TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Wystartowała emisja akcji Real Food

Dwa koncepty gastronomiczne: Bobby Burger oraz Wegeguru wchodzą w skład grupy kapitałowej REAL FOOD S.A. założonej w styczniu bieżacego roku.


Celem marek jest rozwój grupy kapitałowej i pozyskanie funduszy na sukcesywne otwieranie kolejnych lokali. W zrealizowaniu planów ma pomóc zbiórka crowdfundingowa, która ruszyła 9 maja 2019 roku na platformie Crowdway.pl.

Środki ze zbiórki crowdfundingowej przeznaczymy na rozwój sieci lokali obu marek. 70 proc. kwoty chcemy wydać na zagęszczenie burgerowni w całej Polsce i 30 proc. na rozwój sieci wegańskich restauracji. Zakładamy, że do 2022 roku w kraju będzie działać 67 lokali Bobby Burger i 4 Wegeguru - zapowiada Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w sieci Bobby Burger.

W ramach akcji crowdfundingowej, do grona wspólników Real Food dołączą nowi akcjonariusze. W ramach finansowania społecznościowego (crowdinvestingu) spółka chce pozyskać 4 mln zł na otwarcie kolejnych lokali.

Dzięki otwarciom lokali własnych i franczyzowych, a także akwizycjom konceptów i lokali, jesteśmy w stanie urosnąć do 60-70 mln zł. Celem jest stworzenie na tyle dużej gastronomicznej grupy, żeby mogła zadebiutować na giełdzie za 3-5 lat - komentuje Krzysztof Kołaszewsk




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Bobby Burger Wegeguru spółka REAL FOOD S.A. gastronomia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję