Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Drobne przyjemności motywem przewodnim kampanii Travelist
Travelist zapowiada nową kampanię reklamową. Nacisk w niej ma zostać położony na drobne przyjemności, takie jak długie kąpiele w wannie, pluszowe kapcie, starannie pościelone łóżko, czy darmowy zestaw szamponów, które czekają na hotelowych gości.
Z okazji ponownego otwarcia hoteli portal rezerwacyjny Travelist zaprasza internautów do rezerwacji pobytów pod hasłem #HotelowePokusy oraz #GuiltyPleasure. Marka poprzez różne działania chce wspierać polską turystykę i pomóc jej w nadrobieniu zaległości wywołanych lockdownem. Każdy mały grzeszek" ma przypisany obiekt na portalu Travelist, w którym można go z czystym sumieniem spełnić. Start kampanii został zaplanowany wraz z otwarciem hoteli.
Postanowiliśmy odwołać się do małych, hotelowych przyjemności, które sprawiają Gościom największą radość i przywołują najlepsze wspomnienia. To nie tylko relaks w SPA czy szaleństwo w aquaparku, ale również przytulne i miękkie szlafroki, spanie do południa, czy śniadania z dostawą do łóżka. Tworząc założenia kampanii, chcieliśmy puścić do naszych odbiorców przysłowiowe oko i przypomnieć im pokusy, za którymi stęsknili się przez długie miesiące lockdownu- mówi Krzysztof Dębski, dyrektor marketingu w Travelist.
Organizatorzy kampanii postanowili realizować część działań we współpracy z obiektami noclegowymi. Ich właściciele i managerowie otrzymali od Travelist pakiet bezpłatnych materiałów przeznaczonych do wykorzystania we własnych mediach społecznościowych. Dodatkowym elementem jest zaproszenie do hoteli influencerów zajmujących się tematyką podróżniczą, którzy chętnie przyłączają się do akcji, opowiadając o własnych wstydliwych przyjemnościach".
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Transgraniczne skargi konsumentów
Zakopane znów przeżyje oblężenie
Trybunał Sprawiedliwości o ściganiu Ubera
Branża piwowarska chce stabilnych regulacji
Wieliczka osiąga już milion odwiedzających
Jadwiga Emilewicz o bonach turystycznych
W październiku ceny w hotelach malały?
Organizator turystyki ogłasza niewypłacalność
Wykorzystanie środków z TFP na zwroty za wyjazdy na Ukrainę - MSiT publikuje FAQ
Ile wniosków trafiło do Turystycznego Funduszu Zwrotów?
Ruszyło izolatorium w hotelu Belwederskim w Warszawie
Wizz Air uruchamia platformę do rezerwacji taksówek