Wystartowała emisja akcji Real Food
Dwa koncepty gastronomiczne: Bobby Burger oraz Wegeguru wchodzą w skład grupy kapitałowej REAL FOOD S.A. założonej w styczniu bieżacego roku.
Celem marek jest rozwój grupy kapitałowej i pozyskanie funduszy na sukcesywne otwieranie kolejnych lokali. W zrealizowaniu planów ma pomóc zbiórka crowdfundingowa, która ruszyła 9 maja 2019 roku na platformie Crowdway.pl.
Środki ze zbiórki crowdfundingowej przeznaczymy na rozwój sieci lokali obu marek. 70 proc. kwoty chcemy wydać na zagęszczenie burgerowni w całej Polsce i 30 proc. na rozwój sieci wegańskich restauracji. Zakładamy, że do 2022 roku w kraju będzie działać 67 lokali Bobby Burger i 4 Wegeguru - zapowiada Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w sieci Bobby Burger.
W ramach akcji crowdfundingowej, do grona wspólników Real Food dołączą nowi akcjonariusze. W ramach finansowania społecznościowego (crowdinvestingu) spółka chce pozyskać 4 mln zł na otwarcie kolejnych lokali.
Dzięki otwarciom lokali własnych i franczyzowych, a także akwizycjom konceptów i lokali, jesteśmy w stanie urosnąć do 60-70 mln zł. Celem jest stworzenie na tyle dużej gastronomicznej grupy, żeby mogła zadebiutować na giełdzie za 3-5 lat - komentuje Krzysztof Kołaszewsk
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Wspólny bilet dla kilku przewoźników kolejowych
Unia przygotowuje zmiany w systemie opłat drogowych
Niemcy będą się promować przez kuchnię
Wrocławskie lotnisko z unijnym certyfikatem
Zdrojowa Hotels nawiązuje współpracę z Teslą
Opinie o hotelach są dla Polaków ważne
Czy będą loty z Polski? Znów wraca spór z kontrolerami lotów [aktualizacja]
AirHelp świętuje 10-lecie działalności
Wakacje.pl analizują preferencje wyjazdowe turystów
MyTravel ponownie z ofertą Rainbowa
Czy zagraniczne podróże motywują do ubezpieczania się?
Wizz Air otwiera szóstą bazę we Włoszech
Co pasażerowie sądzą na temat bezpieczeństwa w samolocie?
Drobne przyjemności motywem przewodnim kampanii Travelist