TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Chatbot obsłuży pasażerów WizzAir

2021-04-21

Wizz Air wprowadza chatbota.

r e k l a m a


Inspiracją dla nowego chatbota Wizz Air jest Amelia Earhart, amerykańska pilotka, która jako pierwsza kobieta przeleciała samotnie nad Oceanem Atlantyckim.

Chatbot Amelia odpowie na ogólne pytania związane z wieloma obszarami, m.in.: COVID-19, pomocą specjalną, bagażem, metodami płatności, odprawą, dobrowolną rezygnacją z lotu, podróżowaniem z niemowlętami, dodatkowymi usługami. Nowa funkcja jest bezpłatna dla wszystkich i umożliwi klientom szybkie i łatwe znalezienie informacji bez konieczności kontaktu z kimkolwiek oraz bez potrzeby przeszukiwania strony internetowej linii. Jeśli jednak pytania klientów wykraczają poza wiedzę Amelii, dostępny jest również bezpłatnie chat na żywo z agentami.

Chatbot jest obecnie dostępny w angielskiej wersji językowej dla ograniczonej liczby użytkowników, jednak stopniowo jest dostosowywany do coraz szerszego zakresu tematyki zapytań i większej liczby klientów odwiedzających stronę wizzair.com. Poza nowym chatbotem, agenci na czacie na żywo będą wspierać klientów we wszystkich kwestiach związanych z lotami i usługami, jeśli nie będą one dotyczyć żadnych zmian w rezerwacjach wymagających płatności.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
chatbot amelia earhart obsługa pasażerów linie lotnicze przewoźnik lotniczy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję