Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Meetings Week Poland już niedługo
Już po raz 11 w czerwcu odbędzie się konferencja MEETINGS WEEK Poland. W dniach 12-13 czerwca 2023 r. wszyscy zainteresowani będą mogli zobaczyć i wziąć udział w dyskusjach i warsztatach dla branży MICE.
Celem konferencji jest wzmocnienie rozwoju branży poprzez innowacyjne rozwiązania i podejście klastrowe, a także edukacja i profesjonalizacja w obrębie branży. Dyskusje panelowe będą dotyczyć następujących zagadnień:
- Wartość współpracy pomiędzy przedstawicielami różnych dziedzin w branży i jej wpływ na inne sektory gospodarki. Współpraca branży z administracją rządową i samorządową. Jakie korzyści dla rozwoju branży niesie za sobą współpraca uczelni, agencji eventowych, hoteli? Co dają misje gospodarcze polskim firmom? Innowacje organizacyjne we współpracy. Czy współpraca się opłaca?
- Potencjał GPT CHAT i innych rozwiązań sztucznej inteligencji w branży MICE. Jak korzystać ze sztucznej inteligencji? Jakie wynikają z niej korzyści dla branży MICE? Jakie wyzwania stoją przed branżą? Czy tłumacze już nie będą potrzebni?
- Festiwalizacja targów - jako przykład innowacyjności. Proces przekształcania tradycyjnych targów w bardziej dynamiczne i eksperymentalne wydarzenia;
- Wartość spotkań i wydarzeń z perspektywy klientów. Potrzeby klientów a branżowe realia - wyniki badań;
- Prawne pułapki w działalności organizatora imprez... nie tylko turystycznych;
- POLSKA - atrakcyjna i bezpieczna DESTYNACJA - jak przekonać innych, że tak jest? Przykładowe Case studies pozyskanych MEGA WYDARZEŃ dla Polski;
- Wpływ MEGA WYDARZEŃ na promocję Polski oraz rozwój branży - jesteśmy systemem naczyń połączonych;
- Nowy wymiar transparentności biznesowej - wymogi Dyrektywy w sprawie sprawozdawczości dotyczącej zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw (Corporate Sustainability Reporting Directive);
- Przemysł spotkań w Polsce dziś i jutro: gdzie jesteśmy, co przed nami?
- Nowe strategie i plany rozwoju oraz możliwości pozyskiwania funduszy na finansowanie innowacyjnych rozwiązań w branży.
Podczas konferencji odbędą się również warsztaty:
- Warsztat ekspercki POT w ramach Laboratorium Twórców - Poland Convention Bureau
- Social Selling na LinkedIn;
- Warsztat dla hotelarzy - Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
Zostaną także zaprezentowane wyniki Barometru SOIT za lata 2020-2022 oraz prognoza Incentive Travel na 2023.
Sukcesem MEETINGS WEEK POLAND jest współpraca. Szerokie ujęcie sektorowe wątków poruszanych podczas wszystkich paneli tematycznych tegorocznego wydarzenia zapewnią: przedstawiciele POT, reprezentanci organizacji branżowych, reprezentanci organizacji pracodawców. Analizę aktualnej kondycji przemysłu spotkań i wydarzeń dopełnią głosy zaproszonych na Wydarzenie decydentów ze strony administracji rządowej oraz instytucji państwowych.
Organizatorem MEETINGS WEEK Poland 2023 jest Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń Tugether we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną. Konferencja odbędzie się w dniach 12-13 czerwca br., w salach konferencyjnych Airport Hotel Okęcie w Warszawie. Pełny program jest dostępny na stronie wydarzenia www.meetingsweek.pl
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Canopy by Hilton będzie w Warszawie
Grecja i Włochy wprowadzają obowiązkowe testy dla wszystkich przyjeżdżających
Sabre wspiera się AI od Google
Polska coraz ważniejszym rynkiem źródłowym dla niemieckiej przyjazdówki
Macedonia oferuje wsparcie dla touroperatorów. Jak z niego skorzystać?
KE zatwierdziła kolejny polski program pomocowy
Ceny w górę, tylko Włochy i Malta tanieją
Blisko 80 tys. turystów skorzystało z weekendu za pół ceny
Itaka podsumowuje przedsprzedaż sezonu letniego
Kolejny przewoźnik zmienia politykę bagażową
Polski rynek hotelowy coraz bardziej atrakcyjny dla zagranicznych inwestorów