Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Nowy katalog ITAKI
Magazyn VIVA! i Biuro Podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium, którego premiera miała miejsce 24 listopada. Ambasadorską projektu została aktorka Maria Dębska.
VIVA! to magazyn lifestyle, który od wielu lat wyznacza trendy i inspiruje czytelników również w tematyce wakacji. ITAKA zaś to największe polskie biuro podróży zapewniające profesjonalną realizację podróżniczych marzeń. Łącząc kompetencje i doświadczenie obu kultowych brandów, chcemy sprawić, by świat stał się jeszcze bardziej otwarty, by każdy mógł cieszyć się jego różnorodnością i pięknem. By możliwe były podróże - z naszą pomocą i rekomendacją - w najdalsze zakątki, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i preferencjami podkreśla Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska, redaktor naczelna dwutygodnika VIVA
Wspólnie przygotowaliśmy wyjątkowe propozycje dla kochających podróże, doceniających komfort, nowe trendy, modne miejsca i te czekające na odkrycie. Korzystamy z nowych technologii, jesteśmy blisko naszych Klientów na każdym etapie podróży. Dzielimy się tym, co uznaliśmy za najlepsze, pokazujemy to czym sami się zachwyciliśmy Piotr Henicz, wiceprezes ITAKA Holdings.
Ten unikatowy na rynku produkt jakim jest katalog turystyczny premium, zawiera specjalne oferty Hotels&Deals, elastyczny pakiet ITAKAsmart czy wyjątkowe propozycje dopasowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych turystów - "Poznajmy się" - hotele w formule "adults only", "LGBT Friendly", wycieczki "Kameralne podróże", "Wakacje pod palmami" oraz "No limits".
W ofercie klienci znajdą najmodniejsze kurorty, słynne resorty, odległe miejsca, jeszcze do niedawna znane tylko wybrańcom, a także ciekawe zakątki Europy, wciąż czekające na odkrycie. Pracując nad propozycjami podróży, wzięliśmy pod uwagę światowe trendy w turystyce.
Hasło przewodnie magazynu VIVA! brzmi "Cały ten świat!" i właśnie do jego odkrywania zaprasza VIVA! wraz z ambasadorką projektu, aktorką Marią Dębską.
Za kreację i promocję projektu odpowiada zespół BURDA MEDIA. Promocja Katalogu potrwa od listopada 2022 do października 2023 i opiera się na całym portfolio Burda Media Polska. Katalog jest dostępny w Salonach Firmowych i biurach sprzedaży ITAKA w całym kraju.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair popiera politykę zerowej
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Związek Banków Polskich:Polacy nie zrezygnują z wyjazdów
Pół miliona turystów w Egipcie w pierwszym kwartale 2021 roku
Warszawa przyciąga coraz więcej turystów
Praca rezydenta nie dla każdego
Zdjęcie w katalogu Itaki może słono kosztować?
Wizz Air uruchamia 4 nowe trasy
Małopolski przewoźnik wprowadza zmiany
Nocowanie.pl: Trudniej o wolne noclegi nad morzem na lipiec
Polak wśród najlepszych barmanów świata
Linie Emirates rekrutują pilotów w Polsce
Niemiecki Dzień Turystyki bez Barier