Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

Dwa biura tworzą wspólną markę
2019-10-07Na rynek turystyczny wchodzi nowy projekt stworzony przez dwóch touroperatorów, specjalizujących się w organizacji wyjazdów narciarskich.
r e k l a m a
Biura podróży BFC Travel i Wygoda Travel, stworzyły wspólny projekt o nazwie Family Winter Cub. Nowa marka ma przedstawiać atrakcyjną, ale bardzo rozsądną cenowo, ofertę wyjazdów w Dolomity. Na inaugurację działalności FWC oferuje klientom narciarski urlop we włoskim San Martino di Castrozza.
Od 20 lat konkurujemy na alpejskim rynku, ale każda z naszych firm specjalizuje się w innym segmencie. W BFC najważniejsze są familijne wyjazdy do czterogwiazdowych, świetnie ulokowanych hoteli w Dolomitach, oparte na naszym autorskim programie szkoleniowo-animacyjnym, a Wygoda może pochwalić się szeroką ofertą zakwaterowania w różnych zakątkach Alp. Postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie w celu stworzenia produktu, który spełni oczekiwania bardzo szerokiego grona odbiorców - mówi prezes BFC Travel Maciej Szpot.
Jak dodaje Andrzej Wygoda, prezes krakowskiego biura, w jednym miejscu zebrano odpowiednią dla rodzin destynację, szeroki wybór hoteli o różnych cenach oraz możliwość skorzystania ze szkolenia narciarskiego, realizowanego przez polskich instruktorów z licencją PZN-SITN.
Możemy zapewnić, że rezerwując dane hotele indywidualnie nikomu nie uda się uzyskać niższych cen, a w FWC dodaliśmy przemyślany pakiet korzyści, na czele z bezpłatnymi treningami na tyczkach, codziennym apres-ski, czy możliwością startu w zawodach, a dalej zniżkami na skipass oraz rabatami w wypożyczalniach sprzętu i regionalnych sklepach - tłumaczy prezes zarządu Wygoda Travel.
W tym roku firmy postawiły na San Martino di Castrozza. Na stronie Familywinterclub.pl od września dostępny jest wybór różnych opcji zakwaterowania na termin krajowych ferii zimowych - od w pełni wyposażonych apartamentów, sprzedawanych już za 700 zł/7 dni przez trzygwiazdkowe hotele z HB do czterogwiazdkowych obiektów o bogatej ofercie wellness.
Jak dodają przedstawiciele zarządów BFC i Wygoda Travel, firmy połączyła pasja nauczania narciarstwa oraz praktyka szkoleniowa w warunkach alpejskich. Oba podmioty wprowadziły w świat "białego szaleństwa" ponad 200 tysięcy osób. Poza wdrożeniem FWC, firmy będą kontynuować swoją podstawową działalność.
Komentarze
Tagi:
Dział aktualności dnia:
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
65 lat współpracy turystycznej z
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Kontrowersyjny obiekt noclegowy idzie do rozbiórki
Mieszkańcy Bali uciekają z wyspy
Refulacja pokrzyżuje turystom wczasy nad Bałtykiem?
Ilu gości przyjęła Kopalnia Soli w Wieliczce?
Łowicz kolejnym przystankiem programu Szef dla Młodych Talentów
Przepychanki Radomia z Modlinem
Ryanair - nowe połączenia i kłopoty na Modlinie
Klienci eSky.pl dostaną zniżki w sklepach wolnocłowych
Emirates i airBaltic podpisują umowę code-share
Wykorzystano całą przepustowość Lotniska Chopina
Więcej czasu na zgłoszenia do Weekendu za pół ceny
Dr Brew zbiera fundusze na zakup Browaru Lwówek
Nowy etap konsultacji w sprawie CPK
Słowacja złagodziła restrykcje dla zaszczepionych
TSUE: Obowiązek posiadania zezwolenia na wynajem krótkoterminowy zgodny z prawem
Dwóch przewoźników wstrzymało loty do Kairu
Thomas Cook otworzy hotel na Krecie
Restaurant Week: rezerwacje ruszyły