Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- REZYDENT - ostatnie wakaty w Sun & Fun...
- Pilotaż 28.04-2.05 Ryga, Tallinn, Helsinki,...
- Praca w biurze franczyzowym TUI
- Specjalista ds. Turystyki - Wakacyjny Świat
- Specjalista ds. turystyki w biurze agencyjnym -...
- Rezydent do Turcji poszukiwany
- Pilot na wycieczkę do Czech
- Idea Travel Żywiec
- TUI Wadowice,Oświęcim

Hiszpania promuje się w Polsce z Nekerą
Hiszpania pobiła rekord turystyczny, w ubiegłym roku odwiedziło ją ponad 90 mln zagranicznych turystów, to o 3,8 mln więcej niż wcześniej (+10%). Polska jako 10. rynek przyjazdowy, rośnie najszybciej w Europie - latem 2024 wzrost wyniósł 30%, a zimą aż 40%. Łącznie Hiszpanię odwiedziło ponad 2,4 mln Polaków, prawie dwukrotnie więcej niż w rekordowym 2019 (1,4 mln).
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia organizowanego przez Nekera, pod patronatem Turespa a. Weźmie w nim udział 15 hiszpańskich regionów i 7 sieci hotelowych. Uroczyste otwarcie poprowadzą Ambasador Hiszpanii w Polsce, Ramiro Fernández Bachiller, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Minister Piotr Borys, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke oraz Claudio Andrade Lucena, Radca ds. Turystyki Ambasady Hiszpanii w Polsce.
Wydarzenie odbędzie się w dniach 07-10.04.2024 w Katowicach, Poznaniu i Warszawie. Podczas eventu Turespa a przekaże ważne i interesujące informacje o polskim rynku w Hiszpanii. Nekera natomiast zaprezentuje swoją szeroką ofertę produktową na lata 2025 i 2026, która obejmuje m.in. 15 hiszpańskich kierunków wakacyjnych. W workshopie weźmie udział ponad 300 najlepszych sprzedawców oferty Nekery z biur agencyjnych z całej Polski.
Wśród gości, którzy potwierdzili swój udział, znajdują się m.in. przedstawiciele regionów turystycznych, takich jak: Andaluzja, Benidorm, Bilbao, Calpe, Costa Blanca, Costa Calida, Fuerteventura, Gran Canaria, Kadyks, Katalonia, Lanzarote, Lloret de Mar, Region Walencji, Salou, Teneryfa, i in. Podczas wydarzenia będą obecni także Sales Managerowie sieci hotelowych m.in. APHA, AR Hotels, Climia, Landmar, Melia, Poseidon i in.
Partnerem strategicznym wydarzenia jest Turismo Bilbao. Polski rynek turystyczny jest kluczowy dla miasta ze względu na dynamiczny wzrost liczby polskich turystów, rosnące zainteresowanie mniej oczywistymi destynacjami, coraz lepsze połączenia lotnicze oraz zamiłowanie Polaków do kultury i gastronomii, które są wizytówką Bilbao.
Kolejna, tegoroczna 4-dniowa edycja Spanish Event wpisuje się już na stałe w kalendarium ważnych wydarzeń branżowych sektora turystycznego w Polsce. Zasięg imprezy wykracza już poza polski rynek i jest szeroko komentowany również w mediach zagranicznych powiedział prezes Nekery Maciej Nykiel.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Hiszpania promuje się w Polsce z
Rekordowy luty na rzeszowskim
Starsze aktualności:
Rekordowy luty na rzeszowskim
Można ubiegać się o autoryzację wjazdu do Wielkiej
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na
Rosną przychody greckich
Unijna weryfikacja podróżnych coraz
Ryanair przesuwa wdrożenie elektronicznych kart
Rego-Bis rozpoczyna serię
W USA doceniają ofertę kulinarną
Liczba kont na portalu TFG gwałtownie rośnie
PHH z umową na zakup hoteli należących do Elbest
KE zatwierdziła kolejny polski program pomocowy
Ceny w górę, tylko Włochy i Malta tanieją
Blisko 80 tys. turystów skorzystało z weekendu za pół ceny
Itaka podsumowuje przedsprzedaż sezonu letniego
Ceny noclegów na ferie w polskich górach
Meetings Week Poland już niedługo
Grecja przygotowuje plan ponownego otwarcia turystyki
Air France rezygnuje z plastiku
Wyjazdy turystyczne droższe niż przed tygodniem
Koronawirus w wakacje: zakażeń przybywa, ale coraz mniej przypadków śmiertelnych