Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Niemcy promują podróże kulturalne
Podróże kulturalne i city breaki mają duże znaczenie dla niemieckiej turystyki przyjazdowej: ponad 60% podróżnych z Europy - według danych IPK z 2018 r. - przyjeżdża do Niemiec w celach kulturowych. Przy tym zwiedzają nie tylko metropolie, lecz także odwiedzają mniejsze miasta w całym kraju. Niemiecka Centrala Turystyki rozpoczyna kampanię promującą właśnie te rodzaje turystyki.
DZT, w swojej globalnej kampanii "German Summer Cities" skupia się na pięciu tematach: wielkomiejskim życiu, romantycznym weekendzie w mieście, urlopie nad wodą, zwiedzaniu zabytków oraz sztuce i kulturze. Kampanię pozytywnie przyjęła niemiecka branża turystyczna. Łącznie 50 przedsiębiorstw i organizacji podpisało umowy o współpracy na ponad 100 pakietów marketingowych. Działania marketingowe prowadzone są na ponad 30 rynkach, a Lufthansa jako partner premium kampanii weźmie udział we wszystkich tych działaniach.
Globalna kampania marki opiera się na naszej pozycji lidera rynku w segmencie podróży kulturalnych i city breaków w Europie. Pakiety marketingowe dają w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość skorzystania z naszych międzynarodowych działań. Dzięki pięciu tematom kampanii tworzymy szerokie spektrum ofert dla partnerów i konsumentów z całego świata - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT).
Partnerami kampanii "German Summer Cities" będą także Expedia Group Media Solutions, C-Trip oraz Aviasales.
Podczas wielodniowych eventów pop-up DZT zaprezentuje kampanię na najważniejszych rynkach źródłowych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział atrakcje turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Rodos chce postawić na jakość, a nie ilość
Dlaczego nie popieramy zmian nazwanych ACTA2?
Minister zdrowia chce przedłużenia obostrzeń
Znany piłkarz ambasadorem odpowiedzialnej turystyki
PKP InterCity zostawia pasażerów na pastwę losu
Polska ureguluje wynajem mieszkań przez Airbnb
Wyniki branży turystycznej mogą zostać osłabione
Nowy zakaz lotów opublikowany w Dzienniku Ustaw
Chorwacja chce jeszcze więcej turystów
Odwołane loty przez szalejący orkan Fryderyka
Francuska atrakcja turystyczna ewakuowana
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi niepełnosprawnościami
Polregio uruchamia dodatkowe trasy na wakacje
Turcja uruchomiła program certyfikacji sanitarnej dla branży turystycznej
Spadki cen w biurach podróży mniejsze niż się spodziewano
Turyści Itaki polecą Dreamlinerem z Katowic na Dominikanę
Wstrzymanie lotów - jakie obowiązki ma touroperator wobec turystów?
Co się działo podczas VI Kulinarnego Festiwalu Kwiatów Jadalnych?
Rozważania nad przywróceniem kwarantanny kolejnym problemem turystyki
Komisja Europejska robi krok w stronę likwidacji zmiany czasu