TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Jerozolima rozpoczyna współprace z Thomas Cook

Dziś Jerozolimski Urząd ds. Rozwoju ogłosił rozpoczęcie współpracy marketingowej z Grupą Thomas Cook, która ma na celu promowanie Jerozolimy jako ciekawej destynacji turystycznej.


Partnerstwo ma na celu przybliżenie historycznego miasta Jerozolimy i zwiększenie liczby odwiedzin poprzez pokazanie walorów miasta w wielokanałowych mediach Grupy Thomasa Cook'a. Kampania promocyjna zakłada połączenie nowoczesności z starożytnym, historycznym charakterem miasta. Strategia kładzie nacisk na poznanie, dającej się wyczuć w całym mieście, wszechobecnej historii.

Barmani, kelnerzy, restauratorzy, piekarze, artyści i technicy, wszyscy którzy tworzą współczesne życie w prawdziwie starożytnym mieście, wezmą udział w kampanii poprzez zamieszczanie w swoich zakładach inspirujących fotografii oraz wyświetlanie nagrań nakręconych do 1841 roku.

Z przyjemnością nawiązujemy współpracę z Thomasem Cookiem, jedną z wiodących firm turystycznych na świecie. Dzięki globalnemu zasięgowi będziemy w stanie dotrzeć do dziesiątek tysięcy potencjalnych podróżnych, którzy szukają kolejnego ekscytującego i fascynującego miejsca. Chcemy przedstawić Jerozolimę jako miasto, którego trzeba doświadczyć na własnej skórze. Z niecierpliwością czekamy na klientów Thomasa Cooka - podsumowała Ilanit Melchior, dyrektor ds. turystyki Jerozolimy w The Jerusalem Development Authority.

Kampania promocyjna będzie rozpowszechniana w social mediach oraz punktach sprzedaży bezpośredniej skierowanej głównie do zamożnych par bądź grup podróżnych.

Jesteśmy bardzo podekscytowani nawiązaniem współpracy z Jerozolimskim Urzędem ds. Rozwoju. Poprzez w pełni zintegrowaną, wielokanałową kampanię będziemy stymulować zarówno świadomość o produkcie turystycznym jakim jest Jerozolima, jak i inspirować wczasowiczów i agentów do współpracy. Z niecierpliwością czekamy na ukazanie Jerozolimy w zupełnie nowym świetle. - dodał Stuart Adamson, dyrektor ds. mediów i partnerstwa w Thomas Cook Group.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Jerozolima Izrael partnerstwo Thomas Cook kampania promocyjna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję