Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Co pasażerowie sądzą na temat bezpieczeństwa w samolocie?
Większość podróżnych uważa podróże lotnicze za bezpieczne i popiera środki ochrony osobistej wprowadzone w związku z pandemią COVID-19 - wynika z najnowszego badania opinii pasażerów przeprowadzonego w czerwcu przez Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Lotniczych (IATA).
Jednakże większość z badanych jest również sfrustrowana komplikacjami, które wprowadziły protokoły COVID-19, w tym zamieszaniem i niepewnością co do zasad podróżowania, wymaganiem testów i ich nadmiernych kosztów.
Ankieta przeprowadzona wśród 4 700 podróżnych na 11 rynkach na całym świecie wykazała, że: 85% badanych uważa, że samoloty są dokładnie czyszczone i dezynfekowane, a 65% zgadza się, że powietrze w samolocie jest tak czyste jak w sali operacyjnej
Wśród osób, które podróżowały od czerwca 2020 roku, 86% czuło się bezpiecznie na pokładzie. 89% ankietowanych uważa, że środki ochronne są dobrze wdrażane, a 90% uważa, że personel linii lotniczych dobrze je egzekwuje.
Z ankiety wynika, że pasażerowie popierają noszenie masek na pokładzie (83%) i ścisłe egzekwowanie zasad dotyczących masek (86%), ale większość uważa również, że wymóg noszenia masek powinien zostać jak najszybciej zniesiony.
Osoby podróżujące samolotami uznają i doceniają środki bezpieczeństwa wprowadzone w celu zminimalizowania ryzyka transmisji koronawirusa COVID-19 podczas podróży lotniczych. I popierają kontynuację tych środków tak długo, jak jest to konieczne, ale nie chcą też, aby środki te stały się stałe. Dopóki nie epidemia nie wygaśnie, wszyscy musimy szanować zasady i bezpieczeństwo współpasażerów. Niedopuszczalne jest, że incydenty związane z niesfornymi pasażerami podwoiły się w porównaniu z 2019 r., a wzrost zachowań związanych z przemocą fizyczną jest szczególnym powodem do dużego zaniepokojenia - powiedział Willie Walsh, dyrektor generalny IATA.
Jednocześnie pasażerowie przyznają, że zmagają się z zasadami i wymogami związanymi z COVID i że wpływa to na ich chęć podróżowania. 70% badanych uznało, że zrozumienie przepisów i towarzyszącej im dokumentacji stanowi wyzwanie. Dla 67% zorganizowanie testów było kłopotliwe, a 89% pytanych zgodziło się, że rządy powinny standaryzować szczepienia/certyfikaty badań.
Te odpowiedzi powinny być sygnałem alarmowym dla rządów, że muszą lepiej przygotować się na ponowny start. Prawie dwie trzecie respondentów planuje wznowić podróże w ciągu kilku miesięcy od opanowania pandemii (i otwarcia granic). A po upływie sześciu miesięcy prawie 85% respondentów spodziewa się powrotu do podróżowania. Aby uniknąć przeciążenia portów lotniczych i organów kontroli granicznej, rządy muszą zgodzić się na zastąpienie procesów opartych na dokumentach papierowych rozwiązaniami cyfrowymi - dodał Walsh.
Prawie dziewięciu na dziesięciu respondentów podoba się pomysł korzystania z aplikacji mobilnej do przechowywania poświadczeń zdrowotnych dotyczących podróży, a 87% popiera bezpieczny system cyfrowy do zarządzania poświadczeniami zdrowotnymi. Jednak 75% respondentów twierdzi, że będzie korzystać z aplikacji tylko wtedy, gdy będzie miało pełną kontrolę nad swoimi danymi dotyczącymi szczepień/testów.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Dział aktualności dnia:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Jak rozpocząć organizowanie imprez neutralnych dla klimatu?
Transgraniczne skargi konsumentów
Wykorzystanie środków z TFP na zwroty za wyjazdy na Ukrainę - MSiT publikuje FAQ
Ile wniosków trafiło do Turystycznego Funduszu Zwrotów?
Ruszyło izolatorium w hotelu Belwederskim w Warszawie
Czy będą loty z Polski? Znów wraca spór z kontrolerami lotów [aktualizacja]
Organizator turystyki ogłasza niewypłacalność
AmRest kupi restauracje KFC France
Icelandair i Air Baltic podpisały umowę code-share
Wzrosty sprzedaży w Ecco Travel
Zakaz lotów ponownie przedłużony
Drobne przyjemności motywem przewodnim kampanii Travelist
Turystyka dużo lepiej oceniana przez klientów?
Trybunał Sprawiedliwości o ściganiu Ubera
Branża piwowarska chce stabilnych regulacji
Wieliczka osiąga już milion odwiedzających
Jadwiga Emilewicz o bonach turystycznych
łódź - Zakopane, prawie darmo!!!