Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Blisko 80 tys. turystów skorzystało z weekendu za pół ceny
Według danych szacunkowych z II edycji "Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny" skorzystało blisko 80 tysięcy turystów. Do akcji zorganizowanej w dniach 31 marca - 2 kwietnia br. włączyło się prawie pół tysiąca przedsiębiorców turystycznych - poinformowało Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Jak przekonuje MSiT w komunikacie, akcja, organizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną, pokazała że przedsiębiorcy gotowi są do współpracy przy upowszechnianiu oferty turystycznej wśród Polaków także poza sezonem. Ponad połowa partnerów akcji (61,2%) widzi możliwość łączenia ofert z innymi usługodawcami, w celu tworzenia kompleksowych pakietów turystycznych.
Zainteresowanie akcją utwierdza nas w przekonaniu, że to projekt, który warto kontynuować. Ożywienie krajowego ruchu turystycznego ma realny wpływ na gospodarkę kraju. W minionym roku liczba podróży krajowych wzrosła o 9%. Wierzę, że takie wydarzenia, jak "Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny" mogą ten trend jeszcze umocnić - mówi Witold Bańka, minister sportu i turystyki.
96,5 % turystów, dobrze oceniło kontakt z organizatorem wypoczynku w ramach "Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny" a ponad 93 % partnerów wydarzenia zadeklarowało swój udział w kolejnej edycji.
Takie akcje mają przede wszystkim pobudzić ruch krajowy i zachęcić Polaków do wypoczynku nie tylko w czasie sezonu. Dzięki znaczącej zniżce wiele osób mogło skorzystać z ciekawej propozycji weekendowej i zobaczyć jak różnorodna i atrakcyjna jest nasza oferta krajowa i jak szeroki wachlarz możliwości spędzania czasu w Polsce oferuje nasza rodzima turystyka - mówi Marek Olszewski, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Z naszej ewaluacji wynika, że ponad połowa (60,4%) partnerów oceniła ruch w weekend objęty akcją jako większy w porównaniu z innymi weekendami w marcu 2017 r. - dodaje prezes Olszewski.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Ceny wyjazdów na wakacje dalej w
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Szumne zapowiedzi, a stawki
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Wyjazdy turystyczne droższe niż przed tygodniem
Koronawirus w wakacje: zakażeń przybywa, ale coraz mniej przypadków śmiertelnych
Rośnie liczba turystów odwiedzających Pragę
Nowe polskie wpisy na Listę Niematerialnego Dziedzictwa Kulturowego Ludzkości
W Krakowie powstaje nowy szlak turystyczny
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do Omanu
Polska coraz ważniejszym rynkiem źródłowym dla niemieckiej przyjazdówki
Macedonia oferuje wsparcie dla touroperatorów. Jak z niego skorzystać?
Chińskie Hawaje dostępne bez wizy
Cypryjski MSZ spowodował zamieszanie na lotniskach
Itaka podsumowuje przedsprzedaż sezonu letniego
Kolejny przewoźnik zmienia politykę bagażową
Polski rynek hotelowy coraz bardziej atrakcyjny dla zagranicznych inwestorów
Turyści zapłacą za wejście na Gubałówkę
Kwatera prywatna i pokoje goscinne z wlasnymi lazienkami w Hajduszoboszló