Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Galeria Uffizi nie chce już kolejek
Władze jednego z najstarszych muzeów na świecie - florenckiej Galerii Uffizi chcą zlikwidować kolejki do kas.
W tym celu opracowano algorytm, który pozwoli zredukować oczekiwanie na zakup biletów do minimum - podaje La Reppublica. Bilety mają być wydawane z dokładną godziną wejścia do obiektu, wyznaczoną na podstawie takich danych, jak m.in. warunki pogodowe, ilość rezerwacji grupowych, czy inne wydarzenia aktualnie odbywające się w mieście. System będzie mierzył czas oczekiwania na wejście i zlikwiduje kolejki. W podanej godzinie wejścia ma zostać uwzględniony tylko kilkuminutowy margines błędu.
Celem twórców nowego systemu sprzedaży jest wyeliminowanie kolejek do Galerii, a także ukrócenie procederu sprzedaży biletów przez koników. Jak podała włoska gazeta, tylko 1/3 odwiedzających muzeum, rezerwuje bilety na oficjalnej stronie Uffizi.
Bilety mają być sprzedawane w automatycznych kasach, każdy turysta, otrzyma indywidualną godzinę wejścia. Według twórców nowego rozwiązania, testy zakończyły się powodzeniem.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział przewodnicy i piloci:
MSiT chce 10 strategii dla
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Orbis wzmacnia strategiczną współpracę z Accorem
W Pompejach zamontują ponad 400 kamer. To dla bezpieczeństwa turystów?
Puszcza Białowieska: wycinki trwają, niektóre ścieżki wyłączone z ruchu
Przeszło 100 tys. osób na karnawale w Wenecji
UOKiK wszczyna postępowanie w sprawie firmy sprzedającej rejsy
Nowy rok przynosi nowe plany dla touroperatorów
Biura podróży przyciągają klientów przecenami
Politycy o możliwym przywracaniu ograniczeń
Lot do USA - skąd i dokąd zapłacimy najmniej?
Sri Lanka wystartowała z pilotażowym programem przyjmowania turystów
Focus Hotels wprowadza Centralny Dział Rezerwacji
Rynek apart i condohoteli w miastach zwalnia
Sprzęt gastronomiczny tanio!!!
Kraków Airport ostrzega przed utrudnieniami
Wrocław jednym z głównych centrów przesiadkowych FlixBusa
Egzotyka, wspaniałe miasta i piękne krajobrazy. Brazylia
Dwa miliardy z Polskim Bonem Turystycznym
Wystartowała nowa edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
Hackathon ma pomóc w znalezieniu rozwiązań dla branży turystycznej