TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

SITE Poland rozpoczęła projekt mający promować Polskę jako destynację incentive

Stowarzyszenie SITE Poland we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną - Poland Convention Bureau na stronie internetowej www.sitepoland.com uruchomiło nową zakładkę dedykowaną promocji Polski w oparciu o ofertę miejskich i regionalnych convention bureaux oraz zasoby, wiedzę i doświadczenie Poland Convention Bureau POT i SITE Poland.


Według zapowiedzi przedstawicieli stowarzyszenia, Destination Poland ma być odpowiedzią na coraz większe zapotrzebowanie na poznanie oferty polskich produktów incentive zarówno dla członków Site Poland jak i innych przedstawicieli branży incentive w Polsce. Naszym celem jest promocja Polski, jako kraju atrakcyjnego i świetnie przygotowanego do organizacji wyjazdów incentive travel. W organizacji SITE Global zrzeszonych jest ponad 2500 członków z całego świata, znaczną część z nich stanowią firmy które organizują wyjazdy incentive, spotkania i konferencje. Są to nie tylko agencje, ale też organizacje i korporacje. Do nich będziemy również kierować ofertę i działania informacyjne. Strona internetowa to jeden z pierwszych kroków, to baza do szerszej platformy komunikacyjnej i narzędzie dla członków Site Poland, polskich convention bureaux, hoteli i dostawców atrakcji do promowania swoich usług. Pragniemy pokazać, że oferta na wyjazdy w Polsce odpowiada aktualnym potrzebom i trendom: dobra jakość w relatywnie niewysokich budżetach, łatwy dostęp, krótsza podróż, autentyczne doświadczenia, lokalna, zdrowa kuchnia, bliski kontakt z naturą, działania CSR w oparciu o ideę zrównoważonego rozwoju i efekt zaskoczenia. Z szerokiego spektrum atrakcji, świetnej bazy hotelowej i gastronomicznej organizatorzy wykreować mogą programy, którymi zachwycą swoich klientów - mówi Członek Zarządu SITE Poland Grażyna Woźniczka, współautorka projektu Destination Poland

Temat incentive w Polsce już od dłuższego czasu jest w naszych planach. Pierwszą wspólną z POT akcją była organizacja Happy Hours na stoisku polskim podczas targów IMEX we Frankfurcie w 2019 r. Wówczas z Anetą Książek - Kierownik Sekcji POT, przygotowaliśmy dla gości pokaz filmu o Polsce oraz bufet złożony z polskich przysmaków. Naszych gości na stoisku, a przyszło ponad czterdzieści osób! Zachwyciła ich gościnność, otwartość i wspaniałe regionalne produkty. Krok po kroku realizujemy nasza ideę stworzenia przestrzeni dla współpracy, poszerzania wiedzy i kontaktów dla firm z obszaru DMC oraz agencji zainteresowanych organizacją i promocją polskiego produktu incentive.W 2020 roku dzięki zaangażowaniu POT i Convention Bureaux zorganizowaliśmy wyjazdy studyjne do Wrocławia i Łodzi. Planujemy już kolejne wyjazdy z programem profilowanym na produkt MICE z akcentem na incentive. W naszym stowarzyszeniu powołujemy Komisję Destination Poland, która wytyczy strategię działań i rozpisze kalendarz wydarzeń na 2021 rok. Wierzymy, że nasza nowa strona www, rozbudowana o nowe atrakcje i nowe spojrzenie na nasz kraj, zainspiruje potencjalnych klientów z zagranicy do złożenia zapytań ofertowych. -mówi Grażyna Grot-Duziak, prezes Site Poland.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
polska incentive polska organizacja turystyczna site poland


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję