TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






FlixBus wchodzi do Brazylii

FlixMobility, spółka matka FlixBusa i FlixTrain, ogłosiła wejście na rynek międzymiastowych połączeń autobusowych w Brazylii.


Zespół FlixBus Brazylia z siedzibą w Sao Paulo kierowany przez Edsona Lopesa, przygotowuje obecnie plan rozwoju siatki, a pierwsze połączenia mają być uruchomione pod koniec tego roku.

Spółka zdecydowała się na uruchomienie oferty jeszcze w tym roku z uwagi na łagodzenie lokalnych regulacji.

Wierzymy, że otwarcie brazylijskiego rynku mobilności to duża możliwość rozwoju dla innowacyjnych globalnych graczy, takich jak FlixBus. Konkurencyjność to kluczowa kwestia w rozwoju gospodarczym, która z pewnością przyczyni się do zaoferowania klientom większego wyboru, a także zapewni bardziej zrównoważone i przystępne cenowo podróże. Mamy nadzieję, że inne kraje, takie jak Hiszpania, Ukraina czy Rumunia, wkrótce dostrzegą potencjał liberalizacji rynku, a tym samym zwiększenia atrakcyjności i przyciągnięcia większej liczby pasażerów do zrównoważonego transportu zbiorowego. - powiedział Andre Schwammlein, założyciel i dyrektor generalny FlixMobility.

Wprowadzamy nową alternatywę mobilności, której celem jest ekspansja w regionach, w których obecnie brakuje konkurencji, a ludzie szukają zrównoważonych środków transportu. Dzięki inteligentnemu podejściu biznesowemu i świetnemu produktowi FlixBus zdołał zmienić sposób, w jaki ludzie podróżują po Europie i USA. Cieszymy się, że już w tym roku zaczniemy oferować te same zielone doświadczenia brazylijskim pasażerom - dodał Edson Lopes, dyrektor zarządzający FlixBus Brazylia.

Celem FlixBus Brazylia jest rozpoczęcie działalności operacyjnej od połączenia największych miast, w tym przede wszystkim Rio de Janeiro i Sao Paulo, a następnie dalszy rozwój w celu stworzenia ogólnokrajowej sieci połączeń autobusowych.

Na początku czerwca 2021 r. firma ogłosiła zamknięcie rundy finansowania w wysokości ponad 650 mln USD. Środki te zostaną wykorzystane do wzmocnienia i rozszerzenia oferty FlixBus i FlixTrain na nowych i istniejących rynkach. Znacząca część ma na celu sfinansowanie globalnej ekspansji na nowe obszary geograficzne, przy czym najważniejszy krok to właśnie Brazylia.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
flix bus przewoźnik autobusowy autobus brazylia autokar




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję