrzebujemy pomocy
Znana piosenkarka promuje Polskę
ULC: dobre pierwsze półrocze dla polskich lotnisk
Turystyka bez pełnego dofinansowania? (aktualizowane)
Rusza drugi przetarg na rozbudowę terminalu gdańskiego lotniska
IGHP: początek wakacji słaby dla hotelarzy
Prognozy AirHelp dla branży turystycznej
Bułgaria coraz popularniejsza w Merlinie X
Egipt otworzył się na rosyjskich turystów
WOLNE AUTOKARY NA SYLWESTRA!!!
Słowacja: 1 lutego strajki na drogach spowodują utrudnienia w ruchu
Lufthansa zażegnała groźbę strajków na rok
Norwegian przedłuża umowę z Amadeus
WTTC przewiduje wzrost inwestycji w turystykę
Jak radzą sobie restauracje, które pozostają czynne w okresie pandemii?
W środę rozpoczynają się targi ITB
Wypadek polskiego busa niedaleko Lipska
Sprzedam olej napędowy, warminsko mazurskie,podlaskie