Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
KFC zmienia model działania lokali
Branża gastronomiczna coraz bardziej się digitalizuje. Mobilne technologie ułatwiają i przyspieszają obsługę gości, a także zwiększają ich satysfakcję.
Sieć restauracji KFC, która już od pewnego czasu wykorzystuje mobilne kanały, pracuje nad wprowadzeniem w Polsce nowego rozwiązania w swojej aplikacji. "Zamów i odbierz" (Skip The Line) to funkcja, która umożliwi gościom pominięcie kolejki w restauracji, zamówienie jedzenia na konkretną godzinę, płatność mobilną i stworzenie własnego kubełka. Takich możliwości nie mają jeszcze klienci sieci w żadnym z innych państw w Europie czy Stanach Zjednoczonych.
Rozwój usług mobilnych i nowoczesne technologie coraz silniej wpływają na rynek restauracyjny. Szukamy rozwiązań i usług, które są w stanie szybko, ale z zachowaniem wysokiej jakości, zaspokoić nasze potrzeby. Ważnym trendem jest także personalizacja - lubimy dostawać coś, co sami możemy wykreować. Jako marka stawiamy sobie wysoko poprzeczkę i w zgodzie z potrzebami naszych gości tworzymy rozwiązania, które je spełnią - powiedział agencji informacyjnej Newseria Biznes Maciej Jędrychowski, digital manager marki KFC.
Według przeprowadzonych w 2015 roku badań National Restaurant Association konsumenci cenią sobie wykorzystywanie rozwiązań mobilnych w branży restauracyjnej. Ośmiu na dziesięciu badanych przyznaje, że technologia zwiększa ich wygodę, a 45 proc. uważa, że dzięki niej wizyta w restauracji jest przyjemniejsza. Zdaniem 70 proc. konsumentów mobilne technologie przyspieszają obsługę, a jedna trzecia przyznaje, że dzięki nim częściej zamawia jedzenie na wynos.
Zaczęliśmy od aplikacji mobilnej z możliwością realizowania kuponów w restauracji. Potem wprowadziliśmy usługę zamówień przez aplikację z dostawą do domu. Trzecim etapem - wcale nie ostatnim - jest funkcja aplikacji "Zamów i odbierz", która umożliwi złożenie zamówienia i płatność za pomocą telefonu komórkowego oraz odbiór w restauracji bez konieczności oczekiwania w kolejce do kasy - wyjaśnia Maciej Jędrychowski.
Dzięki nowej funkcji aplikacji, czas obsługi gości skróci się do minimum. Nowe rozwiązanie jest obecnie testowane w kilkunastu restauracjach w Polsce. Po fazie pilotażu, latem tego roku zostanie udostępnione w Google Play oraz AppStore, a skorzystać będą mogli z niego goście blisko 170 lokali KFC w całym kraju. Zasięg usługi ma być stopniowo rozszerzany i docelowo obejmie ponad 200 polskich restauracji marki.
Digital manager sieci KFC podkreśla, że taka funkcjonalność jest pionierska w branży restauracyjnej w Polsce. Nowa usługa umożliwi nie tylko złożenie zamówienia bez czekania w kolejce do kasy. Za jej pośrednictwem goście będą mogli zapłacić mobilnie z poziomu aplikacji, tworzyć spersonalizowane menu (np. skomponować własny kubełek), a nawet zamówić jedzenie na konkretną godzinę i odebrać gorące danie w lokalu.
W restauracjach KFC w Europie czy Stanach Zjednoczonych nie ma na razie takiej usługi. Polscy goście skorzystają z niej jako pierwsi. Możliwość personalizacji posiłku i wybór godziny odbioru, wygodna płatność mobilna czy w pierwszym etapie także kartą przy odbiorze, to absolutna nowość w naszych restauracjach - zaznacza Maciej Jędrychowski.
W Skip the Line będą się pojawiały też przygotowane specjalnie dla konkretnego użytkownika promocje. Aplikacja pozwoli także na działania z zakresu real time marketingu.
Możemy personalizować oferty specjalne, bazując na lokalizacji, pogodzie czy bieżących wydarzeniach, niekoniecznie związanych z branżą restauracyjną. Będziemy mogli reagować szybko i w nawet ciągu godziny zaproponować ofertę specjalną dostępną np. w wybranych lokalach - mówi Maciej Jędrychowski.
Po uruchomieniu aplikacji KFC i wybraniu funkcji "Zamów i odbierz" w menu pojawi się adres najbliższej restauracji (z możliwością zmiany na inną lokalizację), w której możemy skorzystać z usługi. Kolejny krok to wybór ulubionych pozycji z menu, określenie godziny odbiory i płatność - mobilna, z poziomu aplikacji lub oznaczenie płatności kartą przy odbiorze. Następnie użytkownik otrzyma numer zamówienia, a system pokaże szacowany czas jego przygotowania lub potwierdzi wybraną godzinę odbioru. Komunikaty o postępach realizacji będą wyświetlane na bieżąco w aplikacji i na ekranie w restauracji, a informacja o gotowym posiłku zostanie dodatkowo potwierdzona SMS-em.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Norwegian zwiększa obecność na polskich lotniskach
W październiku więcej opóźnień na polskich lotniskach
Średnie ceny letnich wyjazdów wzrosły na wszystkich, najważniejszych kierunkach
AirHelp świętuje 10-lecie działalności
Wakacje.pl analizują preferencje wyjazdowe turystów
MyTravel ponownie z ofertą Rainbowa
Czy zagraniczne podróże motywują do ubezpieczania się?
Nierzetelne Biura Podróży - proszę o konkretne wpisy
Andrzej Gut-Mostowy o terminie rejestracji do programu bonów turystycznych
Maya Bay pozostanie zamknięta dla turystów
Wystartowała emisja akcji Real Food
Piwa bezalkoholowe szybko zwiększają swój udział w rynku