Nowy katalog ITAKI
Magazyn VIVA! i Biuro Podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium, którego premiera miała miejsce 24 listopada. Ambasadorską projektu została aktorka Maria Dębska.
VIVA! to magazyn lifestyle, który od wielu lat wyznacza trendy i inspiruje czytelników również w tematyce wakacji. ITAKA zaś to największe polskie biuro podróży zapewniające profesjonalną realizację podróżniczych marzeń. Łącząc kompetencje i doświadczenie obu kultowych brandów, chcemy sprawić, by świat stał się jeszcze bardziej otwarty, by każdy mógł cieszyć się jego różnorodnością i pięknem. By możliwe były podróże - z naszą pomocą i rekomendacją - w najdalsze zakątki, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i preferencjami podkreśla Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska, redaktor naczelna dwutygodnika VIVA
Wspólnie przygotowaliśmy wyjątkowe propozycje dla kochających podróże, doceniających komfort, nowe trendy, modne miejsca i te czekające na odkrycie. Korzystamy z nowych technologii, jesteśmy blisko naszych Klientów na każdym etapie podróży. Dzielimy się tym, co uznaliśmy za najlepsze, pokazujemy to czym sami się zachwyciliśmy Piotr Henicz, wiceprezes ITAKA Holdings.
Ten unikatowy na rynku produkt jakim jest katalog turystyczny premium, zawiera specjalne oferty Hotels&Deals, elastyczny pakiet ITAKAsmart czy wyjątkowe propozycje dopasowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych turystów - "Poznajmy się" - hotele w formule "adults only", "LGBT Friendly", wycieczki "Kameralne podróże", "Wakacje pod palmami" oraz "No limits".
W ofercie klienci znajdą najmodniejsze kurorty, słynne resorty, odległe miejsca, jeszcze do niedawna znane tylko wybrańcom, a także ciekawe zakątki Europy, wciąż czekające na odkrycie. Pracując nad propozycjami podróży, wzięliśmy pod uwagę światowe trendy w turystyce.
Hasło przewodnie magazynu VIVA! brzmi "Cały ten świat!" i właśnie do jego odkrywania zaprasza VIVA! wraz z ambasadorką projektu, aktorką Marią Dębską.
Za kreację i promocję projektu odpowiada zespół BURDA MEDIA. Promocja Katalogu potrwa od listopada 2022 do października 2023 i opiera się na całym portfolio Burda Media Polska. Katalog jest dostępny w Salonach Firmowych i biurach sprzedaży ITAKA w całym kraju.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Związek Banków Polskich:Polacy nie zrezygnują z wyjazdów
Pół miliona turystów w Egipcie w pierwszym kwartale 2021 roku
Warszawa przyciąga coraz więcej turystów
Praca rezydenta nie dla każdego
Zdjęcie w katalogu Itaki może słono kosztować?
Wizz Air uruchamia 4 nowe trasy
Małopolski przewoźnik wprowadza zmiany
Nocowanie.pl: Trudniej o wolne noclegi nad morzem na lipiec
Polak wśród najlepszych barmanów świata
Linie Emirates rekrutują pilotów w Polsce
Niemiecki Dzień Turystyki bez Barier