Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Jerozolima rozpoczyna współprace z Thomas Cook
Dziś Jerozolimski Urząd ds. Rozwoju ogłosił rozpoczęcie współpracy marketingowej z Grupą Thomas Cook, która ma na celu promowanie Jerozolimy jako ciekawej destynacji turystycznej.
Partnerstwo ma na celu przybliżenie historycznego miasta Jerozolimy i zwiększenie liczby odwiedzin poprzez pokazanie walorów miasta w wielokanałowych mediach Grupy Thomasa Cook'a. Kampania promocyjna zakłada połączenie nowoczesności z starożytnym, historycznym charakterem miasta. Strategia kładzie nacisk na poznanie, dającej się wyczuć w całym mieście, wszechobecnej historii.
Barmani, kelnerzy, restauratorzy, piekarze, artyści i technicy, wszyscy którzy tworzą współczesne życie w prawdziwie starożytnym mieście, wezmą udział w kampanii poprzez zamieszczanie w swoich zakładach inspirujących fotografii oraz wyświetlanie nagrań nakręconych do 1841 roku.
Z przyjemnością nawiązujemy współpracę z Thomasem Cookiem, jedną z wiodących firm turystycznych na świecie. Dzięki globalnemu zasięgowi będziemy w stanie dotrzeć do dziesiątek tysięcy potencjalnych podróżnych, którzy szukają kolejnego ekscytującego i fascynującego miejsca. Chcemy przedstawić Jerozolimę jako miasto, którego trzeba doświadczyć na własnej skórze. Z niecierpliwością czekamy na klientów Thomasa Cooka - podsumowała Ilanit Melchior, dyrektor ds. turystyki Jerozolimy w The Jerusalem Development Authority.
Kampania promocyjna będzie rozpowszechniana w social mediach oraz punktach sprzedaży bezpośredniej skierowanej głównie do zamożnych par bądź grup podróżnych.
Jesteśmy bardzo podekscytowani nawiązaniem współpracy z Jerozolimskim Urzędem ds. Rozwoju. Poprzez w pełni zintegrowaną, wielokanałową kampanię będziemy stymulować zarówno świadomość o produkcie turystycznym jakim jest Jerozolima, jak i inspirować wczasowiczów i agentów do współpracy. Z niecierpliwością czekamy na ukazanie Jerozolimy w zupełnie nowym świetle. - dodał Stuart Adamson, dyrektor ds. mediów i partnerstwa w Thomas Cook Group.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Rośnie zainteresowanie białymi winami
Polacy chętniej wyjeżdżają wiosną?
Sąd ogłosił upadłość Small Planet Airlines
Będzie zmiana dotycząca testów po przyjeździe spoza UE
Czechy wpisały Polskę na czerwoną listę
WOWKrakow! - odkryj Kraków i okolice
Accor wprowadza nowy program lojalnościowy
Forum turystyczne dla osób zwiedzających i chcących się tym dzielić
Koszty uruchomienia ośrodków narciarskich w reżimie sanitarnym sięgały 600 tys. zł
OROT i samorząd chcą pomocy dla turystyki
Ministerstwo Rozwoju wydało komunikat dla organizatorów turystyki
Ilu pasażerów obsłużył PKP Intercity?
Hotel bez plastiku - IGHP rusza z nową kampanią
Ceny w polskich hotelach coraz wyższe?