Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

MyTravel ponownie z ofertą Rainbowa
Po trzech latach przerwy MyTravel i Rainbow wznawiają współpracę. To pierwszy wymowny efekt synergii po zakupie MyTravel przez Wakacje.pl S.A. Od połowy lipca w 24 salonach sieci agencyjnej klienci mogą zarezerwować pełną ofertę tego touroperatora.
Ostatnie tygodnie przyniosły istotne zmiany dla sieci stacjonarnych MyTravel i Wakacje.pl. Po transakcji, w wyniku której Wakacje.pl S.A. jest całościowym właścicielem MyTravel, zmiany widoczne są dla obydwu marek. Sieć stacjonarna Wakacje.pl powiększyła się o trzy nowe salony, działające do tej pory pod szyldem MyTravel. Rebranding przeszły biura w Lubinie i Głogowie.
Ważnym krokiem dla agentów, szczególnie w szczycie sezonu, było podjęcie rozmów o przywróceniu współpracy franczyzy MyTravel z Rainbowem. Dotychczas tylko 4 salony sprzedawały ofertę tego touroperatora. Negocjacje nowego właściciela MyTravel zakończyły się podpisaniem umowy agencyjnej przez Rainbow i Wakacje.pl. Sprzedaż oferty touroperatora od połowy lipca ruszyła w 20 kolejnych salonach.
Liczymy, że wpłynie to na jeszcze lepszą i owocną współpracę. Trzymamy kciuki, żeby standardy obsługi z sieci stacjonarnej Wakacje.pl zostały jak najszybciej wdrożone w My Travel - skomentował Andrzej Tokarczyk, Dyrektor Działu Sieci Agencyjnej i Franczyzowej w Rainbow.
Fakt, że za pośrednictwem My Travel sprzedawana będzie oferta Rainbow, cieszy nas z wielu powodów. Po pierwsze zwiększamy wartość dla naszych Klientów, zapewniając im dostęp do niezwykle szerokiej i atrakcyjnej oferty Rainbow. Po drugie rozszerzamy możliwości sprzedażowe dla franczyzobiorców MyTravel, co ułatwia im dalszy wzrost. Ponadto uzyskujemy potwierdzenie, że rynek pozytywnie odebrał transakcję nabycia MyTravel i widzi szansę, a nie zagrożenie, w powiększeniu naszej sieci offline, w jakości, stabilności i wiarygodności, jaką niesie ze sobą marka Wakacje.pl - mówi Dariusz Górzny, Prezes Zarządu Wakacje.pl.
Wakacje.pl S.A. mają w portfolio łącznie 226 salonów stacjonarnych. 108 pod marką własną i 118 działających pod szyldem MyTravel.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział aktualności dnia:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Piwa bezalkoholowe szybko zwiększają swój udział w rynku
Tatry odwiedzane częściej niż rok temu
Sylwester i Święta last minute - gdzie są wolne miejsca?
Co pasażerowie sądzą na temat bezpieczeństwa w samolocie?
Drobne przyjemności motywem przewodnim kampanii Travelist
Turystyka dużo lepiej oceniana przez klientów?
AmRest kupi restauracje KFC France
Wrocławskie lotnisko z unijnym certyfikatem
Zdrojowa Hotels nawiązuje współpracę z Teslą
Słynny kucharz zamknie sieć swoich restauracji?
Jak rozpocząć organizowanie imprez neutralnych dla klimatu?
Transgraniczne skargi konsumentów
Zakopane znów przeżyje oblężenie
Trybunał Sprawiedliwości o ściganiu Ubera
Czy zagraniczne podróże motywują do ubezpieczania się?
Wizz Air otwiera szóstą bazę we Włoszech
Opinie o hotelach są dla Polaków ważne
Czy będą loty z Polski? Znów wraca spór z kontrolerami lotów [aktualizacja]
Organizator turystyki ogłasza niewypłacalność