Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
- pilot PRAGA 6.12.2024
Jerozolima rozpoczyna współprace z Thomas Cook
Dziś Jerozolimski Urząd ds. Rozwoju ogłosił rozpoczęcie współpracy marketingowej z Grupą Thomas Cook, która ma na celu promowanie Jerozolimy jako ciekawej destynacji turystycznej.
Partnerstwo ma na celu przybliżenie historycznego miasta Jerozolimy i zwiększenie liczby odwiedzin poprzez pokazanie walorów miasta w wielokanałowych mediach Grupy Thomasa Cook'a. Kampania promocyjna zakłada połączenie nowoczesności z starożytnym, historycznym charakterem miasta. Strategia kładzie nacisk na poznanie, dającej się wyczuć w całym mieście, wszechobecnej historii.
Barmani, kelnerzy, restauratorzy, piekarze, artyści i technicy, wszyscy którzy tworzą współczesne życie w prawdziwie starożytnym mieście, wezmą udział w kampanii poprzez zamieszczanie w swoich zakładach inspirujących fotografii oraz wyświetlanie nagrań nakręconych do 1841 roku.
Z przyjemnością nawiązujemy współpracę z Thomasem Cookiem, jedną z wiodących firm turystycznych na świecie. Dzięki globalnemu zasięgowi będziemy w stanie dotrzeć do dziesiątek tysięcy potencjalnych podróżnych, którzy szukają kolejnego ekscytującego i fascynującego miejsca. Chcemy przedstawić Jerozolimę jako miasto, którego trzeba doświadczyć na własnej skórze. Z niecierpliwością czekamy na klientów Thomasa Cooka - podsumowała Ilanit Melchior, dyrektor ds. turystyki Jerozolimy w The Jerusalem Development Authority.
Kampania promocyjna będzie rozpowszechniana w social mediach oraz punktach sprzedaży bezpośredniej skierowanej głównie do zamożnych par bądź grup podróżnych.
Jesteśmy bardzo podekscytowani nawiązaniem współpracy z Jerozolimskim Urzędem ds. Rozwoju. Poprzez w pełni zintegrowaną, wielokanałową kampanię będziemy stymulować zarówno świadomość o produkcie turystycznym jakim jest Jerozolima, jak i inspirować wczasowiczów i agentów do współpracy. Z niecierpliwością czekamy na ukazanie Jerozolimy w zupełnie nowym świetle. - dodał Stuart Adamson, dyrektor ds. mediów i partnerstwa w Thomas Cook Group.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Rośnie zainteresowanie białymi winami
Polacy chętniej wyjeżdżają wiosną?
Sąd ogłosił upadłość Small Planet Airlines
Będzie zmiana dotycząca testów po przyjeździe spoza UE
Czechy wpisały Polskę na czerwoną listę
WOWKrakow! - odkryj Kraków i okolice
Accor wprowadza nowy program lojalnościowy
Forum turystyczne dla osób zwiedzających i chcących się tym dzielić
Koszty uruchomienia ośrodków narciarskich w reżimie sanitarnym sięgały 600 tys. zł
OROT i samorząd chcą pomocy dla turystyki
Ministerstwo Rozwoju wydało komunikat dla organizatorów turystyki
Ilu pasażerów obsłużył PKP Intercity?
Hotel bez plastiku - IGHP rusza z nową kampanią
Ceny w polskich hotelach coraz wyższe?