TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






POT promuje się z Thomasem Cookiem

Na rynkach nordyckich wspólna kampania internetowa Polskiej Organizacji Turystycznej i Thomas Cook Group - poinformowała POT. Głównym nośnikiem jest baner reklamowy zawierający logo POT umieszczony na internetowych stronach sprzedażowych grupy.


Polska Organizacja Turystyczna i Thomas Cook Group rozpoczęły na początku lutego kampanię internetową na rynkach nordyckich. W jej ramach na internetowych stronach sprzedażowych spółki wyświetlany będzie baner reklamowy zawierający logo POT. W Norwegii i Szwecji do brytyjski koncern turystyczny działa pod marką Ving, w Danii - Spies, a w Finlandii - Tjareborg.

Kampania obejmuje również wysyłkę newsletterów zawierających oferty podróży do trzech miast w Polsce: Krakowa, Warszawy i Gdańska do bazy ponad 1,1 mln odbiorców, Uzupełnieniem akcji są posty na Facebooku i Twitterze promujące oferty wyjazdowe do Polski.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
pot polska organizacja turystyczna thomas cook koncern




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję