TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Poznaj kontrahentów z Tajlandii

Z roku na rok Tajlandia staje się coraz bardziej docenianym, przez polskich turystów, kierunkiem.


Aby pomóc przedsiębiorcom turystycznym, zarówno tajskim, jak i zagranicznym organizatorom, przysyłającym turystów do tego pięknego kraju, Urząd ds. Turystyki Tajlandii (TAT) przygotował narzędzie, które ułatwi znalezienie kontrahenta - Wirtualny Rynek Turystyki (TTVM),który został oficjalną, internetową giełdą turystyczną Tajlandii.





W ostatnich latach liczba polskich turystów odwiedzających Tajlandię systematycznie rosła. W 2017 r. ten kraj wybrało 105 256 Polaków, rok później do Tajlandii wybrało się 120 415 polskich turystów, a w 2019 r., liczba przyjeżdżających Polaków osiągnęła prawie 140 tys. (139 227 osób, według danych TAT)

System ten zapewnia wszystkim zainteresowanym stronom (kupującym i sprzedającym) doskonałe nowe narzędzia marketingowe. Które podnoszą możliwości biznesowe,pozwalają połączyć się z obecnymi i potencjalnymi partnerami biznesowymi, odkryć nowe oferty, jak również negocjować i finalizować transakcje biznesowe, a wszystko to w jednej platformie online. System pozwala na wyszukiwanie konkretnych ofert dla grup, zarówno noclegów, wycieczek lokalnych, jak i pakietów turystycznych. Intuicyjna wyszukiwarka pozwoli znaleźć ofertę najbardziej dopasowaną do potrzeb. Wyszukiwanie jest możliwe m.in. po typie atrakcji, liczebności grupy, cenie, rodzaju zakwaterowania, regionie itd.

Pandemia COVID-19 wywarła głęboki i powszechny wpływ na całą branżę turystyczną, oraz na światową gospodarkę. Sposób, w jaki turystyka i handel zmieniają się obecnie, powodują, że TAT przechodzi do wspierania naszych przedsiębiorstw, które są przygotowane, na nowe sposoby prowadzenia działalności gospodarczej. Oczywiste jest, że jednym z nich są wirtualne spotkania. - powiedział Yuthasak Supasorn, prezes TAT.

Z powodu pandemii COVID-19, odwołana została tegoroczna edycja największych targów turystycznych w Tajlandii - Thailand Travel Mart Plus (TTM+). Zatem Wirtualny Rynek Turystyki, jako innowacyjne rozwiązanie dla biznesu turystycznego, może pomóc organizatorom turystyki w znalezieniu nowych kontrahentów.

Z naszej platformy można korzystać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Nie ma żadnych ograniczeń liczby sprzedających i kupujących. Korzystanie z naszego narzędzia obniży również koszty podróży i pozwoli na prowadzenie biznesu bez ryzyka niekontrolowanych zdarzeń zewnętrznych. Może być również użyteczną platformą do monitorowania trendów, badań i statystyk, zwłaszcza wykorzystania Big Data do rozwoju i pozyskiwania nowych źródeł biznesowych - dodał Yuthasak Supasorn.

Aktualnie w systemie zarejestrowanych jest ponad 450 tajskich przedsiębiorców. Połowę z nich stanowią hotelarze, a oprócz nich system ułatwi nawiązanie kontaktu także z lokalnymi biurami turystyki przyjazdowej, czy gestorami atrakcji turystycznych.

Zapraszamy do zapoznania się z narzędziem pod adresem virtualmart.tourismthailand.org

Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
tajlandia Thailand Travel Mart Plus Urząd ds. Turystyki Tajlandii Yuthasak Supasorn




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję