Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Restauratorka zachęca Chińczyków do odwiedzenia Warszawy
Popularna stołeczna restauratorka zachęca chińskich turystów do odwiedzenia Warszawy. Na potrzeby rozpoczynającej się kampanii promocyjnej w Chinach, Stołeczne Biuro Turystyki przygotowało film, którego bohaterką jest Yajia Lin.
Yajia Lin przyjechała z Chin do Warszawy wiele lat temu, jest restauratorką i ambasadorką kultury Chin w Polsce. Teraz zaprasza swoich rodaków na wycieczkę po Warszawie śladami Chopina.
Jak podaje Urząd Miasta Warszawy, przekaz promujący Warszawę, jako miasta Fryderyka Chopina, dotrze do mieszkańców Państwa Środka poprzez różnorodne kanały informacyjne. Komunikat prasowy wraz ze spotem trafi do ok. 4,5 tys. mediów, w tym prasy, radia, telewizji i platform internetowych oraz zostanie wyświetlony w czterech największych chińskich aplikacjach informacyjnych. Film promocyjny pojawi się także na ekranach smartfonów i innych mobilnych urządzeń za pośrednictwem dostępnych w Chinach serwisów społecznościowych, np. CCTV online video, SINA, SOHU, czy Youku. Kampania realizowana jest we współpracy z PR Newswire.
Postać Fryderyka Chopina od lat cieszy się niesłabnącą estymą w Chinach. Stołeczne Biuro Turystyki konsekwentnie wykorzystuje jego postać w działaniach promocyjnych. Warszawa Chopina jest tematem przewodnim aplikacji mobilnych oraz strony internetowej www.chopin.warsawtour.pl przygotowanej także w chińskiej wersji językowej.
Kampania to nie jedyne działania prowadzone przez Stołeczne Biuro Turystyki w Chinach. Warszawa, jako destynacja turystyczna będzie po raz drugi promowana na targach turystycznych Sichuan International Travel Expo. Od przyszłego roku stolica Polski będzie także aktywnie obecna na chińskim komunikatorze WeChat, skupiającym prawie 1 miliard użytkowników, na którym otworzy swój oficjalny profil. Chiny są rynkiem o ogromnym potencjale turystycznym. Wg danych GUS w I kwartale roku 2017 Polskę odwiedziło o 85% więcej mieszkańców tego kraju niż w tym samym okresie roku poprzedniego.
Podobna kampania rozpoczęła się przed tygodniem w Japonii. W jej efekcie już kilkadziesiąt japońskich serwisów internetowych napisało o Warszawie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Ilu polskich turystów odwiedziło Czechy?
Spotkania dla młodych adeptów sztuki kulinarnej
Tour Salon ze smakiem przygody
Także wycieczki jednodniowe będą mogły być opłacane Polskim Bonem Turystycznym
Najpopularniejsze kierunki turystyczne na Tik Toku
Koszty uruchomienia ośrodków narciarskich w reżimie sanitarnym sięgały 600 tys. zł
Wenecja przesuwa wprowadzenie opłat za wjazd
Nowa inwestycja na wrocławskim lotnisku
Aerofłot przenosi się na nowy terminal
UOKiK wszczyna postępowanie przeciw trzem przewoźnikom
Jerozolima rozpoczyna współprace z Thomas Cook