Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Galeria Uffizi nie chce już kolejek
Władze jednego z najstarszych muzeów na świecie - florenckiej Galerii Uffizi chcą zlikwidować kolejki do kas.
W tym celu opracowano algorytm, który pozwoli zredukować oczekiwanie na zakup biletów do minimum - podaje La Reppublica. Bilety mają być wydawane z dokładną godziną wejścia do obiektu, wyznaczoną na podstawie takich danych, jak m.in. warunki pogodowe, ilość rezerwacji grupowych, czy inne wydarzenia aktualnie odbywające się w mieście. System będzie mierzył czas oczekiwania na wejście i zlikwiduje kolejki. W podanej godzinie wejścia ma zostać uwzględniony tylko kilkuminutowy margines błędu.
Celem twórców nowego systemu sprzedaży jest wyeliminowanie kolejek do Galerii, a także ukrócenie procederu sprzedaży biletów przez koników. Jak podała włoska gazeta, tylko 1/3 odwiedzających muzeum, rezerwuje bilety na oficjalnej stronie Uffizi.
Bilety mają być sprzedawane w automatycznych kasach, każdy turysta, otrzyma indywidualną godzinę wejścia. Według twórców nowego rozwiązania, testy zakończyły się powodzeniem.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Dział przewodnicy i piloci:
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Małopolska rozpoczyna nowy projekt
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Orbis wzmacnia strategiczną współpracę z Accorem
W Pompejach zamontują ponad 400 kamer. To dla bezpieczeństwa turystów?
Puszcza Białowieska: wycinki trwają, niektóre ścieżki wyłączone z ruchu
Przeszło 100 tys. osób na karnawale w Wenecji
UOKiK wszczyna postępowanie w sprawie firmy sprzedającej rejsy
Nowy rok przynosi nowe plany dla touroperatorów
Sprzęt gastronomiczny tanio!!!
Biura podróży przyciągają klientów przecenami
Politycy o możliwym przywracaniu ograniczeń
Lot do USA - skąd i dokąd zapłacimy najmniej?
Sri Lanka wystartowała z pilotażowym programem przyjmowania turystów
Focus Hotels wprowadza Centralny Dział Rezerwacji
Rynek apart i condohoteli w miastach zwalnia
Kraków Airport ostrzega przed utrudnieniami
Wrocław jednym z głównych centrów przesiadkowych FlixBusa
Egzotyka, wspaniałe miasta i piękne krajobrazy. Brazylia
Dwa miliardy z Polskim Bonem Turystycznym
Wystartowała nowa edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
Hackathon ma pomóc w znalezieniu rozwiązań dla branży turystycznej