Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
MyTravel ponownie z ofertą Rainbowa
Po trzech latach przerwy MyTravel i Rainbow wznawiają współpracę. To pierwszy wymowny efekt synergii po zakupie MyTravel przez Wakacje.pl S.A. Od połowy lipca w 24 salonach sieci agencyjnej klienci mogą zarezerwować pełną ofertę tego touroperatora.
Ostatnie tygodnie przyniosły istotne zmiany dla sieci stacjonarnych MyTravel i Wakacje.pl. Po transakcji, w wyniku której Wakacje.pl S.A. jest całościowym właścicielem MyTravel, zmiany widoczne są dla obydwu marek. Sieć stacjonarna Wakacje.pl powiększyła się o trzy nowe salony, działające do tej pory pod szyldem MyTravel. Rebranding przeszły biura w Lubinie i Głogowie.
Ważnym krokiem dla agentów, szczególnie w szczycie sezonu, było podjęcie rozmów o przywróceniu współpracy franczyzy MyTravel z Rainbowem. Dotychczas tylko 4 salony sprzedawały ofertę tego touroperatora. Negocjacje nowego właściciela MyTravel zakończyły się podpisaniem umowy agencyjnej przez Rainbow i Wakacje.pl. Sprzedaż oferty touroperatora od połowy lipca ruszyła w 20 kolejnych salonach.
Liczymy, że wpłynie to na jeszcze lepszą i owocną współpracę. Trzymamy kciuki, żeby standardy obsługi z sieci stacjonarnej Wakacje.pl zostały jak najszybciej wdrożone w My Travel - skomentował Andrzej Tokarczyk, Dyrektor Działu Sieci Agencyjnej i Franczyzowej w Rainbow.
Fakt, że za pośrednictwem My Travel sprzedawana będzie oferta Rainbow, cieszy nas z wielu powodów. Po pierwsze zwiększamy wartość dla naszych Klientów, zapewniając im dostęp do niezwykle szerokiej i atrakcyjnej oferty Rainbow. Po drugie rozszerzamy możliwości sprzedażowe dla franczyzobiorców MyTravel, co ułatwia im dalszy wzrost. Ponadto uzyskujemy potwierdzenie, że rynek pozytywnie odebrał transakcję nabycia MyTravel i widzi szansę, a nie zagrożenie, w powiększeniu naszej sieci offline, w jakości, stabilności i wiarygodności, jaką niesie ze sobą marka Wakacje.pl - mówi Dariusz Górzny, Prezes Zarządu Wakacje.pl.
Wakacje.pl S.A. mają w portfolio łącznie 226 salonów stacjonarnych. 108 pod marką własną i 118 działających pod szyldem MyTravel.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział aktualności dnia:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Piwa bezalkoholowe szybko zwiększają swój udział w rynku
Tatry odwiedzane częściej niż rok temu
Słynny kucharz zamknie sieć swoich restauracji?
Jak rozpocząć organizowanie imprez neutralnych dla klimatu?
Transgraniczne skargi konsumentów
Wykorzystanie środków z TFP na zwroty za wyjazdy na Ukrainę - MSiT publikuje FAQ
Wrocławskie lotnisko z unijnym certyfikatem
Zdrojowa Hotels nawiązuje współpracę z Teslą
Opinie o hotelach są dla Polaków ważne
Czy będą loty z Polski? Znów wraca spór z kontrolerami lotów [aktualizacja]
Organizator turystyki ogłasza niewypłacalność
AmRest kupi restauracje KFC France
Icelandair i Air Baltic podpisały umowę code-share
Czy zagraniczne podróże motywują do ubezpieczania się?
Wizz Air otwiera szóstą bazę we Włoszech
Co pasażerowie sądzą na temat bezpieczeństwa w samolocie?
Drobne przyjemności motywem przewodnim kampanii Travelist
Turystyka dużo lepiej oceniana przez klientów?
Trybunał Sprawiedliwości o ściganiu Ubera